دسته بندی
همه چیز درباره رژگونه
  • آموزش

همه چیز درباره رژگونه

  • 1403-07-27 08:52:51
در این نوشته میخوایم به برسی کلی رژگونه  و "توصیه برای خرید رژگونه ، قلم موی مناسب رژگونه ، انتخاب رنگ مناسب برای انواع صورت " بپردازیم. استفاده از رژگونه در صورت ، می تواند جذابیت زیبایی را در آرایش صورتتان ایجاد کند . شما در انتخاب رژ گونه باید حتما به رنگ آن توجه کنید و رژگونه ای متناسب با پوست خود را انتخاب کنید . اگر دوست دارید درباره ی  یکی از کارآمد ترین محصولات آرایشی بیشتر بدانید و ظاهری درخشان را تجربه کنید، با مجله مارکتون همراه باشید ؛ 

توصیه ای برای خرید رژگونه :

قبل از خرید رژ گونه ، دقت داشته باشید که رژ گونه مخصوص پوست خود را انتخاب کنید . برخی از رژ گونه ها ، حالتی مایع و کرمی دارند که فقط مناسب پوست های نرمال و خشک است . بدلیل انکه مانند یک مرطوب کننده برای دارنده این نوع پوست عمل میکند . بعضی از رژ گونه نیز که حالتی پودری دارند ، مخصوص پوست های چرب و نرمال است .

قلم موی مناسب رژگونه :

اگر بر روی پوست خود ، رژ گونه ای پودری استفاده می کنید ؛ قلم موی مناسب آن ، قلم موی بادبزنی است زیرا به خوبی رژگونه پودری را روی صورت شما پخش می کند. اما اگر از رژ گونه کرمی استفاده میکیند باید با کمک انگشت خود، آن را روی صورت خود بزنید . 

انتخاب رنگ مناسب رژگونه برای انواع صورت :

پوست روشن :

افرادی که پوست های روشن دارند باید بیشتر از بقیه پوست ها به زیبایی خود اهمیت بدهند . آنها میتوانند از رژ گونه هایی با طیف رنگی هلویی ، صورتی ملایم و .. استفاده کنند و شادابی خاصی را به پوست خود ، هدیه کنند .  

پوست متوسط :

رنگ پوست این افراد نیز همانند پوست های روشن است که رنگ رژگونه هایی مانند:
  • هلویی
  • مرجانی
  • روشن و...
مناسب این نوع پوست است .    

پوست تیره :

برای این دسته از افراد نیز که دارای پوست های تیره یا به اصطلاح سبزه هستند، میتوان از رنگ رژ گونه هایی مانند:
  • نارجی
  • قهوه ای
برای درخشان تر شدن صورتشان ، استفاده نمود .  

برای خرید انواع رژگونه اینجا کلیک کنید.

*نکته :

اگر دارای پوستی خیلی خیلی چرب هستید ، پیشنهاد میکنم از رژ گونه های پودری به هیچ وجه استفاده نکنید. زیرا در منافذ باز پوست صورت شما ، نفوذ میکند و موجب به وجود آمدن جوش های زیر پوستی می شود . بهترین رژ گونه برای پوست شما ، استفاده از رژگونه های مایع و کرمی است که برق زیبایی به پوست شما میبخشد .    

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام