ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
رنگ سال 1403 برای آرایش
  • آموزش

رنگ سال 1403 برای آرایش

  • 1403-01-18 20:29:55
رنگ سال 1403 برای آرایش
این سال در حالی اغالز می‌شود که رنگ هلویی به عنوان رنگ سال شناخته شده است. این رنگ متفاوت و جذاب می‌تواند جلوۀ ویژه‌ای به آرایش صورت شما ببخشد.

مدل میکاپ با رنگ هلویی
این رنگ زیبا و بسیار جذاب می‌تواند میکاپی از آرایش لب هلویی و گونه هلویی و یا سایه چشم هلویی باشد که رنگی  زنده و شاداب بوده و جذابیت خاصی به شما می‌بخشد. و اگر این رنگ را برای سایه و میکاپ چشمان خود انتخاب کنید می‌توانید چشمان برجسته‌تر و بزرگ‌تر داشته باشید. در این سال آرایش سنگین و مات جایگاهی نداشته و جای خود را به به آرایشی سبک و درخشان می‌دهد.

در مرحله اول پوست خود را شفاف و براق نمایید.
فرمول شفافیت و سبک برای پوست به شما پوستی سالم و درخشان را هدیه می‌دهد. پرایمر‌های روشن‌کننده و محصولات آبرسان این درخشش را ایجاد می‌کنند. یک پوست مخملی و صاف مانند یک ساتن براق که نرمی و لطافتی دارد ترند میکاپ امسال برای پوست شما می‌باشد. این حالت ابرو در آرایش امسال یک قاب طبیعی در چهره شما ایجاد خواهد کرد.

رژگونه هلویی
این رنگ رژگونه حس شادابی خاصی به گونه‌ها خواهد داد. رنگ‌های پاستیلی حس زنانگی و رمانتیک را در شما القا خواهند کرد. رژگونه مایع جای خود را به رژگونه کرمی خواهد داد. این رژگونه‌ها با بافت کرمی خود برجستگی متفاوتی به پوست شما می‌دهد.

سایه‌های براق و سرد
سایه‌های براق امسال جایگاه ویژه‌ای برای خود خواهند داشت. در آرالیش امسال خود از طیف آبی بیش از بقیه استفاده کنید. آبی روشن و تیره فرقی ندارد مهم این است که براق باشد. بسیاری از این طیف رنگی آبی در کنار رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای، جذابیت خاصی به چشمان شما خواهد داد.

رژلب براق و نود
درآرایش جدید امسال رژلب‌های ژله‌ای و براق بسیار ترند است. همان رژلب‌های که بازیگران کره‌ای در جحذابیت و درخشندگی میکاپ خود از آن استفاده می‌نمایند. اما این بدین معنی نیست که رژلب‌های قرمز و مخملی از رده خارج شده است. لب‌های قرمز همان چیزی است که با توجه به تناژ رنگ پوست همیشه و هر زمان مناسب است.

خط چشم گرافیکی
در آرایش امسال خط چشم گرافیکی چشمان شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد. برای داشتن خط‌چشم گرافیکی و کشیده بهتر است از رژلب‌های براق و نود استفاده کنید.

مژه‌های رنگی
ریمل‌های رنگی یک راهکار بسیار جذاب برای آرایش عید دخترانه می‌باشد. اگر می‌خواهید زمان زیادی برای آرایش صرف نکنید و ظاهری جذاب داشته باشید ریمل رنگی یک راهکار بسیار مناسب است. فرقی نمی‌کند در چه رده سنی باشید می‌توانید برای زیباتر شدن چشمان خود را ریمل رنگی استفاده نمایید. محبوبت‌تریت ریمل‌های رنگی آبی، بنفش و حتی سبز است.

خط چشم و سایه‌ رنگی
بهار همراه با سرزندگی و طراوت نمایان است. امسال می‌توانید از خط‌چشم رنگی و سایه‌های رنگی بیشتری برای آرایش خود استفاده نمایید. برای آرایش جذاب و دخترانه می‌توانید بخشی از داخل یا بیرون چشم را رنگی نمایید.

آرایش گرانچ
این آرایش یکی از محبوب‌ترین آرایش‌های امسال است. این سبک آرایش از آرایش هنرمندان موسیقی راک الهام گرفته شده است. این مدل آرایش ترند برای خارج شدن از آرایش طبیعی و دخترانه و اضافه کردن کمی چاشنی در آرایش خود بد نیست. این سبک آرایش کمی حالت نامتعادل و ماکسیمال را دارد. رنگ‌های تیره از گوشه‌ی بیرونی چشم تا ابروها را در ترکیب این آرایش رعایت کنید.
 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام