ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چگونه از کانسیلر استفاده کنیم؟
  • آموزش

چگونه از کانسیلر استفاده کنیم؟

  • 1403-01-31 09:36:39
کانسیلر در اصل نوعی کرم پودر فشرده است که رنگ بسیار روشنی دارد. این محصول آرایشی روی کرم پودر استفاده می شود به همین علت نمی توان آن را کرم پودر خطاب کرد و کارایی و کاربرد کرم پودر را با آن یکی دانست. شما می توانید قبل و بعد از استفاده از کرم پودر، این کرم آرایشی را به نقاط تیره پوست خود بزنید تا تیرگی آنها از بین برود و پوست شما زیبا و جذاب شود. در واقع اصلی ترین کاربرد این وسیله آرایشی، پوشانندگی نقاط تیره پوست است. آیا میدانید چگونه باید از این کرم پودرهای فشرده استفاده کنید یا روشنی آن باید در چه حد باشد؟ در ادامه این بخش تصمیم داریم شما را از جهات مختلف با کانسیلر و کاربرد آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.  

چند نوع کانسیلر در بازار وجود دارد؟

از آنجایی که محصولات آرایشی و مراقبتی از پوست با توجه به جنس و رنگ پوست تهیه می شوند، در بازار می توان آنها را در انواع رنگ ها و با فرمولاسیون مختلف تهیه کرد. همچنین برای استفاده افراد مبتدی و افراد حرفه ای، انواع مختلف کانسیلر و سایر لوازم آرایش پوست موجود است. حال بهتر است بینیم این کرم پودرهای فشرده چند نوع دارند و کاربرد و کارایی هر کدام از آنها چیست؟  
  1. کانسیلر جامد

یکی از انواع این محصول آرایشی، نوع جامد آن است. این نوع که معمولا به صورت استیک یا ماتیکی در بازار موجود است، کاملا مناسب برای افراد مبتدی است. البته افراد حرفه ای نیز می توانند از این نوع استفاده کنند زیرا طرز قرار گرفتن آن در دست بسیار راحت است. به همین علت آرایش با تسلط بیشتر و بالاتری انجام می شود. این نوع کرم پودرهای فشرده برای محو کردن نقاطی کوچکی از پوست که دارای تیرگی است و با سایر نقاط دیگر پوست تناقض دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. بسیار مهم است که شما آن را از چه برند و با چه کیفیتی تهیه کنید. زیرا در صورت عدم کیفیت، این نوع کرم پودرها روی صورت به سختی ترکیب می شوند.
  1. کانسیلر مایع

نوع دیگر این محصول آرایش پوست، نوع مایع آن است. شما می توانید با استفاده از این نوع کرم پودرهای فشرده مایع، قسمت های بزرگتری از پوست خود را پوشش دهید. در صورتی که تیرگی روی پوست شما وسعت بسیار زیادی دارد، می توانید با استفاده از کانسیلر مایع به خوبی آن نقاط را پوشش دهید.  
  1. کانسیلر پودری

نوع دیگری از این محصول آرایشی، نوع پودری آن است. افرادی که روی پوست خود زخم یا هر نوع عارضه پوستی دارند، می توانند از این نوع استفاده کنند زیرا پوشش دهی این نوع کرم پودر فشرده در مقایسه با انواع دیگر بهتر است.

در صورتی که قصد خرید این محصول آرایشی را دارید، باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید تا انتخاب شما به بهترین و ایده آل ترین انتخاب تبدیل شود. با وجود اینکه این نوع کرم پودرهای فشرده معمولا روشن تر از رنگ پوست و کرم پودری که همیشه استفاده می کنید، هستند، باز هم باید در هنگام خرید و انتخاب رنگ به یک سری موارد مهم توجه داشته باشید. همیشه کانسیلر را تنها یک درجه روشن تر از تناژ رنگی پوست خودتان انتخاب کنید. زیرا در صورتی که رنگ آن با پوست شما اختلاف زیادی داشته باشد، قطعا آرایش شما مصنوعی و غیر طبیعی دیده می شود. بنابراین حتما به این موضوع توجه داشته باشید تا خرید شما به یک خرید ایده آل و هوشمندانه تبدیل شود. معمولا از کانسیلر برای زیر چشم و اطراف چشم استفاده می شود. زیرا این نقاط تیرگی زیادی دارند. در صورتی که تیرگی زیر چشم زیاد باشد یا رنگ آن به کبودی یا بنفش مایل باشد، شما می توانید از کانسیلر با رنگ نارنجی استفاده کنید تا این کبودی و تیرگی را به خوبی پوشش دهد. در صورتی که بعضی از قسمت های پوست شما بنا به هر دلیلی دارای قرمزی است، می توانید این کرم پودر فشرده را با رنگ زرد تهیه کنید تا این قرمزی ها به خوبی محو شوند. همچنین این محصول آرایشی با رنگ زرد، به خوبی ناهمواری های پوست را پوشش می دهد. شما می توانید زمانی که بسیار خسته هستید، از این محصول آرایشی استفاده کنید تا پف و تیرگی چشم های شما از بین برود. در این صورت آرایش و چهره شما شاداب تر خواهد شد.     

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

چگونه از کانسیلر استفاده کنیم؟

با توجه به نکاتی که برای خرید این کرم پودر فشرده و روشن کننده پوست به شما ارائه دادیم، بهتر است تا روش استفاده از آن را نیز برایتان عنوان کنیم تا با آن آشنا شوید. در ابتدا شما باید زیرساز پوستتان را به خوبی انجام دهید. زیرا در صورتی که این کار را با نقص انجام دهید، قطعا مجبور به استفاده بی رویه از کانسیلر خواهید شد. این موضوع می تواند جلوه بسیار بدی برای پوست شما داشته باشد. زیرا آرایشتان را کاملا مصنوعی جلوه می دهد.   پس از اینکه زیرساز آرایشتان را به خوبی انجام دادید، می توانید مقدار مناسبی کانسیلر به زیر چشم، اطراف بینی، روی جوش ها، زخم ها و جراحات پوستی و... بزنید و آنها را به خوبی با یک پد روی صورت فید کنید. به خاطر داشته باشید، حرکات پد باید به صورت ضربه ای و دورانی باشند. در این صورت قطعا آرایش شما زیباتر دیده می شود. خوب است تا بدانید از این کرم پودر فشرده و روشن می توانید برای مشخص کردن خط و مرز لب ها نیز استفاده کنید. در این صورت لب های شما برجسته تر و خوش فرم تر دیده خواهد شد. و یا می توانید برای بهتر شدن جلوه خط چشم، کانسیلر را زیر خط چشم بزنید تا کات خوبی در این ناحیه ایجاد کنید. همچنین اگر در کشیدن خط چشم مشکل و ضعف دارید و نمی توانید در امتداد یک خط صاف، خط چشم بکشید، با استفاده از این وسیله آرایشی می توانید نقاط ضعف خط چشم هایتان را بپوشانید. پس از استفاده از این محصول آرایشی با استفاده از یک فیکساتور می توانید آرایش پوستتان را فیکس کنید. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام