ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
مداد لب چیست ؟
  • آموزش

مداد لب چیست ؟

  • 1403-02-29 08:59:20
مداد لب مانند هر وسیله دیگر آرایشی را حتما در کیف آرایشی یک خانم پیدا میکنید . اجباری به استفاده از مداد لب در آرایش لب وجود ندارد و استفاده کردن از آن ، کاملا سلیقه ای است . اما اگر مداد لب را در کنار رژلب خود استفاده کنید ، باعث زیباتر شدن لب ها ی خود می شوید . در هنگام خرید مداد لب حتما یادتان باشد که مداد لب باید یه درجه تیره تر از رژلب باشد . دوستان عزیزم ؛ اگر دوست دارد درباره ی ویژگی های مداد لب بیشتر بدانید ، با این مقاله از مجله مارکتمون همراه باشید : 

چه زمانی از مداد لب باید استفاده کرد ؟

1-اگر لب های شما باریک است : پیشنهاد می شود که از خط لب های تیره استفاده کنید تا باعث برجسته تر و بزرگ تر شدن لب های شما شود . 2-اگر رژ لب شما خیلی براق است : رژلب های چرب یا مایع ، خیلی سریع به دور لب ها پخش می شوند . پس شما با استفاده از مدادلب می توانید از پخش شدن رژلب های چرب و مایع جلوگیری کنید . 3-اگر میخواهید دوام رژ لب خود را بالا ببرید : اگر میخواهید رژ لب شما دوام بیشتری داشته باشد و زود پاک نشود : می توانید قبل از رژ لب زدن به لب های خود ، کل لب های خور را با مدادلب پر کنید و بعد روی لب ها ، رژلب بزنید . 

مواد موجود در مدادلب :

1-موم 2-روغن 3-رنگدانه شما باید در هنگام خرید مدادلب مانند رژ لب ، به مواد تشکیل دهنده آن ، دقت زیادی داشته باشید. سعی کنید این ابزار آرایشی را از فروشگاه های شناخته شده، مانند فروشگاه اینترنتی مارکتمون خریداری کنید . تا از بابت تضمین کیفیت کالا ، با خیالی آسوده خرید کنید .  

آماده کردن لب ها برای کشیدن مداد لب قبل از رژ لب :

1-ابتدا لب هایتان را لایه برداری کنید تا پوسته های مرده لب ، از بین برود . 2-از انواع ماسک ها یا بالم لب های تقویت کننده استفاده کنید . 3- هنگامی که لب هایی کاملا نرم و لطیف به وجود آمد ، حال نوبت به استفاده از مداد لب می شود .

دو نکته خیلی مهم در انتخاب رنگ مداد لب :

1-مداد لب را میتوانید به عنوان جایگزین مناسبی برای رژ لب انتخاب کنید . 2-مدادلب موجب بالا رفتن دوام و ماندگاری رژ لبتان می شود .

برای خرید انواع مداد لب اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام