ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
10 ایده جدید و رنگین برای آرایش تابستانی
  • اخبار

10 ایده جدید و رنگین برای آرایش تابستانی

  • 1401-10-12 09:59:42

فصل گرم سال با روزهای طولانی‌ و خورشید درخشانش برای داشتن یک حس و حال خوب ‌کافی است، اما آنچه این حس خوب را مضاعف می‌کند، یک آرایش تابستانی روشن و رنگارنگ همراه با یک استایل خنک تابستانی است. وقتی صحبت از استایل زیبای تابستانی می‌شود، شاید تنها چیزی که به ذهن خطور می‌کند، پوست برنزه‌ و لباس‌های خنک باشد، اما یک آرایش رنگین، جذاب و درخشان است که می‌تواند این استایل را کامل‌ و متمایز کند. برای داشتن یک استایل تابستانی منحصربه‌فرد، علاوه بر موارد بالا، باید یک لاک ناخن خوش‌رنگ و خاص هم داشته باشید. برای انتخاب یک رنگ لاک تابستانی ایده‌آل مقاله ما با عنوان: 30 رنگ لاک تابستانی که باید امسال امتحان کنید را بخوانید.
در نمونه میکاپ‌های این مطلب از رنگ‌های شاد و پر جنب و جوش فصل گرم سال (از گیلاسی روشن گرفته تا فیروزه‌ای و بنفش) استفاده شده تا زیبایی و جذابیت استایل تابستانی را دو چندان کند.
ایده‌های آرایش و زیبایی آسان و رنگارنگ این مطلب توسط مدل، خلاق زیبایی و بازیگر، اش واکر (Ash Walker) ارائه شده است.

لوازم آرایش اورجینال نیاز داری ؟؟ کلیک کن.

1. خط چشم بلند استوایی

این ترند هیجان‌انگیز آرایش چشم یک ایده‌ی زیبا و رنگارنگ از «واکر» است که به دلیل رنگ‌های خاص و درخشان خود در صدر فهرست میکاپ تابستانی ما قرار می‌گیرد. برای کشیدن این خط چشم، با استفاده از یک خط چشم نارنجی روشن از وسط خط مژه تا گوشه بیرونی چشم‌های خود را یک خط باریک بکشید. سپس، باله‌ی بیرونی چشم را بکشید. یک برس سایه چشم با زاویه صاف بردارید و سایه زرد را روی گوشه داخلی چشم خود به صورت V بزنید و آن را به خط چشم نارنجی روی مژه بالایی خود وصل کنید. با افزودن آبی روشن به گوشه‌ی پایینی قسمت داخلی چشم، کار این میکاپ تقریباً تمام شده است.
یک نکته حرفه‌ای از واکر: «من آرایش چشم را ابتدا با ریمل شروع می‌کنم، بنابراین، هنگام استفاده از ریمل، نگران ماسیدن آن روی سایه‌ی چشمانم نیستم و مژه‌ای پررنگ‌تر و بلندتر هم خواهم داشت.»

2. پاستلی درخشان

هیچ چیز مانند یک چشم با آرایش پاستلی ما را به یاد روزهای خنک تابستان نمی‌اندازد. و این ایده پر زرق و برق و درخشان، یک میکاپ عالی چشم برای یک روز و یا حتی یک شب تابستانی است. رنگدانه‌های براق و درخشان سایه چشم، نور را جذب کرده و چشم‌ها را بدون نیاز به فیلتر درخشان می‌کنند. واکر می‌گوید: «از یک برس کرکی سایه چشم برای ترکیب سایه قهوه‌ای روشن استفاده کنید و گوشه بالایی و بیرونی پلک و قسمت چین بالای چشم را سایه بزنید. سپس، خط چشم ارغوانی خود را بردارید و یک خط چشم بلند بکشید. گوشه داخلی پلک چشم‌تان را سایه آبی روشن و براق بزنید و گوشه‌های آن را با سایه قهوه‌ای روشن روی پلکتان ترکیب کنید. یک سایه چشم رزگلد بردارید و با ضربه زدن روی تمام پلک خود، به آرایش خود بُعد بدهید.
یک نکته حرفه‌ای از واکر: «من از سایه قهوه‌ای متوسط در گوشه بیرونی چشم و نزدیک به خط مژه برای ایجاد عمق و ضخیم‌تر به نظر رسیدن مژه‌ها استفاده می‌کنم.»

خرید سایه چشم و خط چشم با بهترین قیمت

3. خط چشم بلند صورتی

بسیاری از رنگ‌های سایه‌های چشم از جمله ارغوانی، سبز و مشکی پر طرفدار و پرکاربرد هستند، اما باید اعتراف کنیم که جذاب‌تر از خط چشم بلند مرجانی وجود ندارد. خط چشم مشکی و سنتی خود را با یک خط چشم تابستانی و رنگی مثل صورتی جایگزین کنید. برای این آرایش چشم، ابتدا با استفاده از یک خط چشم مرجانی، یک خط چشم بلند بکشید. سپس، از لبه خط مژه‌‌ی بالایی خود تا چین بالای چشمتان را سایه قهوه‌ای طلایی بزنید. یک سایه زرد-سبز روشن بردارید و روی مژه‌ی بالایی در قسمت میانی و کمی نزدیک به قسمت داخلی چشم با انگشت خود یک دایره کوچک ترسیم کنید.

4. آبی درخشان

سایه‌های زرد، سبز و آبی نئون از چشم‌نوازترین سایه‌هایی هستند که تا به امروز در میکاپ‌ها دیده‌ایم. برای این آرایش چشم، یک سایه سبز روشن را از گوشه داخلی چشم خود تا چین بالای چشم و تا انتهای ابرو بزنید. یک سایه به رنگ سبز یا آبی روشن را زیر این سایه سبز روشن اضافه کنید. یک سایه آبی پررنگ و درخشان بردارید و آن را در امتداد خط مژه بالایی خود بزنید. یک برس خط چشم بردارید و با همان سایه آبی براق، باله‌های خط چشم خود را نیز بکشید.

5. بنفش محو

سایه‌هایی با رنگ‌های پررنگ که در سراسر پلک زده می‌شوند، از آن دسته ترندهای تابستانی و جذاب هستند که با کمترین تلاش، بیشترین تغییر را در زیبایی چشم‌ها به وجود می‌آورند. برای داشتن این آرایش چشم جسورانه، فقط نیاز به پنج دقیقه زمان و چند رنگ از سایه‌های موردعلاقه خود دارید. برای انجام آن، از یک برس کرکی سایه چشم برای ترکیب سایه‌های قهوه‌ای متوسط و طلایی استفاده کنید و پلک بالای چشم را به سمت ابرو سایه بزنید. یک سایه‌ بنفش براق را از خط مژه‌ها به سمت ابرو بزنید. با زدن کمی سایه رزگلد در گوشه داخلی چشم خود، آرایش را به پایان برسانید.

6. اسموکی لیمویی

از منطقه امن خود خارج شوید و سایه لیمویی را امتحان کنید. در این آرایش چشم دودی، دو سایه پرطرفدار تابستانی یعنی زرد لیمویی و سبز لیمویی با هم ترکیب می‌شوند. این میکاپ چشم پر جنب و جوش، همه نگاه‌ها را به سمت شما برمی‌گرداند.

خرید لوازم آرایشی اصل با تخفیف ویژه

7. انفجار ستاره‌‌ای

بگذارید شخصیت شما با پرتوهای رنگین‌کمانی که به معنای واقعی کلمه پر از رنگ و نور هستند، بدرخشد. اگر سایه‌های براق و درخشانی دارید که هنوز امتحانشان نکرده‌اید، از این آرایش چشم ایده بگیرید و از همه آنها استفاده کنید.

8. نارنجی

نارنجی نیز یکی از به روز‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توانید در این فصل امتحان کنید. رنگ نارنجی را روی پلک‌ها، گونه‌ها و لب‌های خود بزنید تا به چهره خود جلوه‌ای خیره‌کننده ببخشید.

9. خورشیدی

یک سایه‌ زرد رنگ را در سرتاسر پلک‌ها و روی خط مژه‌های پایینی خود بکشید. با افزودن چند پرتو خورشید به آرایش چشم خود، سرگرمی و نشاط تابستان را در چهره خود تداعی کنید.

10. آبی و زرد

با ترکیب سایه‌های پررنگ مانند آبی و زرد طلایی غوغا کنید. البته، برای این مدل آرایش چشم، می‌توانید رنگ‌های موردعلاقه‌ی‌ خود را با هم ترکیب کنید تا ظاهری چشم نواز و البته، منحصربه‌فرد داشته باشید.

اگر می‌خواهید در تابستان امسال از رنگ‌های مد روز و زیبا برای زیبایی موهای خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های دیگر ما را مطالعه کنید:

رنگ موهای ترند 2022
پنجاه مدل رنگ موی بلوند

 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام