ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
سر سوهان ناخن
  • آموزش

سر سوهان ناخن

  • 1403-01-31 04:07:26

انواع سر سوهان از لحاظ اندازه

سر سوهان های برقی دارای اندازه های مختلفی هستند و به بازار عرضه می شوند. سر سوهان ناخن به سه بخش تقسیم بندی می شوند. اندازه کوچک، متوسط و بزرگ. از سایز کوچک برای شکل دادن سطح ناخن مانند سطوح ژلی به کار می رود. زیرا این سطوح حساسیت بیشتری داشته و باید با ظرافت سوهان کشی شود. این سوهان ها معمولا دارای درجات نرم، متوسط و زبر هستند. سری متوسط یکی از پرکاربردترین برای شکل دادن و استفاده ملایم روی ژلیش ناخن می باشد. سری بزرگتر برای کوتاه کردن ناخن کاربرد دارد. لازم به ذکر است مدل نرم انها با استفاده از روغن های کوتیکول برای حالت دهی نهایی مناسب است.  
 

انواع جنس سر سوهان های برقی از لحاظ جنس

امروزه یا توجه به اینکه کاشت ناخن از سوی خانم ها طرافدارن زیادی پیدا کرده، آشنایی با ملزومات آن از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. ما در اینجا تصمیم داریم در مورد جنس، شکل و کاربرد انواع سر سوهان توضیح دهیم. سوهان برقی یکی از ابزارهای مهم در زمینه کاشت ناخن است که دارای انواع سر سوهان با کاربردهای متفاوت می باشد.  

انواع سر سوهان های برقی

 

1) سر سوهان الماسه

یکی از انواع سر سوهان های برقی، سر سوهان ناخن الماسه می باشد. یکی از مهم ترین خصوصیات آن می توان به دوام بالا که باعث دیرتر ساییده شدن و افزایش طول عمر اشاره کرد. معمولا سر سوهان الماسه در کاشت پودری ناخن به کار می رود.  

2)سر سوهان ناخن سرامیک

یکی از انواع سر سوهان های برقی، سر سوهان سرامیکی است. از اتفاقاتی که در روند کاشت ناخن رخ می دهد داغ شدن ناخن مشتری است. به همین دلیل باعث حس ناخوشایندی در مشتری خواهد شد. از مهمترین محاسن سر سوهان های سرامیکی عدم ایجاد داغی ناخن در حین کار می باشد و به همین جهت طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از معایب آن می توان به عمر کوتاه تر نسبت به سر سوهان الماسه و ساییدگی زودتر اشاره کرد.  

3) سر سوهان شنی

یکی از انواع سر سوهان های برقی، سر سوهان شنی می باشد. معمولا در مانیکور و پدیکور مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن برای برداشتن کوتیکول هم مناسب است زیرا هیچ آسیبی به پوست اطراف ناخن وارد نمی کند.        

4)سر سوهان کاغذی

یکی از انواع سر سوهان های برقی، سر سوهان کاغذی یا سمباده ای می باشد.  بیشتر به منظور از بین بردن پودرهایی که در سوهان کشی روی ناخن مشتری می ریزد کاربرد دارد. این سری ها مانند سوهان های دستی دارای درجات مختلف زبری و نرمی است. هر چه درجه این سری ها بیشتر باشد یعنی نرم تر هستند. معمولا ناخن کارها برای تمیز کردن و حذف چربی روی ناخن های طبیعی از سری نرم استفاده می کنند.  

5) سر سوهان الماسه با روکش کروم

این سر سوهان ناخن مثل سر سوهانه الماسه هستند و در کاشت پودری به کار می روند. تفاوتش با سر سوهان الماسه در این است که عمر آن 3 برابر بیشتر بوده زیرا روکشی از جنس کروم دارد.به همین دلیل با دوام بیشتر و ساییدگی کمتر است.  

انواع سر سوهان برقی ناخن از لحاظ شکل

یکی دیگر از نکاتی که باید زمان خرید سر سوهان برقی به آن توجه کنیم، شکل سری ها می باشد. معمولا سری ها به شکل های استوانه ای ، گرد، مخروطی وغیره تقسیم بندی می شوند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات کاشت ناخن و ابزار کاشت ناخن به سایت مارکتمون مراجعه کنید.  

 1) سر سوهان استوانه ای

از این سری برای کم کردن بار اضافی بر روی ناخن کاشته شده استفاده می گردد با این تفاوت که از آن به دلیل داشتن دندانه های تیز به صدف ناخن آسیب جدی وارد می کند. بنابراین نباید برای آنها استفاده کرد.  

2)سر سوهان مخروطی

از این سوهان برای کم کردن بار اضافی روی ناخن کاشته شده استفاده می گردد. علاوه بر آن در دورگیری ناخن ها کاربرد دارد.  

3) سر سوهان استوانه ای سر گرد

این ابزار دارای لبه گرد و نرم است. به خاطر همین اگر به کوتیکول ناخن برخورد کند آسیبی به آن نمی رساند. به همین دلیل به ناخن کاران مبتدی توصیه می کنیم از این سری به جای سر سوهان استوانه ای استفاده کنند.  

4)سر سوهان مخروطی سر گرد

برای چسبیدن مواد روی ریشه به کار می رود. و وجود آنها برای ناخن کارها الزامی است.  

5)سر سوهان کاجی

  بیشتر از این سوهان کاجی برای از بین بردن جای رد ترمیم روی ناخن مشتری به کار می رود.  

 

6) سر سوهان توپی

سری توپی دارای دو جنس الماسه وشنی است. از جنس الماسه برای از بین بردن حباب  حین کاشت ناخن استفاده می کنند و نوع شنی آن را برای مانیکور روسی بهره می برند.  

7) سر سوهان تخت

این سر سوهان از یک حلقه نازک تشکیل شده است. از آن برای ایجاد خطوط ظریف برای طراحی ناخن استفاده می شود.  

 8) سر سوهان برقی میخی

پیش از کاشت ناخن باید زیر ناخن ها ی طبیعی را تمیز کنیم. برای این کار از سر سوهان میخی استفاده می شود زیرا می توانند تمام آلودگی های زیر ناخن را از بین ببرد. بدون آنکه هیچ آسیبی به دست مشتری برساند.  

9)سر سوهان اژدری

این سری در تمام طول ناخن زمان کاشت  و حتی برای کوتیکول ناخن استفاده می شود و به دست آسیبی نمی رساند. بخاطر گرد بودن بیشتر سطح ناخن را پوشش می دهد.  

10)فرچه سر سوهان برقی

در حین کاشت ناخن با استفاده از فرچه مواد اضافی را بر می دارند. با استفاده از این فرچه تمام آلودگی ها روی سری تمیز شده و از خراب شدن سر سوهان جلوگیری به عمل می آورد.        

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام