ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
فیکساتور چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • آموزش

فیکساتور چیست و چه کاربردی دارد ؟

  • 1403-02-07 07:49:05
در این مقاله از مارکتمون میخوایم به نقد و برسی " اهمیت استفاده از فیکساتور ، انواع فیکساتور صورت ، انتخاب اسپری فیکساتور " بپردازیم. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید آرایش روی صورتتان دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد ، راز انجام این کار ، استفاده از فیکساتور است. این اسپری یک محصول بسیار تاثیر گذار در محصولات آرایشی به شمار میرود که به داشتن آرایش هایی با مدت زمان طولانی روی صورت ، بسیار کمک می کند. این محصول را در آخرین مرحله از آرایش ، روی صورت استفاده می کنند تا مانع از چرب شدن و خراب شدن آرایش شود.  

اهمیت استفاده از فیکساتور :

 با توجه به توضیحاتی که درمقدمه گفته شد؛ شما با استفاده از این یک آرایش کامل تر دارید و دیگر نگران دوام و ماندگاری آرایش تان نخواهید بود.  

آیا حتما باید از فیکساتور استفاده کرد ؟

اگر میخواهید در مجالس خیلی مهم شرکت کنید که حتی آرایش صورتتان در آن مهمانی ها بسیار برایتان مهم است و  دوست دارید جذاب ترین فرد آن مهمانی باشید؛ پیشنهاد می شود که استفاده کنید .  

انواع فیکساتور صورت :

به صورت پودری و هم به صورت اسپری در بازار عرضه می شود که نوع اسپری آن ، بسیار راحت تر و سریع تر انجام می شود .

روش استفاده از اسپری فیکساتور :

همانطور که گفته شد؛ باید از این محصول در آخرین مرحله از آرایش خود ، استفاده کنید. پس هنگامی که آرایش تان کامل شد ، قوطی اسپری فیکس را به خوبی تکان دهید. سپس در فاصله 25 سانتی متری از صورت خود نگه دارید. چشمان خود را ببندید و اسپری فیکساتور را به صورت خود ، اسپری کنید .    

انتخاب اسپری مناسب پوست صورت :

هر فردی هم جنس پوستی متفاوت و هم رنگ پوستی منحصر به فرد خود را دارد ، پس برای انتخاب باید نوع پوست را نیز در نظر گرفت .

اسپری فیکساتور مخصوص پوست خشک :

اگر شما دارای پوستی خشک هستید ، و می خواهید از اسپری استفاده کنید ، به این نکته توجه داشته باشید که اسپری فیکس حاوی الکل به هیچ وجه استفاده نکنید. زیرا باعث خشک تر شدن پوستتان می شود . بهتر از اسپری هایی که حاوی مرطوب کننده هستند ، استفاده کنید .  

اسپری فیکساتور مخصوص پوست چرب :

اگر شما دارای پوستی چرب هستید ، باید از اسپریی که فاقد چربی است استفاده کنید تا از جوش زدن روی پوست خود ، جلوگیری کنید .

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

ممنون که تا پایان این مقاله با مجله مارکتمون همراه بودید .  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام