ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
تفاوت بین بیس کت و تاپ کت لاک چیست؟
  • آموزش

تفاوت بین بیس کت و تاپ کت لاک چیست؟

  • 1403-02-01 02:02:59
تاپ کت لاک دارای تفاوت های بسیار زیادی با برق ناخن و بیس کت هستند، به همین منظور بهتر است اطلاعاتی در زمینه این تفاوت ها به دست آورید و سپس برای خرید این محصول اقدام نمایید. تاپ کت لاک موجود در بازار دارای نمونه های مختلفی هستند و این نمونه ها هر کدام بعد از استفاده مدلی خاص را در طراحی و دیزاین ناخن ایجاد خواهند کرد. زیبایی دست ها و پا ها برای هر خانم زیبایی مهم خواهد بود و باید برای داشتن این زیبایی موارد بسیار زیادی را رعایت نمایید. یکی از روش هایی که می توانید به این زیبایی دست یابید، استفاده از روش های زیبا سازی ناخن ها است. ناخن ها قسمت های مهم و قابل مشاهده دست های شما هستند و به همین دلیل می توانیم به این نکته اشاره کنیم که باید مراقبت صحیح در این زمینه را داشته باشیم. استفاده از روش های زیبا سازی متنوعی در سالن های آرایشی در این خصوص مشاهده خواهد شد، یکی از مراحلی که باید در این روش ها آن را عملی سازید استفاده از تاپ کت لاک ناخن است. در این مقاله همه آن چه که باید در این باره بدانید را بررسی خواهیم نمود.  

همه چیز درباره تاپ کت لاک ناخن

این محصول یعنی تاپ کت لاک موجود در بازار را می توانیم به عنوان لایه های محافظ معرفی کنیم. بسیاری از ما زمان هایی که ناخن میکاریم، لمینت می کنیم، کاور می کنیم و ... ممکن است بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی لاک ناخن در اثر ضربه کنده شود و یا در صورت استفاده مداوم از آب گوشه های ناخن بی رنگ شده باشند. در این حالت می توانیم عنوان کنیم که بعد از استفاده از این محصول مدت زمان ماندگاری لاک ناخن شما افزایش خواهد یافت و همین مورد سبب زیبایی مداوم ناخن های شما خواهد شد. تاپ به معنی بهترین و کت به معنی لایه و پوشش است. این کلمه به منظور لایه های پوشش دهنده مورد استفاده قرار میگیرند و همچنین به عموم نیز با همین نام معرفی خواهند شد. یکی از اصلی ترین سوال هایی که می توانیم در زمینه این محصول بپرسیم وجود تفاوت میان این محصول و محصولات مشابه مانند برق ناخن ها، تاپ شاین ها و بیس کت و ... است.

برای خرید محصولات مستر ژل اینجا کلیک کنید.

 

انواع تاپ کت لاک موجود در بازار

نمونه های متنوعی از تاپ کت را می توانیم در بازار مشاهده و نمونه ای را که از باقی نمونه ها بیشتر استفاده می کنیم را می توانیم تهیه و مورد استفاده قرار دهیم. در نظر داشته باشید از انواع مهم این محصول می توانیم به گروه های زیر اشاره کنیم:
  • تاپ شاین
  • تاپ معمولی
  • تاپ مات
  • تاپ ژل
با در نظر داشتن ویژگی هر گروه می توانید ابتدا برای خرید نمونه انتخابی اقدام نمایید و شیوه صحیح استفاده از محصول را نیز در کلاس های آموزشی فرا بگیرید. در نظر داشته باشید که قیمت هر کدام از این محصول ها نیز با نمونه های دیگر دارای تفاوت است و از طرفی نیز تاپ کت لاک متنوع موجود دارای برند های متنوع خواهند بود.  

تفاوت بین بیس کت و تاپ کت لاک چیست؟

بیس کت ها و انواع تاپ کت لاک در بازار امروزه موجود هستند و می توانید نمونه های مختلفی از این محصولات را تهیه نمایید. تفاوت اصلی میان این دو محصول وظیفه آن ها خواهد بود. بیس کت ها در لایه ی زیر لاک ژل استفاده می شوند و معمولا به عنوان چسب دو طرفه عمل می کنند ولی لایه تاپ کت لاک به عنوان لایه انتهایی بر روی ناخن و لاک زده خواهد شد تا حافظ زیبایی لاک شما باشد. در این حالت می توانیم بیان کنیم که بیس کت ها کمی ژله ای تر و غلیظ تر هستند، این در حالی است که تاپ کت ها ژله ای نیستند و تنها یک لایه محافظ و براق هستند. قیمت این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است. در این حالت می توانید در خدمات متنوع ناخن از هر دو محصول استفاده نمایید. این محصول و بیس کت را می توانیم یکی از اصلی ترین و مهم ترین اجزای خدمات ناخن معرفی کنیم و در نظر داشته باشید که هر دو این محصولات اعضای جدایی ناپذیر در زمینه ارائه خدمات ناخن هستند.

تفاوت میان برق ناخن و تاپ کت لاک

برق ناخن ها نیز یکی از اجزای مورد نیاز برای زیبا سازی ناخن ها هستند، این محصول لاکی بی رنگ است که سبب براق نمودن ناخن ها می شود و همین مورد سبب می شود تا جلوه ناخن های شما افزایش یابد. برق ناخن ها را به دلیل معمولی بودن با دستگاه های یو وی ال ای دی خشک نمی کنند، این در حالی است که تاپ کت لاک برای خشک شدن به دستگاه لاک خشک کن نیاز مند هستند. از طرفی غلظت برق ناخن نسبت به این محصول کمتر است. همچنین نمونه های متنوع برق ناخن مانند برق ناخن اکلیلی تنها در بازار مشاهده خواهد شد ولی نمونه تاپ کت لاک متنوعی را می توانیم در بازار مشاهده کنیم. توجه داشته باشید که قیمت برق ناخن ارزان تر از این محصولات است.  

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

خرید اینترنتی تاپ کت لاک و مزایای خرید اینترنتی

یکی از روش هایی که می توانید این محصول را برای خود و یا برای سالن خود خریداری نمایید، خرید اینترنتی است. نه تنها این محصول بلکه انواع برق ناخن، انواع لوازم و ابزار مورد نیاز برای خدمات متنوع، انواع بیس کت ها و ... را نیز می توانید با این روش خرید که دارای مزایای فراوانی می باشد تهیه نمایید و از آن ها استفاده کنید. از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی این محصولات موارد زیر را می توانیم بیان کنیم:
  • افزایش سرعت در خرید
  • احتمال بررسی کالای قابل تهیه
  • مطالعه نظرات کاربران و استفاده کنندگان
  • امکان بررسی قیمت موجود در بازار و در نهایت خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین نمونه
  • امکان خرید برند های اصل و معتبر
با در نظر داشتن موارد فوق می توانید برای خرید بدین روش اقدام نمایید و بعد از بررسی های متنوع برای خرید بهترین نمونه از این محصول را تهیه نمایید و زیبایی خاصی را به ناخن خود و یا مشتریان خود ببخشید. در نظر داشته باشید از سایت هایی که دارای اعتبار هستند استفاده کنید تا در انتها از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام