ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
همه چیز درباره ی اپیلاسیون
  • آموزش

همه چیز درباره ی اپیلاسیون

  • 1403-02-05 14:58:26
اپیلاسیون یکی دیگر از روش های پاکسازی موهای زائد بدن است که در بین خانم ها و آقایان رواج بسیاری پیدا کرده است. امروزه روش های بسیاری برای از بین بردن مو های زائد مانند بند انداختن، لیزر موهای زائد ، کرم های موبر، وکس و...وجود دارد که در بین آنها ، اپیلاسیون روشی است که هم عوارض جانبی بسیار کمی دارد و هم بسیار کم هزینه است . همراه  مجله مارکتمون باشید.

اپیلاسیون چیست ؟

واژه فرانسوی به معنی از بین بردن موهای زائد برن می باشد. در این روش از موم استفاده میکنند که موم ها به چند دسته بندی تقسیم میشود که شما حداقل تا 4 الی 6 هفته ، از دست موهای زائد بدنتان خلاص میشوید. حتی اگر این روش را به طور متوالی انجام دهید، به کم کردن موهای زائد بدنتان نیز کمک فراوان میکنید.   

آشنایی با انواع موم اپیلاسیون:

هم با موم سرد و هم با موم گرم و هم با صمغ عربی، انجام می شود. برای استفاده از موم گرم، ابتدا تا حدی تعیین شده که به پوست آسیب نرسد و پوست نسوزد، موم را گرم میکنند. سپس آن را روی پوست پهن میکنند و بعد از چند ثانیه با یک پارچه به سرعت موهای زائد را از ریشه جدا میکنند. برای استفاده از موم سرد نیز، موم را روی پد های مخصوص اپیلاسیون قرار می دهند و بعد آن را روی بدن میگذارند؛ کمی روی پوست فشار میدهند و آن را خیلی سریع و بر خلاف رویش موهای زائد جدا میکنند. امروزه اپیلاسیون با روشی دیگر به نام سمغ عربی نیز بسیار رایج شده است که نیازی به هیچ پد اپیلاسیون یا ابزار و وسایل خاصی ندارد. فقط کافیست آن را با دست بر روی بدن پخش کنید و سپس سریع آن را از روی بدن بردارید. اما تاثیر موم گرم از دیگر انواع موم ها بسیار بیشتر است و طرفداران بسیاری دارد. 

مزایا و معایب اپیلاسیون:

یکی از بارز ترین و بهترین ویژگی مثبت اپیلاسیون نرم شدن پوست بدن و کاهش موهای زائد در بدن می باشد. اپیلاسیون حتی موجب پاکسازی و لایه برداری از پوست بدن نیز میشود. تنها باید به این نکته دقت کنید که حتما اپیلاسیون را در مراکز و سالن های آرایشی خیلی معتبر انجام دهید تا به انواع بیماری های پوستی و قارچی مبتلا نشوید.
اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رو در قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام