ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چرا در خانه نباید لیفت مژه و لمینیت انجام داد؟
  • آموزش

چرا در خانه نباید لیفت مژه و لمینیت انجام داد؟

  • 1403-02-30 01:29:32
در این مقاله از مجله مارکتمون می خوایم به بررسی لیفت مژه و لمینیت در خانه بپردازیم. همراه ما باشید ؛

لیفت مژه و لمینیت در خانه:

یکی از تکنیک های جدید در دوره آرایشگری، لیفت مژه و لمینیت می باشد که شما به کمک این روش می توانید مژه هایی زیبا تر داشته باشید. لمینیت مژه باعث می شود تا طول مژه ها افزایش پیدا کند و ضخامت آنها بیشتر شود. این روش جزو آرایش های نیمه دائم می باشد که دوام لیفت حدود 2 الی 3 ماه و دوام لمینیت حدود 2 هفته می باشد.  

لیفت و لمینیت مژه چگونه انجام میشود:

برای شروع این کار ابتدا باید دور مژه ها را به خوبی بشورید و با استفاده از انبر های مخصوص ، مژه ها دانه دانه از ریشه فر میشود وبه سمت بالا کشیده میشود. پس از اینکه مژه ها به سمت بالا کشیده شد، به نوک مژه ها چسب مخصوص می زنیم تا ثابت باقی بماند. پس از انجام لیفت و لمینیت مژه ، نباید تا 24 ساعت به مژه هایتان آب و ریمل بزنید.     

عوارض لیفت و لمینیت مژه :

در انجام این کار بدلیل استفده از چسب و مواد شیمیایی، ممکن است تا در چشم اگزما یا حساسیت ایجاد شود. این کار عوارض دیگری نیز دارد مانند: 1-احتمال ریزش مژه ها 2-احتمال وارونه شدن مژه ها 3-لیفت و لمینیت هزینه های زیادی دارد. 4-باعث ایجاد تاری چشم می شود. پس به همین دلیل است که این کار اصلا در خانه نباید انجام شود و باید زیر نظر متخصصین ، کار لیفت و لمینیت مژه را انجام داد.  
  نظر شما درباره ی ” لیفت مژه و لمینیت در خانه ” چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام