ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
کاربرد تاپ شاین در زیبایی ناخن
  • آموزش

کاربرد تاپ شاین در زیبایی ناخن

  • 1403-01-30 13:03:10
تاپ شاین را می توانیم به عنوان ماده ای جدید در عرصه کاشت ناخن و زیبایی ناخن معرفی نماییم. این نمونه همانطور که از نامش مشخص است، برای براقیت و زیبایی بخشیدن به ناخن ها مورد استفاده ناخن کاران قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که تاپ شاین ها دارای نمونه های مختلف و متنوعی هستند، شما باید در زمان خرید به این موارد دقت کنید تا بتوانید بهترین نمونه را خریداری کرده و برای مشتریان سالن خود استفاده نمایید. اما تمام ذهن خوانندگان به این مورد جذب شده است که این محصول جذاب و زیبایی بخش چیست؟ چه کاربرد هایی را دارا می باشد؟ در چه زمینه های ناخن کاری می توانیم از آنها استفاده کنیم؟ آیا استفاده این ماده برای ناخن ها مضر است؟ و هزاران سوال دیگر که می تواند در ذهن شما نقش بسته باشد. برای پاسخ دهی به این سوالات اطلاعاتی دقیق در این زمینه را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین نمونه تاپ شاین را برای کاشت ناخن تهیه نمایید.  

تاپ شاین چیست؟

تاپ شاین نیز مانند تاپ کات ها به عنوان لایه های انتهایی و برای تثبیت و فیکس نمودن لاک و همین طور مواد کاشت  ناخن مورد استفاده قرار میگیرند. در بحث کاشت ناخن می توانیم نمونه ای کاشت جدید با نام کاشت های ترکیبی را عنوان کنیم. این نمونه از کاشت برای ناخن از ترکیب ژل های تاپ شاین با مواد پودری کاشت تولید می شود. در ابتدا لایه های کاشت پودری انجام می شود و سپس در لایه بعدی تاپ شاین روی تمام لایه ها را می پوشاند و این ماده براقیت کاشت را افزایش خواهد داد. این محصولات نسبت به لاک ها کمی غلیظ تر هستند و برای خشک شدن ان ها نیازمند دستگاه یو وی هستید. قبل از استفاده از این ماده باید هشدار های لازم را مورد توجه قرار دهید و بعد از استفاده نیز باید از ناخن های خود مراقبت لازم را انجام دهید.  

 

کاربرد تاپ شاین در زیبایی ناخن

گاهی مواردی مانند شکستگی ناخن های کاشته شده، عدم ماندگاری بالای لاک، لایه لایه شدن لاک موجود و ... را می توانیم از عوامل نارضایتی مشتری عنوان کنیم. این موارد همگی به لایه های مختلف کاشت شما بستگی خواهد داشت از تاپ شاین برای موارد زیر استفاده می شود:
  1. عدم لایه لایه شدن لاک و مواد کاشت
  2. عدم شکستگی ناخن
  3. تقویت لایه های ناخن با افزایش ضخامت
  4. براق نمودن ناخن
  5. مرتب نمودن سطح ناخن و سطح مواد کاشت ناخن
  6. ایجاد نمودن سطح برآمده متناسب برای ناخن های شما
  7. از بین بردن ناهمواری های ایجاد شده در زمان کاشت
با توجه به موارد فوق در خواهیم یافت که از این ماده در کاشت ناخن، لمینت ناخن، کاور ناخن و ... می توانیم استفاده شود و زیبایی بسیاری را به ناخن های شما ببخشد. توجه داشته باشید که استفاده از این ماده به صورت تکی و تنها بر روی ناخن ها پیشنهاد نمی شود. از انجام چنین کاری جدا خودداری نمایید. در زمینه هشدار های لازم موارد متعددی را در ادامه مقاله بیان خواهیم نمود. 
 

ویژگی های مثبت تاپ شاین نسبت به مواد دیگر

تاپ شاین ها دارای خاصیت شفافیت هستند و به همین دلیل بعد از استفاده حالت شیشه ای و براق بودن به ناخن های شما خواهند بخشید و همین مورد می تواند درخشش و زیبایی ناخن های شما را دو چندان نماید. در نظر داشته باشید این ماده مانند لایه ای اضافه تر بر روی کاشت شما قرار می گیرد و همین مورد می تواند باعث افزایش استحکام ناخن های شما شود. از طرفی نیز این نمونه محصول در برابر آلودگی ها، زرد شدن ناخن ها در تماس با مواد غذایی و .. جلوگیری خواهد نمود و در صورت استفاده از آب به راحتی رنگ موجود از بین می رود. تاپ شاین های تولید شده در هر شرکت تولید کننده با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل بهتر است از برند های معروف و باکیفیت استفاده نمایید. در این حالت مشتری از نتیجه و خروجی کار بسیار راضی خواهد بود. 

آیا تاپ شاین ها برای ناخن ضرر دارند؟

در زمان استفاده از این ماده بسیار دقت نمایید، در صورت عدم استفاده صحیح از این ماده ممکن است صدمات بسیاری به دست خود و یا مشتری خود وارد نمایید. در صورت استفاده از این محصول به صورت تکی مواد شیمیایی موجود در این مواد باعث ایجاد انواع قارچ ها در ناخن خواهد شد و صدف های موجود در ناخن را نیز از بین خواهد بود. تنها در این صورت است که این ماده می تواند به ناخن ها و دستان شما آسیب وارد کند. در غیر این صورت این ماده هیچ گونه ضرری را دارا نیست و شما می توانید برای خرید این محصول اقدام نمایید.  

هشدار های لازم برای استفاده از تاپ شاین

در زمان انجام هر کاری ابتدا باید موارد هشدار آن را مطالعه نمایید و در صدد انجام آن ها باشید. در این حالت هیچ گونه آسیبی به شما و یا مشتریتان وارد نخواهد شد. این موارد به قرار زیر هستند:
  1. در زمان انجام کار از دستکش و ماسک استفاده نمایید.
  2. تاپ شاین را بر روی دست های مشتری نزنید و تنها بر روی ناخن آن را بزنید.
  3. از میزان مناسبی از این ماده استفاده کنید.
  4. قبل از خشک شدن کامل مواد کاشت تاپ شاین نزنید.
  5. به مدت 160 تا 240 ثانیه زمان دهید تا این ماده در دستگاه یووی کاملا خشک شود.
  6. در صورت استفاده از این محصول هیچ آلودگی در سطح ناخن نباشد.
با توجه به این موارد می توانید از بهترین روش ها استفاده نموده و ناخن های مشتریانتان را زیبا کنید. 
 

خرید اینترنتی تاپ شاین

شما می توانید برای تهیه آن محصول از طریق خرید اینترنت اقدام نمایید. در زمان خرید به برند خریداری شده، کیفیت محصول، رضایت مشتریان و موارد بسیار دیگر دقت نمایید. همچنین در نظر داشته باشید از سایت های معتبر برای خرید اینترنتی اقدام کنید، چرا که این سایت ها محصولات معتبر، دارای تاریخ انقضا و .. را عرضه خواهند کرد. همچنین می توانید کیفیت بررسی شده توسط کاربران دیگر در این روش خرید را بررسی نمایید.

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام