ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
لایه برداری پوست صورت چیست
  • آموزش

لایه برداری پوست صورت چیست

  • 1403-02-01 00:39:49
در انجام فرایند لایه برداری پوست صورت، سلول های مرده از سطح پوست پاکسازس می شوند و شما شاهد پوستی شاداب خواهید بود. با مجله مارکتمون همراه باشید. نکته: قبل از انتخاب روش لایه برداری پوست، نوع پوست خود را نیز در نظر بگیرید.

نوع پوست :

1-پوست های حساس: ممکن است بعد از لایه برداری، پوست آنها سوزش داشته باشد. 2-پوست های معمولی: شفاف می باشند. 3-پوست های خشک: زبر و پوست پوست میباشند. 4- پوست های چرب : براق می باشند.   در لایه برداری شیمیایی ، از مواد شیمیایی برای از بین بردن سلول های مرده پوست استفاده می شود. پس برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست، هنگام انجام لایه برداری، به رعایت نکات زیر توجه کنید: 1-در انتخاب محصولات مراقبت از پوست دقت داشته باشید. 2-نسبت به پوست خود، مهربان باشید. 3- حتما از مرطوب کننده برای پوستتان استفاده کنید. 4-انتخاب روش های لایه برداری مناسب با پوستتان 

درست کردن اسکراب های لایه بردار خانگی:

1-اسکراب صورت شکر:

مواد مورد نیاز: یک قاشق چای خوری شکر دانه ریز- دو قطره آب

نحوه درست کردن اسکراب:

تمام مواد را در یک کاسه با هم مخلوط کنید. با نوک انگشت خود به آرامی اسکراب را روی پوستتان ماساژ دهید. سپس پوستتان را با آب خنک بشورید و به پوست صورتتان، کرم مرطوب کننده بزنید.  

نظر شما در مورد لایه برداری پوست  چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام