ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

شناخت انواع رنگ پوست صورت
  • آموزش

شناخت انواع رنگ پوست صورت

  • 1403-01-09 16:20:45
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” انواع رنگ پوست صورت از جمله  پوست روشن ، پوست گندمی رنگ ، پوست سبزه ، پوست تیره رنگ ” بپرداریم. همراه ما باشید.
رنگ پوست می تواند یکی دیگر از موارد مهم برای انتخاب نوع گریم و میکاپ صورت شما باشد. بعضی از رنگ پوست ها نیازمند آرایشی مات و برخی دیگر نیازمند آرایشی غلیظ تر می باشند.

آشنایی با انواع رنگ پوست صورت:

1-پوست روشن:

در این نوع پوست ، شما شاهد کک و مک فراوان هستید. رنگ پوست این افراد دارای تناژی صورتی کم رنگ می باشد. استفاده از کرم ضد آفتاب برای این پوست الزامی می باشد.  

2- پوست گندمی رنگ:

مقاوت این نوع پوست از رنگ پوست قبلی بیشتر می باشد. افرادی که دارای این رنگ پوست می باشند، در مقابل نور خورشید به مرور زمان آفتاب سوخته می شوند. پس استفاده از کرم ضد آفتاب برای آنها الزامی می باشد.  

3-پوست سبزه:

به رنگ پوستی که شبیه به رنگ زیتون باشد، به اصطلاح سبزه گفته می شود. موهای این دسته از افراد نیز معمولا تیره رنگ است.  

4- پوست تیره رنگ:

پوست های تیره در مقابل نور خورشید معمولا مصون هستند. پوست تیره اصلا دچار آفتاب سوختگی نمی شود اما اشعه های خورشید نیز می تواند تاثیرات منفی روی این نوع پوست داشته باشد. پس استفاده از کرم ضد آفتاب برای آنها الزامی می باشد.   
نظر شما در این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام