ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
ویتامینه کردن مو در خانه
  • آموزش

ویتامینه کردن مو در خانه

  • 1403-02-01 01:52:31
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” ویتامینه کردن مو در خانه ، فواید ویتامینه کردن مو  ، عوارض کراتینه کردن مو ،  ” بپردازیم. همراه ما باشید؛

ویتامینه کردن مو در خانه :

ویتامینه کردن مو روشی می باشد که در آن با استفاده از ماسک های مو ، موهای آسیب دیده را تقویت میکنند. این کار روشی سالنی میباشد که حتما باید زیر نظر افراد ماهر انجام شود اما در خانه هم ویتامینه کردن مو امکان پذیر است.

فواید ویتامینه کردن مو :

1-قسمت های آسیب دیده مو ترمیم میشود . 2- به تقویت کردن مو کمک می کند . 3- مو ها را درخشان و شفاف می سازد . 4- به رفع کم حجمی و ریزش مو کمک می کند .  

عوارض کراتینه کردن مو :

ویتامینه کردن مو وظیفه درخشان کردن مو و لطیف کردن مو را به عهده دارد. این روش برای مو ضرر ندارد و مانگاری بسیار کمی نسبت به کراتینه کردن یا بوتاکس مو دارد.  

چند روش خانگی برای ویتامینه کردن مو ها:

ویتامینه کردن مو با آلوئه ورا و گوجه فرنگی: آب 2 عدد گوجه فرنگی را بگیرید و با مقداری از ژل آلوئه ورا و عسل ترکیب کنید. ترکیب درست شده را به ساقه و ریشه موهایتان بزنید . چند دقیقه ماساژ داده و سپس موهایتان را دور حوله ای بپیچید و بعد از گذشت 45 دقیقه آنها را آبکشی کنید.  ویتامینه کردن مو با آب جعفری: یک فنجان آب جعفری تازه را با روغن زیتون مخلوط کنید. این ترکیب را به ساقه و ریشه موهایتان ماساژ داده و یک ساعت موهایتان را با حوله ای گرم کرده و سپس آنها را آبکشی کنید.   

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام