ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آرایش مخصوص روز ولنتاین
  • آموزش

آرایش مخصوص روز ولنتاین

  • 1402-11-16 15:46:17
آرایش در روز ولنتاین رنگ و سبک به خصوص به خود را دارد. در بیشتر آرایش‌های روز ولنتاین رنگ صورتی و قرمز در این آرایش‌ها استفاده می‌شود. تعدادی از افراد نیز به آرایش فانتزی در این روز اعتقاد دارند.

زیباترین آرایش‌ها در روز ولنتاین
این روز که در تقویم جهانب به عنوان روز جهانی عشق نامگذاری شده معموا با مراسمات خاص و زیبایی برگزار می‌شود. سبک پوشش و استایل و حتی آرایش این روز مخصوص به خودش می‌باشد. مدل آرایش هماهنگ با نمادهای رنگی روز ولنتاین که قلب قرمز است انجام می‌شود که نشان عشق آتشین و گرم نسبت به عزیزترین فرد زندگیمان می‌باشد. 

آرایش  کلاسیک با رژلب قرمز
این آرایش می‌تواند به عنوان زیباترین آرایش‌ها رد روز ولنتاین به حساب بیاد و جذابیت شما را چندین برابر نمایان کند. ابرو . مژه‌هایتان با رنگ تیره و قهوه‌ای باشند. ابروها را کمی پهن کشیده و با ریمل مژه‌ها را پرتر و حجیم‌تر نمایید. مقداری سایه کرمی رنگ پشت پلک بالا بمالید و با هاله بسیار کم و ملایمی از سایه دودی در گوشه چشم آن را جذاب‌تر نمایید. رژلب قرمز روی لب‌ها بزنید و سعی کنید رنگ لباس را با رژلبتان ست نمایید.  بک خانم با آرایش مخصوص روز ولنتاین با رژ شرابی یا قرمز شرابی می‌تواند حس اعتماد به نفس و مرموز بودن را القا کند که این حس برای آقایان بسیار جذاب است.

سایه دودی و خط چشم گربه‌ای
این رنگ سایه و چشم‌گربه‌ای مناسب مراسم بیرون رفتن با عشق و دوستان در کافه‌ها و رستوران‌ها می‌باشد. مطمئن باشد با آرایش نگاه همه به شما خیره خواهد شد.

آرایش صورتی ملایم
تعدادی از افراد با آرایش ملایم و دلنشین موافقند که بهترین آرایش برای این افراد آرایش صورتی ملایم است. این افراد می‌توانند سایه و رژلب خود را همرنگ استفاده نمایند تا در طول روز تازه و باطراوت جلوه نماید.

سایه مسی
این آرایش مخصوص یکی از بهترین رنگ‌ها برای سایه در روز ولنتاین می‌باشد. به خصوص دخترانی که چشم‌های کشیده و درشت دارند. مقدار سایه زدن دست خودتان است که مقدار کم آن برای یک روزه دونفره با عشقتان و مقدار بیشتری آن برای رفتن به مهمانی مناسب است. خوبی این موضوع این است که مقدار و شدت سایه ای که می خواهید به پلک های خود بزنید دست خودتان است. کمی سایه ی متالیک خیلی نمود پیدا می‌کند اما اگر قصد دارید به مهمانی بروید می توانید آن را به مقدار بیشتری هم بزنید.

هایلایت گونه‌ها
آرایش مخصوص روز ولنتاین و تمام چیزی که یک دختر خانم لازم دارد می‌تواند یک هایلایتر صورت باشد که در روز ولنتاین بی‌عیب و نقص‌تر از همیشه باشد. با کمی پودر هایلایتر روی گونه‌ها بزنید و در آخر رژ لب بی‌رنگ به لبانتان زده و خود را برای قرار روز ولنتاین آماده نمایید.

نکته‌های مهم برای آرایش روز ولنتاین
هر مدل آرایشی ار برای روز ولنتاین انتخاب کردید اولین کاری که باید انجام دهید باید پوستی صاف داشته باشید تا به راحتی بتوانید آرایش مورد نظر خود را انجام دهید. حتما از پایه یا پرایمر آرایشی برای زیرساز پوست انتخاب کنید. هنگام انتخاب کرم‌پودر رنگ پوست خود را در نظر بگیرید که که رنگ آن با پوست شما خیلی متفاوت نباشد. باید عیوب پوست را با کانسیلر بپوشانید تا پوستی صاف و بی عیب و نقص داشته باشید. در محله آخر حتما آرایش خود را با فیکس نمایید.

بدون آرایش و صورت طبیعی
این آرایش طبیعی اگر روز خود را بیرون از خانه می‌گذرانید بسیار مناسب می‌باشد. نکته مهم این‌است که از آرایش زیاد استفاده نکنید چرا که با تابش نور خورشید آرایش خراب شده و ظاهری ناخوشایند ایجاد می‌کند. آرایش مخصوص روز ولنتاین می‌تواند یک رژگونه کرمی یا بالم لب رنگی یا برق لب صورتی باشد. در آرایش زیاده‌روی نکنید هر چه گمتر آرایش کنید اثر بیشتری خواهد داشت.

 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام