ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
همه چیز درباره کرم پودر دائم
  • آموزش

همه چیز درباره کرم پودر دائم

  • 1403-02-01 11:35:54
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” کرم پودر دائم چیست ، آشنایی با کرم پودر دائم ، عوارض کرم پودر دائم ، هزینه انجام کرم پودر دائم   ” بپرداریم. همراه ما باشید؛  

کرم پودر دائم چیست؟

یکی از روش های زیبا کردن پوست صورت، استفاده از کرم پودر دائم می باشد که امروزه طرفداران مربوط به خود را دارد. در این روش  تکنیک میکرونیدلیگ مورد استفاده قرار میگیرد تا کرم پودر با کمک سوزن های نازک به زیر  پوست تزریق شود. معمولا در این روش خونریزی به وجود نمی آید ؛ پس نگران نباشید . یکی از مزایای کرم پودر دائم این است که منافذ پوست بسته نمی شود و اکسیژن لازم به پوست می رسد.

آشنایی با کرم پودر دائم :

بیشتر افراد برای اینکه هر روز وقت خود را صرف کرم پودر زدن کنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می دهند. در این روش اگر مراقبت های لازم بعد از پاک کردن آرایش روی پوست صورت انجام شود، پوست 2 الی 3 درجه روشن تر می شود. ماندگاری کرم پودر دائم روی پوست 6 الی 8 ماه می باشد و  مناسب پوست های حساس نمی باشد.  

عوارض کرم پودر دائم:

تمام کار های زیبایی باید زیر نظر متخصص آن کار انجام شود تا مشکلات پوستی به وجود نیاید. اما اگر انجام این کار پیش افراد ماهر انجام نشود، می تواند عوارض زیر را به همراه داشته باشد: 1-زمان استفاده از کرم پودر دائم مهم است. اگر شما دارای پوستی حساس باشید، باعث به وجود آمدن زائده های پوستی می شود. 2- میزان فشار بر روی دستگاه جهت ورود کرم پودر دائم به پوست شما اهمیت دارد. پس اگر فشار ، زیاد تر از حد معمول باشد ؛ باعث ایجاد لکه های پوستی و یا خونریزی می شود.  

هزینه انجام کرم پودر دائم :

اگر بخواهیم درباره هزینه صحبت کنیم ، معمولا تعداد جلسات 10 روز یکبار و طی 30 روز انجام میشود . هزینه این روش زیبا سازی بین 400 هزار تومن تا 1 میلیون تومان می باشد.  

مراقبت های لازم بعد از انجام کرم پودر دائم:

1-عدم قرار گرفتن بطور مستقیم در نور آفتاب 2-استفاده از کرم ضد آفتاب 3-استفاده از کرم های مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست 4- پرهیز از حمام کردن و شنا بین 1 تا 2 روز

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

 

  نظر شما در این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام