ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

نکات مهم در کراتین مو
  • آموزش

نکات مهم در کراتین مو

  • 1403-01-10 19:25:45
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی:" نکات مهم قبل از کراتین مو ، نکات مهم بعد از کراتین مو  ، مواد کراتین مو " بپردازیم. همراه باشید.
یکی دیگر از روش هایی که باعث صافی مو میشود ، کراتین مو می باشد در روش کراتین مو ، مقداری از کراتین را به کوتیکول مو میزنند تا موها تقویت شده و درخشنگی زیبایی پیدا کند.  

نکات مهم قبل از کراتین مو :

1-این کار بیشتر برای افرادی که موهای بسیار زیاد و یا بسیار فر دارند، توصیه می شود. 2- کراتین مو حتما باید زیر نظر افرادی ماهر و متخصص به این کار انجام شود تا موهایتان آسیب نبیند. 3- کراتینه مو برای کسانی که دارای آلرزی و یا حساسیت می باشند، اصلا توصیه نمیشود.     

نکات مهم بعد از کراتین مو :

1-حداقل تا 48 ساعت نباید موهایتان را شورید. 2- بعد از انجام کراتینه مو، از ماسک مو استفاده کنید تا مو تقویت شود. 3-پس از انجام صافی مو با کراتین مو، مجاز به رنگ موهایتان می باشید.  

مواد کراتین مو :

بهترین نوع این مواد، موادی است که در آن فرمالین وجود نداشته باشد . فرمالین نوعی گاز شیمیایی است که برای سلامت مو بسیار ضرر دارد.     
  نظر شما در این درباره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام