ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

خرید کرم پودر
  • آموزش

خرید کرم پودر

  • 1403-01-10 16:19:52
خرید کرم پودر ایده آل همیشه برای خانم ها یک دغدغه مهم و اساسی بوده است. معمولا همه به دنبال یافتن کرم پودر مناسب برای پوستشان هستند که با استفاده از آن چهره ای جذاب و دلنشین داشته باشند. اما آیا می دانید کرم پودر باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ و یا کرم پودر مناسب به چه کرم پودری می گویند؟ در این بخش تصمیم داریم شما را با نکات مهمی که هنگام خرید هر نوع کرم پودری به کارتان می آید آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های مهمی که برای خرید کرم پودر باید در نظر بگیرید

شما هنگام خرید کرم پودر چه ویژگی هایی را در نظر می گیرید؟ آیا صرفا به دلیل قیمت بالا، کرم پودر را خوب و مرغوب می دانید یا باید خودتان جزئیات آن را تست کنید؟ به طور کلی سعی کنید همیشه فقط به توضیحات فروشنده اکتفا نکنید و موارد مهم دیگری را نیز در نظر بگیرید. در ادامه این بخش ویژگی های یک کرم پودر خوب و ایده آل را برایتان عنوان می کنیم تا با آنها آشنا شوید.  

     1. به پوشانندگی آن توجه کنید

زمانی که می خواهید برای خرید کرم پودر اقدام کنید، باید با پوست کاملا تمیز در فروشگاه حاضر شوید تا بتوانید کرم پودر انتخابی تان را روی پوستتان تست کنید. یکی از اصلی ترین اهداف شما برای خرید فون و کرم پودر پوشش دهی عیوب پوستی است. بنابراین یک کرم پودر خوب و با کیفیت باید پوشش دهید مطلوبی داشته باشد. در صورتی که روی پوستتان جای جوش، لک، خال و... دارید، کرم پودر را روی آن قسمت ها بزنید و ببینید که تا چه حد پوشش دهی دارد. در صورتی که پوشش دهی آن در حدی بود که عیوب پوست شما را محو کرد، یعنی تا اینجای کار انتخاب شما درست بوده است.

      2. کرم پودر باید ضد حساسیت باشد

مورد بعدی که شما باید بررسی کنید، ضد حساسیت بودن کرم پودر است. بعضی از کرم پودرها برای پوست حساسیت ایجاد می کنند و ممکن است به دنبال استفاده از آن شما به خارش، قرمزی، سوزش، پوسته پوسته شدن و... مبتلا شوید. البته این را بدانید که اگر به این موارد توجه نکنید و برای مدت طولانی از کرم پودری که برایتان حساسیت به وجود می آورد استفاده کنید، به بیماری های پوستی دچار می شوید. اما شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که چگونه ضد حساسیت بودن کرم پودر را تشخیص دهیم؟ برای این کار شما می توانید از چند روش زیر استفاده کنید:
  • در صورتی که از فروشگاه معتبری خرید می کنید، این موضوع را از فروشنده جویا شوید. معمولا فروشندگانی که تعهد کاری دارند و صاحب یک فروشگاه به نام و معروف هستند، هرگز اطلاعات غلط در اختیار مشتریانشان قرار نمی دهند.
  • روش بعدی سرچ در اینترنت است. شما می توانید با سرچ کردن در اینترنت و مراجعه به سایت های معتبر در خصوص ضد حساسیت بودن کرم پودر انتخابی تان اطلاعات مفیدی کسب کنید. همچنین می توانید نظرات دیگران را در خصوص استفاده از کرم پودر انتخابی تان بخوانید تا بتوانید دقیق تر در مورد خرید آن تصمیم بگیرید.
  • از تجربیات اطرافیانتان استفاده کنید. به طور مثال اگر یکی از دوستان شما از کرم پودر خاصی استفاده کرده است و رضایت داشته، شما نیز می توانید با اعتماد بر تجربه او، نسبت به خرید کرم پودر اقدام کنید.
 

     3. بافت سبکی داشته باشد

از دیگر ویژگی هایی که یک کرم پودر خوب و مرغوب باید داشته باشد، بافت سبک آن است. معمولا کرم پودرهایی که مرغوب هستند، بافت و ساختار بسیار سبکی دارند و احساس گرما یا سنگینی به پوست نمی دهند. این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خصوصا اگر شما بخواهید کرم پودر را برای استفاده روزانه خریداری کنید. شما می توانید در خصوص سبک بودن بافت کرم پودر، هنگام تست آن بر روی پوست اطلاعات مفیدی کسب کنید.  

    4. ضد آفتاب باشد

به خاطر داشته باشید کرم پودرهای مرغوب، ضد آفتاب نیز هستند. این یکی از مهمترین ویژگی کرم پودرهای عالی و پسندیده هستند. در هنگام خرید کرم پودر علاوه بر خاصیت زیبایی و پوشانندگی، باید به خاصیت حفاظت کنندگی برای پوست نیز توجه کنید. کرم پودر شما باید از پوستتان در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کند.  

   5. دارای رنگ طبیعی باشد

همانطور که می دانید مدت هاست که آرایش های پررنگ و لعاب و مصنوعی در بین خانم ها دیگر رایج نیست. معمولا این روزها همه تاکید بر آرایش نچرال و سبک دارند. بنابراین در هنگام خرید کرم پودر به این موضوع توجه داشته باشید که دارای رنگ طبیعی و متناسب با پوست شما باشد. سعی کنید کرم پودر روشن تر یا تیره تر از رنگ طبیعی پوستتان انتخاب نکنید زیرا باعث غیر طبیعی نشان دادن چهره شما می شود.  

   6. دارای ماندگار بالا باشد

تعریق پوست خصوصا در تابستان یکی از اصلی ترین مشکلات خانم هاست. زیرا باعث تاثیر منفی در ماندگاری کرم پودر می شود. سعی کنید در هنگام خرید کرم پودر به ماندگاری آن و همچنین ضد آب بودن آن توجه کنید. معمولا اکثر برندهای مرغوب از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند و پوست را بد فرم نشان نمی دهند.
 

کرم پودر خوب و مرغوب را از کجا بخریم؟

حال که متوجه شدید برای خرید کرم پودر باید به چه ویژگی هایی توجه کنید، شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که کرم پودر خوب و اصل را از کجا خریداری کنیم؟ به خاطر داشته باشید دست سودجویان و متقلبان در زمینه فروش لوازم آرایشی بسیار باز است. زیرا بسیاری از خانم ها از لوازم آرایش هایی که قیمت پایینی دارند، استقبال می کنند. بنابراین در نظر داشته باشید که تشخیص اصل یا فیک بودن کرم پودر کار ساده ای نیست. برای خرید کرم پودر خوب و مرغوب باید به فروشگاه ها یا سایت های معتبر مراجعه کنید. زیرا فروشندگانی که صاحب سایت یا فروشگاه معتبری هستند و چندین سال در زمینه فروش لوازم آرایشی فعالیت داشته اند، هیچ گاه از اعتماد مشتریانشان سوء استفاده نمی کنند و همیشه اجناس اصل و مرغوب را در اختیار آنها قرار می دهند. بنابراین اگر از فروشگاه ها و سایت های معتبر خرید کنید، صاحب لوازم آرایش اصل و با کیفیت خواهید بود. در نهایت این را به خاطر داشته باشید که قبل از زیبایی، سلامت پوست شما مهم است. 

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام