ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
30 رنگ لاک تابستانی که باید امسال امتحان کنید
  • آموزش

30 رنگ لاک تابستانی که باید امسال امتحان کنید

  • 1401-10-17 11:09:37

تابستان بهترین زمان برای گشت و گذارهای دوستانه، لذت بردن از تعطیلات و صد البته، دستی به سر و روی خود کشیدن است. وقت آن است که محصولات مراقبت از پوست و آبرسان خود را مطابق فصل گرم سال انتخاب کنید، به نحوی که هم ضد آفتاب باشند و هم حاوی مواد ضروری برای حفظ آرامش و خنکی پوست در برابر گرما باشند.
اما نکته مهمی که برای تکمیل زیبایی خود نباید فراموش کنید، یک مجموعه از لاک‌های تابستانی برای رنگ و رو دادن به ناخن‌هایتان است. لاک ناخن‌های تابستانی با رنگ‌های متنوع و شاد خود می‌توانند روحیه آدم را به خوبی زیر و رو کنند. متخصصان زیبایی همواره به مردم توصیه می‌کنند هرگز از زدن رنگ لاک موردعلاقه‌ی خود هراسی نداشته باشند.

در ادامه با 30 رنگ پیشنهادی برای لاک ناخن تابستانی آشنا می‌شویم که امسال رو بورس بودند. برای پیدا کردن رنگ لاک مورد علاقه‌ و جدید خود با ما همراه باشید.

1. آبی برقی:

این رنگ پر از فریاد شادی است.لاک آبی برقی را می‌توانید با کیف دستی و یا با لباس‌تان ست کنید. این رنگ، روشن و جسور است و می‌توانید آن را همراه با یک مدل ناخن فرانسوی امتحان کنید.

2. زرد خورشیدی:

شاید به نظرتان زرد روشن برای رنگ ناخن خیلی عجیب باشد، اما به ما اعتماد کنید. ناخن‌های زرد رنگ خیلی تابستانی هستند. اگر در تابستان به ناخن‌هایتان لاک زرد بزنید، خودتان خواهید دید که چقدر زیبا به نظر می‌رسند. برای زیباتر کردن جلوه‌ی ناخن‌هایتان یا کمتر کردن روشنی و جسارت آن، می‌توانید آن را همراه با لاک سفید یا نارنجی بزنید.

3. هلویی:

هلویی یک رنگ تابستانی است. این رنگ، خیلی مرجانی نیست و خیلی هم به نارنجی نزدیک نیست. اگر ته رنگ پوستتان هلویی یا کمی قرمز است، ناخن هلویی مکمل رنگ پوست شما خواهد بود. هلویی قطعاً یک رنگ سرگرم‌کننده و جذاب است.

خرید لاک لوسمنت با رنگ های جذاب کلیک کنید .

4. سبز سیبی:

همیشه ناخن‌های سبز رنگ دیده‌ایم و این رنگ به این زودی‌ها از مد نمی‌افتد. این رنگ لاک ناخن در سراسر اینستاگرام هم دیده می‌شود. سبز سیبی یک رنگ خیره‌کننده است که سبز نئونی نیست و به همین دلیل، به خوبی با تمام تناژ‌های پوست جفت می‌شود و حس خوبی به فرد می‌دهد.

5. خنثی:

بهترین لاک ناخن خنثی، رنگش کمی به سمت رنگ سفید یا کرم متمایل است. لاک رنگ خنثی با یک روکش براق‌کننده برای تابستان محشر می‌شود. می‌توانید آن را به تنهایی روی ناخن‌هایتان بزنید یا آن را همراه با برچسب استفاده کنید.

6. بنفش مد روز:

این روزها لاک‌ ناخن به رنگ بنفش مد روز از اجزای اصلی تمام تولیدکننده‌های لاک ناخن است. رنگ بنفشی که مد امسال است، ترکیبی از بنفش پاستلی و آبی روشن است که در لباس‌های تابستانی امسال هم بسیار دیده می‌شوند.

7. پوست پیازی:

ناخن‌های نارنجی رنگ برای جفت شدن با پوست آفتاب‌زده فوق‌العاده محشر هستند. این رنگ لاک کمی نارنجی با کمی قرمز آتشین است. تابستان امسال سعی کنید یک بار هم که شده این رنگ لاک را امتحان کنید.

خرید لاک برلیانس لوسمنت در رنگ های جذاب با قیمت عالی کلیک کنید.

8. قرمز هندوانه‌ای:

رنگ قرمز هندوانه‌ای پررنگ تقریباً با هر رنگی ست می‌شود. قرمز هندوانه‌ای، یک رنگ چشم‌نواز و قدیمی است که با تمام تناژهای پوست عالی به نظر می‌رسد. بهتر است این لاک را با چند ناخن به رنگ رزگلد ست کنید.


9. آبی آسمانی:

این رنگ ناخن ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را در طول تابستان دارد. این رنگ بسیار ساده و در عین حال، بسیار جذاب است. لاک آبی آسمانی را می‌توانید به تنهایی و یا روی یک لاک با رنگ روشن‌ بزنید. لاک ناخن با این رنگ، رنگ‌های آبی و بنفش را درخشان می‌کند.

10. رُسی:

رنگ رسی برای پوست‌های روشن مناسب است. رسی یک رنگ ایده‌آل برای ست کردن با ناخن‌های طرح‌دار، هنری و گلدار است. این رنگ برای اواخر فصل تابستان که کم کم به استقبال پاییز می‌رویم، بی‌نظیر است.

11. آبی ملوانی:

رنگ‌های تیره برای فصل تابستان هم عالی هستند. این رنگ در کنار پوست برنزه و پیراهن تابستانی سفید فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

12. صورتی روشن:

همان کاری که یک رژگونه گلگون با گونه های شما می‌کند، این لاک با ناخن‌هایتان می‌کند. صورتی روشن، یک رنگ پایه‌ی ایده‌آل برای ناخن‌های هنری، طرح‌دار، مانیکور فرانسوی و یا حتی به تنهایی برای تکمیل رنگ ناخن‌های طبیعی به شمار می‌رود. داشتن یک لاک ناخن به رنگ صورتی روشن برای عاشقان لاک، ضروری است.

لاک جذاب شنی کلیک کنید.

13. صورتی باربی:

صورتی پررنگ، قهرمان لاک‌های تابستانی است. نئون‌ها همراه با پوست برنزه و استایل‌های تابستانی همیشه عالی به نظر می‌رسند.

14. سبز نعنایی

فریب ظاهر سرد آن را نخورید، این رنگ برای هر فصلی مناسب است. با این حال، این رنگ در تابستان واقعاً می‌درخشد. رنگ سبز نعنایی و در واقع، هر رنگ سبزی، یادآور فصل تابستان و جنگل‌های سرسبز است.

15. رزگلد:

اگر به دنبال یک رنگ مدرن‌تر از صورتی کلاسیک هستید، رنگ رزگلد با ترکیبی از دو رنگ سرد و گرم، برای هر تناژ پوستی یک انتخاب ایده‌آل است. رنگ طلایی مکمل مناسبی برای پوست برنزه است.

16. قرمز کلاسیک:

هر چند همواره به دنبال رنگ‌های جدید و پرطرفدار فصل هستیم، اما برخی از رنگ‌های کلاسیک هم هستند که هرگز از مد نمی‌افتند. قرمز گیلاسی هم از این دسته رنگ‌هاست، یک رنگ تند که کاملاً با تابستان هماهنگ و جور است. این رنگ که کمی هم به مرجانی متمایل است، به ناخن‌ها درخشش خاصی می‌دهد.

لاک مات شیک و خاص کلیک کنید .

17. بنفش درخشان:

شب‌های گرم و صاف تابستان زمان مناسبی برای تماشای ستارگان و آسمان است. اگر می‌خواهید کمی از این سرگرمی رویایی شبانه را طی روز هم تجربه کنید، به رنگ بنفش درخشان بیاندیشید. رنگ لاک بنفشی که حاوی لکه‌های آبی درخشان است، آسمان شب را روی ناخن‌هایتان می‌نشاند.

18. سبز ارتشی:

اگر به رنگ‌های کم‌رنگ‌ علاقه دارید، یک لاک به رنگ زیتونی یا سبز ارتشی را امتحان کنید. این رنگ نسبت به رنگ سبز پررنگ، جلوه‌ای ظریف‌تر و ملایم‌تر دارد. به علاوه، این رنگ برای کسانی که تناژ پوست زیتونی یا تیره دارند، ایده‌آل و خیره‌کننده است.

19. نارنجی روشن:

این رنگ لاک با الهام از رنگ نارنگی تولید شده است. اگر براق باشد، چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد. اگر لاک نارنجی مات دارید، می‌توانید روی آن براق‌کننده بزنید و جادوی خالص تابستان را لمس کنید.

20. اکلیلی:

لاکی که مملو از ذرات رنگین‌کمانی است، شادترین مهمانی‌ها را در ذهن‌ها تداعی می‌کند و یک ظاهر کلاسیک جذاب به فرد می‌بخشد. لاک اکلیلی را می‌توانید به تنهایی و یا روی یک لاک با رنگ روشن موردعلاقه‌ی خود بزنید.

21. کرم رنگین‌کمانی:

گرچه بسیاری از رنگ‌های تابستانی روشن هستند، اما رنگ‌های خنثی هم جایگاه خود را در فصل گرم دارند. با یک لاک این رنگی می‌توانید کمی درخشش به رنگ لاک‌های مینیمالیستی خود اضافه کنید. این رنگ کرم کمی ملایم‌تر از سفید روشن است، و برای کسی که به دنبال یک مانیکور ظریف و در عین حال، پر از حس تازگی و سرگرمی است، بهترین انتخاب است.

22. سفالی:

یک لاک به رنگ سفالی خاکی حس گلدان‌های زیبایتان را برایتان تداعی می‌کند. اما اگر دوست دارید می‌توانید با اضافه کردن یک طرح هنری و یا گلدار، ناخن‌هایتان را شبیه جوانه‌ها و شکوفه‌ها کنید.

23. سبز برقی:

این رنگ سبز نئونی و پر جنب و جوش را هم می‌توانید به تنهایی به عنوان رنگ اصلی به ناخن‌هایتان بزنید و هم به عنوان بخشی از طراحی ناخن‌هایتان از آن استفاده کنید. این رنگ روی هر تناژ پوستی عالی به نظر می‌رسد، اما برای کسانی که رنگ پوست تیره دارند، ایده‌آل است.

خرید لاک پر طرفدار فرنچ اینلی کلیک کنید .  

24. زرد نئونی:

اگر لاک سبز برقی به اندازه کافی برایتان روشن و شاد نیست، زرد نئونی همانی است که به دنبالش هستید. ناخن فلورسنت همه نگاه‌ها را به سمت شما جلب می‌کند.

25. آبی پاستلی:

آبی پاستلی نیز در کنار پوست برنزه تابستانی محشر می‌شود. این رنگ تابستانی هم آسمان آبی و هم امواج دریا را به همه یادآوری می‌کند.

26. صورتی حبابی:

اگر ناخنی با رنگ شیک و اشباع تابستانی می‌خواهید، این رنگ صورتی را انتخاب کنید. لاک صورتی حبابی، یک رنگ ملایم و ظریف است و در عین حال، با درخشندگی رنگین‌کمانی خود، کمی سرگرمی و جنب و جوش تابستانی را نیز به همراه دارد.

27. بنفش پاستلی:

این رنگ ملایم و پاستلی برای بهار و تابستان مناسب است. در عین حال که در فصل بهار با شکوفه‌های بهاری مطابقت دارد، در ماه‌های گرم سال نیز همچنان، تازه و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد. برای یک مانیکور چند رنگ، آن را با یک لاک هلویی یا سبز ست کنید. داشتن ناخن‌های دو رنگ برای تابستان یک ایده‌ی بسیار هیجان‌انگیز است.

28. سفید خالص:

اگر می‌خواهید جلوه‌ی پوست برنزه خود را برجسته‌تر کنید، از لاک ناخن‌ سفید خالص استفاده کنید. یکی از مشکلات لاک سفید این است که گاهی اوقات رنگ آن رو به زردی می‌رود. برای جلوگیری از این اتفاق، هنگام آشپزی یا نظافت خانه از دستکش استفاده کنید، زیرا مواد شیمیایی خشن می‌توانند با لاک واکنش داده و باعث تغییر رنگ آن شوند. اشعه ماورای بنفش نور خورشید نیز می‌تواند باعث تغییر رنگ لاک سفید شود. برای جلوگیری از آسیب‌های این اشعه، می‌توانید از پوشش حاوی محافظ UV و یا دستکش استفاده کنید.
29. برنزی:
برای کسانی که تناژ پوست گرم دارند، رنگ لاک برنزی برای درخشش پوست طلایی‌شان ایده‌آل است. هنگامی که ناخن‌های برنزی با جواهرات طلایی و برنز ست می‌شوند، زیبایی فرد را دو چندان می‌کنند.

30. مرجانی

حتماً دلیلی هست که هر سال رنگ مرجانی پرفروش‌ترین لاک تابستانی می‌شود. این رنگ کلاسیک تابستانی یک جذابیت جهانی دارد. رنگ مرجانی به خوبی در کنار پوست برنزه جلوه می‌کند و با سایر رنگ‌های گرم و روشن کاملاً جفت می‌شود.

آرایش بخش جدانشدنی از روتین روزانه‌ی بسیاری از خانم‌هاست. اگر می‌خواهید رژ لب کل روز روی لب‌هایتان ماندگار باشد، سری به مقاله ما با عنوان: رژ لب مایع را اینگونه بزنید تا کل روز دوام داشته باشد بزنید.

اگر برای امسال به دنبال یک رنگ موی جدید، جذاب و مد روز هستید، نگاهی به مقاله ما با عنوان: رنگ موهای ترند 2022 بیاندازید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام