ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
همه چیز درباره کاشت ناخن با فیبر
  • آموزش

همه چیز درباره کاشت ناخن با فیبر

  • 1403-02-01 14:17:01
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی : ” تاریخچه کاشت فایبرگلاس ، مزایای کاشت فایبرگلاس ، معایب کاشت فایبر گلاس و لوازم مورد نیاز برای انجام کاشت فایبر گلاس ”  بپردازیم.

تاریخچه کاشت فایبر گلاس :

در اواسط دهه 1980، کاشت ناخن با فیبر گیاهی که امروزه به کاشت فایبر گلاس معروف شده است، یکی دیگر از روش های کاشت ناخن به حساب  می رفت تا اینکه بعد از مدتی تیپ جای آن را گرفت و خانم های زیادی به استقبال از آن رفتند. اما امروزه به مرور زمان میتوانیم شاهد کاشت فایبر گلاس روی ناخن اکثر خانم ها باشیم.  

مزایای کاشت فایبر گلاس :

1-به آسانی ریموو می شود. 2- از جمله کاشت هایی است که ظاهری طبیعی به دستان شما هدیه می دهد. 3- کمترین عوارض را برای ناخن دارد. 4- کاشتی کاملا بی بو می باشد. 5- کمترین عوارض را برای ناخن دارد.  

معایب کاشت فایبر گلاس :

1-اگر در محیطی کار می کنید که با آب زیاد سر و کار دارید، اصلا این نوع کاشت مناسب شما نیست. به دلیل اینکه کاشت فایبر گلاس آب را با خود جذب می کند و ممکن است به ناخن آسیب برساند. 2- به اندازه کاشت اکرلیک از دوام بالایی برخوردار نیست. 3- برای افرادی که ناخن هایی بسیار ضعیف و شکننده دارند ، اصلا مناسب نیست. 4-اصلا نمی توان این کاشت را در خانه انجام داد. 5- نسبت به دیگر روش های کاشت ناخن ، هزینه بالایی دارد.  

لوازم مورد نیاز برای انجام کاشت فایبر گلاس:

1-رشته های فیبری ناخن 2-پینچر ناخن(کلیپس مخصوص کاشت ناخن) 3-عقب زن 4- بافر 5- نیپر 6- ضدقارچ 7-پرایمر ژل 8- قلم مخصوص کاشت ژل 9- بیلدر ژل 10- سوهان برقی 11- سوهان دستی  

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نحوه آموزش کاشت فایبر گلاس :

1-برای شروع کار، مانیکور های اولیه ناخن را انجام دهید و با عقب زن ، پوست های اضافی اطراف ناخن را عقب بزنید و با استفاده از نیچر آنها را کوتاه کنید. 2- روی سطح ناخن را با استفاده از بافر خط بیندازید. 3- ضدقارچ بزنید و اجازه دهید کمی خشک شود سپس پرایمر ژل را به کل ناخن بزنید. 4- رشته های فیبری  را به اندازه قد ناخن کوتاه کنید. یک لایه نازک تاپ شاین بزنید و قبل از قرار دادن دست داخل دستگاه یووی، فیبرها را روی لبه ی ناخن بچسبانید و با استفاده از قلم مخصوص کاشت ژل  آن ها را روی ناخن فیکس کنید. 5- دست ها خود را داخل دستگاه یووی قرار دهید تا خشک شوند. 6-کمی از بیلدرژل را با قلم مخصوص کاشت ژل بردارید و به حالت دورانی روی تمام سطح ناخن بکشید و دقت کنید که فشار زیادی روی فیبر ها نیاورید و سپس مجدد دستان خود را داخل دستگاه یووی قرار دهید تا خشک شوند. 7- بعد ازخشک کردن کامل مواد ژل روی سطح ناخن می توانید برای ایجاد خمیدگی در سر ناخن فقط به مدت 6 الی 7 ثانیه از پینچر ناخن استفاده کنید. 8- در آخر کار نیز سوهان کشی های لازم را انجام دهید و با سوهان دستی به ناخن ها فرم دلخواه را بدهید.  
 اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام