ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
راه های انتخاب بهترین سایه چشم بر اساس رنگ چشم
  • آموزش

راه های انتخاب بهترین سایه چشم بر اساس رنگ چشم

  • 1403-02-30 17:39:48
این مطلب نظر دو آرایشگر حرفه ای با نامهای Keka Heron  و Hillary Kline در مورد سایه چشم است و می تواند حاوی نکات آموزنده ای در استفاده از سایه چشم برای شما باشد. مقالات مارکتمون را در مورد آرایش صورت از دست ندهید.

انتخاب سایه چشم بر اساس رنگ چشم

رنگ قهوه ای

چشم های قهوه ای عمیق و اغلب مرموز هستند، بنابراین بازی رمز و راز با تن دودی یک گزینه عالی برای دخترانی است که چشمان قهوه ای دارند. Keka Heron پیشنهاد می‌کند، "سایه‌هایی با رنگ‌های آبی، سبز و طلایی برای چشم‌های قهوه‌ای عالی هستند. چشم دودی آبی تیره با طلایی در نزدیکی مجرای اشک بسیار جذاب است. همچنین ممکن است بخواهید ترکیب سایه طلایی/قهوه‌ای را با رنگ سرمه‌ای امتحان کنید. خط چشم آبی." بر اساس تئوری چرخه رنگ، آبی اغلب در مقابل تن های قهوه ای قرار دارد و هر چه رنگ قهوه ای عمیق تر باشد، سایه آبی که مکمل آن است تیره تر است. به همین دلیل است که سایه‌های سرمه‌ای و آبی تیره برای کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند، گزینه‌ای عالی هستند و استفاده از این سایه‌ها در نزدیک‌ترین فاصله به چشم‌تان بسیار مؤثر است. 

رنگ آبی

چشم‌های زیبا و آبی به خودی خود همه چیز را انجام می‌دهند، بنابراین واقعاً نیازی به استفاده از سایه‌های چشم بالا ندارید تا به چشمانتان ضربه بزنید. Keka Heron می گوید: "برای اینکه چشم های آبی را برجسته کنید، توصیه می کنم از سایه های گرم استفاده کنید. من یک سایه چشم دودی قهوه ای یا برنزی با چشمان آبی را دوست دارم. یک سایه نارنجی سوخته با رنگ های طلایی نیز زیبا است و چشم های آبی را ایجاد می کند.

رنگ فندقی

چشم‌های فندقی پیچیده هستند - چشمان شما دارای چندین رنگ است و بسته به اینکه چه لباسی می‌پوشید یا در چه محیطی هستید، ممکن است یک رنگ برجسته‌تر از رنگ دیگر به نظر برسد. چگونه می دانید کدام رنگ را بازی کنید؟ Keka Heron به شما اطمینان می دهد که نمی توانید با پالت طلایی، برنزی، سبز و کرم اشتباه کنید، "این رنگ ها بدون توجه به محیط، چشم های فندقی را بهبود می بخشند." و کلاین یک نکته اضافی ارائه می دهد: "خط چشم را آزمایش کنید. خط چشم رنگی می تواند در واقع برای افرادی که چشم های قهوه ای دارند عالی به نظر برسد. رنگ بنفش تیره، سایه های طلایی یا قهوه ای را امتحان کنید."

رنگ سبز

اگر شما یکی از معدود خوش شانس‌هایی هستید که می‌توانید به چشمان سبز خود ببالید، باید هر کاری که از دستتان بر می‌آید برای بازی کردن جواهرات زمردی خود انجام دهید. هر دو Keka Heron و Hillary Kline موافق هستند که سایه های بنفش بهترین راه است. هرون می گوید: «برای داشتن ظاهری در روز، از یک سایه مات خنثی و کمی خط بنفش در خط مژه استفاده کنید» در حالی که کلاین تأکید می کند که باید مژه هایتان را بلند کنید، " ریملی را انتخاب کنید که جلوه مورد نظرتان را ایجاد کند، چه بلند و چه پرحجم ، یا هر 

اهمیت پرایمر

انتخاب رنگ چشم مناسب مطمئناً زمانی مهم است که می‌خواهید ظاهری بی‌نظیر ایجاد کنید، اما اگر رنگ آن صاف نباشد یا در عرض یک ساعت از بین برود، چشم‌های شما به سرعت تاثیر خود را از دست خواهند داد. هر دو Keka Heron و Hillary Kline در مورد اهمیت آماده کردن پلک با پرایمر قبل از اعمال رنگ صحبت کردند.   کلاین می‌گوید: "پرایمرهای چشمی، شادابی می‌بخشند و می‌توانند رنگ را برجسته کنند. بعلاوه، برخی از پرایمرها در روکش‌های متفاوتی مانند مات، سفید یا با لکه‌های براق عرضه می‌شوند." این پایه های مختلف می توانند به ایجاد افکت های کمی متفاوت کمک کنند. از طرف دیگر، کلاین تأکید می کند که ابتدا استفاده از پایه سایه به رنگ ها کمک می کند تا رنگدانه ترین رنگ خود را نشان دهند. اگر پرایمر سایه چشم در دست ندارید، نگران نباشید. هرون می گوید: "من ترجیح می دهم از کانسیلر کرمی استفاده کنم که پلک درب شما را یک رنگ می کند و سایه را در جای خود نگه می دارد."   نحوه استفاده از سایه چشم نیز می تواند بر میزان توجه شما به چشمان خود تأثیر بگذارد. در واقع، به ندرت پیش می آید که آرایشگران حرفه ای به یک رنگ چشم پایبند باشند. به عنوان مثال، هیلاری کلاین اعتراف می کند، "بسته به ظاهری که می خواهم به دست بیاورم، می توانم از سه تا شش سایه استفاده کنم." و این فقط به این دلیل نیست که او یک آرایشگر است که دوست دارد با پالت خود بازی کند، "با افزودن بیش از یک رنگ، به چشم عمق می‌دهید که به بزرگ‌تر، جسورتر و روشن‌تر به نظر رسیدن چشم کمک می‌کند. یک قانون کلی این است که روشن ترین رنگ را در زیر استخوان ابرو و در گوشه داخلی پلک خود قرار دهید. سپس یک رنگ انتقالی (مانند قهوه ای روشن) را در امتداد خط چشم قرار دهید. از یک رنگ سراسری روی پلک و دیگری در قسمت بیرونی "v" استفاده کنید. "

برای خرید محصولات آرایش چشم اینجا کلیک کنید.  

 

نکات زیر را در استفاده از سایه چشم فراموش نکنید:

  • استفاده از پرایمر در کل پلک شما بهترین پایه را برای اعمال رنگ چشم فراهم می کند و در عین حال از ماندگاری سایه اطمینان می دهد
  • شما نمی توانید با سایه های جذاب جهانی مانند مشکی، قهوه ای، شامپاین، طلایی و سرمه ای اشتباه کنید.
  • هنگامی که می خواهید با رنگ بازی کنید، سعی کنید از چرخه رنگ برای شناسایی سایه های مکمل رنگ چشم خود استفاده کنید
  • از چندین رنگ (یا سایه های متنوع از همان رنگ) برای ایجاد ابعاد و شکل برای چشمان خود استفاده کنید - از یک رنگ روشن در گوشه داخلی و استخوان قهوه ای چشم خود و یک رنگ کمی تیره تر در امتداد چین پلک خود استفاده کنید.
  • از خط چشم و ریمل که باعث افزایش بیشتر ظاهر کلی شما می شود، دوری نکنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام