ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
معرفی 3 ماسک آبرسان خانگی
  • آموزش

معرفی 3 ماسک آبرسان خانگی

  • 1403-01-30 04:35:39

آبرسان پوست چیست؟

در واقع آبرسان پوست، مرطوب کننده ی پوست می باشد که به پوست رطوبت رسانی می کند و بیشتر برای شاداب کردن و جوانسازی پوست استفاده می شود. وقتی سن افراد به مرور زمان بالا میرود، بدن و بخصوص پوست رطوبت خود را کم کم از دست می دهد و موجب خشکی پوست می شود. شما با استفاده از انواع آبرسان های خانگی مناسب با پوست خود از این خشکی جلوگیری کنید. با مجله مارکتمون همراه باشید.

معرفی 3 ماسک آبرسان خانگی:

1-ماسک آووکادو و تخم مرغ:

 برای تهیه این ماسک ، یک عدد آووکادو رسیده، یک عدد سفیده تخم مرغ و یک قاشق آب لیمو ترش لازم است. ابتدا قسمت گوشتی آووکادو را جدا کنید. پس از له کردن کامل آووکادو ،مقداری آب لیمو ترش و سفیده تخم مرغ را به آن اضافه کنید. سپس این مخلوط را به مدت 15 دقیقه روی صورت خود قرار دهید و در آخر کار نیز صورتتان را با آب ولرم آبکشی کنید.  

2- ماسک موز :

   این ماسک در کاهش لک های صورت و جوانسازی پوست بسیار تاثیرگذار است. برای تهیه این ماسک یک عدد موز له شده، یک قاشق چای خوری عسل و یک عدد لیمو یا پرتقال را به خوبی با هم ترکیب کنید تا خمیری شکل شود. سپس این ماسک را روی صورت خود به مدت 15 دقیقه قرار دهید. پس از انجام آن ، صورت خود را با آب ولرم و یک لیف نرم بشورید.    

3- ماسک سس مایونز :

 برای تهیه این ماسک، یک قاشق غذاخوری ماست پرچرب ، نصف قاشق غذاخوری سس مایونز، یک عدد زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب کنید. سپس این ماسک را به مدت 20دقیقه روی صورتتان بگذارید. در آخر کار، صورت خود را با آب ولرم بشورید. ( این ماسک را 1 الی 2 بار در هفته ، استفاده کنید.)  
اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رو در قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام