ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
برطرف کردن قرمزی رنگ مو
  • آموزش

برطرف کردن قرمزی رنگ مو

  • 1403-01-25 20:45:44

برطرف کردن قرمزی رنگ مو
در این مقاله مطالبی در مورد تونرهای ضدقرمزی ، فوم‌های رنگساژ مو و ویتامین بوناول برای برطرف کردن قرمزی مو مطرح نماییم و امیدواریم که این مطالب برلای شما مفید و کاربردی باشد.
متخصصان زیبایی و آرایشگران در زمان رنگ کردن مو رنگ مو را طوری ترکیب می‌کنند که تناژ زردی و قرمزی به حداقل برسد ولی با وجود تمام این کارها بعد از چندین بار شستن شاهد آن خواهیم بود که کمی قرمزی و یا زردی نمایان می‌شود.
رنگ موهایی که در ژورنال می‌بینید بر روی موهای دکلره شده است . پس کاملا طبیعی است که این رنگ روی موهای بدون دکلره تفاوت رنگی داشته باشد. استفاده از واریاسیون تا حدی به شما در این امر کمک می‌کند.

دلایل اصلی قرمز شدن مو

استفاده از پودر دکلره نامناسب برای به پایه رساندن رنگ مو
مصرف رنگ حنا و یا رنگ‌های گیاهی
استفاده از رنگ‌های خانواده قرمز مثل دارچینی، تنباکویی، ماهگونی و شکلاتی که ترکیبات خود رنگ قرمز دارند.
استفاده از سشوار برای رنگ گرفتن سریع مو
استفاده کم از اکسیدان
دکلره کردن غیرحرفه‌ای و استفاده اکسیدان نامناسب
قرار دادن بیش از حد رنگ روی مو
عوامل شیمیایی و محیطی
همه موارد بالا در قرمز شدن مو تاثیر دارند.
استفاده از واریاسیون رنگی یکی از روش‌های برطرف کردن قرمزی رنگ مو می‌باشد. واریاسیون نقره‌ای و بنهش ضد قرمزی می‌باشند. کافیست دو بند انگشت از این واریاسیون را با اکسیدان 12 درصد ترکیب نمایید و موها را به آن آغشته کنید تا تغییر رنگ را در مو های خود مشاهده نمایید. ( استفاده مقدار بیشتر ئاریاسیون موجب تیرگی موها می‌شود.
برای از بین رفتن تناژ نارنجی و زرد از واریاسیون خاکستری و آبی استفاده کنید.

ترکیب رنگ ها با واریاسیون برای جلوگیری از قرمزی مو
اگر در خانه واریاسیون ندارید میتوانید از ترکیب رنگ موی زیتونی تیره و دودی روشن در رنگ موی خود استفاده نمایید.
اگر موهای شما به پایه 7 برسد می‌توانید ترکیب رنگ موی بیسکویتی 8 و واریاسیون بنفش به رنگ موی عروسکی و کارملی برسید.
برای رفع زردی مو بعد از دکلره می‌توانید ترکیب رنگ‌موی دودی و بژ و مقدار کمی شکلاتی با اکسیدان 6 درصد استفاده نمایید که موجب خوش‌رنگ‌تر شدن موهایتان می‌شود.
برای استفاده واریاسیون بنفش روی موهای دکلره احتیاط کنید زیرا حجم زیاد واریاسیون و اکسیدان کم موهای شما را بنفش و ارغوانی خواهد کرد البته با چند بار شستشو اثر واریاسیون از بین می‌رود.  

اگر موهایتان به قرمزی می‌زند نکات زیر را رعایت کنید.
پس از رنگ کردن مو آن را با نرم‌کننده مو بشویید.
موهای بلوند که به زردی می‌زند باید از رنگ موی بلوند دودی برای رفع زردی استفاده کرد.
برای روشن کردن ریشه مو می‌توانید از عسل و نرم‌کننده استفاده نمایید.
اگر بعد از چندین شست‌شو مو قرمز یا زرد شد موها را با ویتامین بوناول بشویید و 3 تا 4 روز بعد یک بند واریاسیون سبز و مقدار کمی شامپو را یک ربع روی موها رنگساژ کرده و بشویید.
اگر رنگ مو شما بعد از چند بار شست وشو قرمز یا زرد شد می توانید موها را با ویتامین بوناول بشویید و سه یا چهار روز بعد یک بند واریاسیون سبز و مقدار کمی شامپو را یک ربع روی موها رنگساژ کرده و بشویید.
برای رفع کامل قرمزی مو کمی رنگ مشکی پرکلاغی را کف دست با شامپو مخلوط کرده و به موهای خیس گذاشته فوری بشویید.

استفاده از ویتامین بوناول
اگر رنگ موی قبلی شما قرمزی داشت و از گروه N بود چند روز قبل اتز گذاشتن رنگ چندین بار از ویتامین بوناول استفاده نمایید تا علاوه بر تقویت مو قرمزی آن را برطرف نماید.  

شامپو ضد زردی 
این شامپو دارای خاصیت ضد زردی است و زردی مو را برطرف می‌کند. از این شامپو بعد از دکلره و برای از بین رفتن زردی مو بعد از رنگ استفاده نمایید.

 فوم های رنگساژ مو 
این فوم‌های کف‌های رنگ دهنده هستند که می‌توانند موهای شما را رنگساژ نمایند. این فوم رنگساژ را با شامپو سیلور شاین ترکیب نمایید تن زردی و قرمزی موهایتان را می‌گیرد و موهای روشن و باق خواهید داشت.
برای رنگ کردن موهای طبیعی بهتر است از خانواده گروها M  انتخاب شود که این گروه را با یک بند انگشت واریاسیون سبز و اکسیدان ضد قرمزی استفاده نمایید. این ترکیب می‌تواند زردی و قرمزی موهایتان را بگیرد.
اگر پس از رنگ کردن متوجه شدید رنگ شما به پایه نرسیده است و بیش از حد نارنجی یا قرمز دارد نگران نباشید مقدار از ترکیب موی که زدید را با رنگ دودی روشن ترکیب کرده و موها را به آن آغشته کرده و بعد از 5 الی 15 دقیقه آبکشی نمایید.
اگر در خانه موهای خود را رنگ می‌کنید سعی کنید رنگ پایه موهای خود را به 6 برسانید و یک بند انگشن رنگساژ بنفش در آن مخلوط کنید تا از زردی مو جلوگیری کند.

تونر ضد قرمزی 
این تونر بسیار کمک کننده است و از قرمزی موهای شما جلوگیری می‌کند. تونر مناسب با توجه به گرمی و سردی آب و هوا و رنگ پوستتان انتخاب کنید و فقط روی ریشه بزنید تا کل موهایتان تغییر نکند.
تونر بسیار کمک کننده است و باعث جلوگیری از قرمز شدن موها می شود اما اغلب استفاده از تونر را بعد از رنگ کردن فراموش می کنند. تونر مناسب را با توجه به گرمی و سردی آب و هوا و رنگ پوست تان انتخاب کنید و آن را فقط روی ریشه مو بزنید تا کل رنگ مویتان تغییر نکند.
 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام