ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
ترتیب استفاده از محصولات مراقبتی برای پوست صورت
  • آموزش

ترتیب استفاده از محصولات مراقبتی برای پوست صورت

  • 1403-02-30 02:21:19
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی محصولات مراقبتی برای پوست صورت بپردازیم . همراه ما باشید ؛
محصولات مراقبت از پوست را میتوان همان استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی دانست که هر روز از آنها روی صورت استفاده میشود.  

ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست:

1-پاک کننده ها:

  قبل از استفاده از آرایش باید از پاک کننده ها روی صورت خود استفاده کنید. پاک کننده ها در دودسته پاک کننده های آرایش چشم و پاک کننده های آرایش صورت قرار میگیرند. شما میتوانید با هر محصول پاک کننده ای مانند انواع ژل های پاکننده، لوسیون، کرم های مرطوب کننده و... کل صورت خود را تمیز کنید.  

2-اسکراب ها:

استفاده از اسکراب روزانه نمی باشد اما پیشنهاد می شود افرادی که پوستی چرب دارند حداقل تا 3 بار در هفته و افرادی که پوستی معمولی دارند 1 بار در هفته و کسانی که دارای پوست خشکی می باشند، 2 بار در هفته از اسکراب استفاده کنند.  

3-تونرها:

یکی دیگر از محصولات مراقبت از پوست صورت، تونرها می باشند که برای تمیز کردن آلودگی ها از سطح پوست صورت و منافذ باز پوست، مورد استفاده قرار میگیرد.  

4-کرم های دور چشم:

یکی دیگر از محصولات مراقبت از پوست صورت، کرم های دور چشم می باشد که برای هر سنی مناسب است واستفاده از کرم دور چشم، از چین و چروک دور چشم جلوگیری میکند.  

5-ماسک ها:

ماسک ها امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. استفاده از ماسک مناسب پوست صورت حداقل 2بار در هفته، کافی می باشد و باعث از بین بردن چین و چروک صورت، خاصیت روشن کنندگی در پوست صورت و آبرسانی به پوست شما می شود.  

6-استفاده از مرطوب کننده:

استفاده از مرطوب کننده برای هر نوع پوستی پیشنهاد می شود و میتوان از مرطوب کننده به عنوان زیرساز صورت قبل از میکاپ هم استفاده کرد.   
نظر شما ترتیب استفاده از محصولات مراقبتی برای پوست صورت چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام