ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
کاربرد بیس کت لاک برای خدمات متنوع ناخن
  • آموزش

کاربرد بیس کت لاک برای خدمات متنوع ناخن

  • 1403-02-05 02:19:31
بیس کت لاک را به عنوان یکی از لوازم اساسی و همیشگی موجود در کمد ناخن کاران می توانیم مشاهده کنیم. این محصول نه تنها برای ناخن کاران بلکه برای عموم افراد که علاقه زیادی به لاک دارند و در طول روز همواره لاک بر روی ناخن های آن ها موجود است، مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول را با توجه به برند تولید کننده می توانیم در نمونه کیفیت ها، غلظت ها و حجم های متنوعی مشاهده کنیم و حتی می توانیم نمونه ای از این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار دهیم. در نظر داشته باشید خرید اینترنتی این محصول مانند هزاران محصول دیگر مخصوص خدمات متنوع ناخن امکان پذیر است. در این متن و مقاله اطلاعات دقیقی در این زمینه را به عموم مشتریان و خوانندگان معرفی خواهیم نمود. در این حالت می توانید به عنوان مصرف کننده و یا خریدار بهترین نمونه از این محصول را از بین نمونه های متنوع و مشابه انتخاب کنید و بعد از خریداری آن به شیوه بیان شده بیس ژل را مورد استفاده قرار دهید.  

بیس کت لاک چیست؟

بیس به معنی پایه می باشد و کت به معنی کاور کردن است. این محصول یعنی بیس کت لاک را برای پایه لاک های ژل استفاده می کنند. این محصول دارای کاربرد های متنوعی در زمینه انواع خدمات متنوع ناخن است و ناخن کاران در زمینه های متعدد و متنوعی از این محصول استفاده خواهند نمود. به همین منظور خرید محصولی با کیفیت می تواند یکی از ویژگی های این محصول باشد که باید در حین خرید به آن دقت نمایید. بیس کت لاک را معمولا می توانید در ظرف هایی مشابه ظرف لاک خریداری نمایید. غلظت این مایع و یا گرانروی آن در نمونه ها و برند های متنوع دارای تفاوت است. در این زمان بهتر است نمونه ای را تهیه نمایید که دارای غلظت مطلوب از نظر شما باشد. بیس کت ناخن نیز مانند دیگر محصولات برای ارائه خدمات زیبایی ناخن انجام گرفته در سالن های آرایشی، ماده ای شیمیایی است و دارای فرمولاسیون بخصوصی خواهد بود. 

کاربرد بیس کت لاک در خدمات متنوع ناخن

بیس کت لاک دارای کاربرد های متنوعی است. تنها استفاده این محصول در زمینه استفاده از لاک ناخن است و به عبارتی این محصول مانند یک چسب عمل خواهد نمود. این محصول همچنین ایجاد کننده استحکام برای ناخن های دست و پا است و افراد با استفاده از این ماده غلیظ استحکام ناخن های خود را افزایش خواهند داد. نه تنها برای استحکام سازی بلکه وظیفه اصلی بیس کت لاک این خواهد بود که میان ناخن و لاک سطحی را ایجاد نماید و لاک بیشتر از آن که به ناخن بچسبد به این محلول خواهد چسبید و ماندگاری بالاتری را برای لاک در این صورت مشاهده خواهیم نمود. از طرفی نیز بسیاری از ناخن کاران و استفاده کنندگان در منزل برای جلوگیری از رنگ گرفتگی ناخن ها در مدت طولانی استفاده از لاک از این محصول استفاده می کنند. لاک های تیره رنگ، لاک های نئونی و دیگر لاک ها که غلظت بالایی دارند معمولا باعث ایجاد زردی در صدف ناخن خواهند شد. در این حالت بیس کت لاک مانند یک سد دفاعی برای عدم ایجاد رنگ در صدف ناخن مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از ناخن کاران دیگر نیز از این محصول برای پر نمودن ناهمواری های سطح ناخن استفاده خواهند کرد.  

نحوه صحیح استفاده از بیس کت لاک

یکی از مواردی که باید به آن دقت نمایید، نحوه صحیح و اصولی استفاده از این محصول است. در صورت استفاده صحیح می توانیم نتایج مثبتی را در خدمات ارائه شده به مشتری مشاهده نماییم که این مورد سبب رضایت مشتری نیز خواهد بود. بیس کت لاک ناخن را باید یک لایه قبل از لاک مورد استفاده قرار دهید. از میزان مشخصی از بیس کت استفاده نمایید تا به صورت و در مدت زمان تعیین شده خشک گردد. بهتر است برای خشک نمودن این لایه از دستگاه مخصوص خشک کردن لاک استفاده نمایید. در نظر داشته باشید بعد از زدن بیس کت بر روی ناخن و حتی بعد از خشک شدن آن مراقبت کنید تا حتی گرد و غبار نیز بر روی ناخن قرار نگیرد، در این حالت لاک بدون هیچ مشکلی به سطح بیس کات خواهد چسبید و ماندگاری لاک نیز در این حالت افزایش خواهد یافت. 

قیمت بیس کت لاک ناخن

بیس کت لاک ناخن بسته به نوع خریداری شده و همچنین برند تولید کننده دارای قیمت های متنوعی است. هر برند تولید کننده با توجه به مواد اولیه استفاده شده برای تولید محصول قیمت پایه ای را برای آن محصول تعریف خواهد نمود. قیمت بیس کت لاک ناخن نیز از محصولاتی است که با توجه به کیفیت آن ها می توانیم قیمت های متنوعی از آن را در بازار مشاهده کنیم. همچنین در نظر داشته باشید کیفیت بالای محصول به معنی گران بودن محصول نیست و بهتر است ابتدا نمونه ای از محصول را خریداری و کیفیت آن را بررسی نمایید و یا از دوستانتان که این محصول را خریداری نموده اند در زمینه کیفیت آن محصول سوالاتی را بازگو نمایید و بعد از بررسی برای خرید نهایی اقدام کنید.  

ویژگی بهترین بیس کت لاک ناخن چیست؟

بهترین بیس کت های لاک ناخن عرضه شده در بازار دارای ویژگی های زیر می باشند:
  • سرعت خشک شدن بالایی دارند.
  • به عنوان چسب دو طرفه با قدرت بالایی عمل می کنند.
  • دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند.
  • شفاف هستند و میزان کمی از آن ها بر روی سطح ناخن جلوه خاصی را به ناخن ها خواهد بخشید.

برای خرید محصولات لاک و لاک ژل اینجا کلیک کنید.

خرید اینترنتی بیس کت لاک ناخن

یکی از روش هایی که می توانید برای خرید این محصول مورد استفاده قرار دهید، استفاده از بیس کت است. بهتر است برای خرید اینترنتی این محصول از سایت های معتبر که دارای برند های متنوع و اصل هستند اقدام نمایید تا در انتها بهترین و عالی ترین نمونه را تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر برندی را می شناسید می توانید برای خرید همان برند اقدام کنید. اگرتازه کار هستید می توانید بعد از پرس و جو بهترین نمونه را انتخاب و خریداری نمایید. در این راستا از افراد با تجربه استفاده نمایید.  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام