ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
4 ماسک گیاهی برای مراقبت از پوست صورت
  • آموزش

4 ماسک گیاهی برای مراقبت از پوست صورت

  • 1403-02-29 23:43:08
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به معرفی : 4ماسک گیاهی برای مراقبت از پوست صورت  بپردازیم . همراه ما باشید ؛  

مراقبت از پوست صورت با استفاده از ماسک های گیاهی:

یکی دیگر از روش های مرقبت از صورت: استفاده از ماسک های گیاهی می باشد که میتواند تاثیرات مثبتی روی پوست شما داشته باشید.  

1-ماسک گیاهی ضد جوش:

شما میتوانید با استفاده از این ماسک، انواع اکنه پوستی را از بین ببرید. برای درست کردن این ماسک لازم است 2 الی 3 سفیده تخم مرغ را جدا کنید و روی آکنه های صورتتان بگذارید. این ماسک حدودا 15 دقیقه باید روی صورتتان باشد. بعد از تمام شدن زمان، صورت خود را بشورید و به پوست صورتتان نرم کننده بزنید.  

2-ماسک گیاهی برای منافذ باز صورت:

منافذ پوست میتواند بدلیل باکتری، آلودگی هوا، قارچ و... بسته شوند. پس برای رفع این کار میتوانید2 قاشق غذاخوری جوپرک و 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با هم ترکیب کنیدو به آن کمی آب اضافه کنید تا خمیری شکل شود. این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی صورتتان قرار دهید سپس صورتتان را با آب ولرم بشورید.     

3- ماسک گیاهی مناسب پوست چرب:

معمولا افرادی دارای پوستی چرب می باشند، اکثر اوقات دارای جوش و آکنه روی صورتشان می باشند که ممکن است برای بعضی افراد خجالت آور باشد. پس برای از بین بردن این مشکل کافیست یک عدد موز را به خوبی لِه کنید و 1 قاشق غذاخوری آبلیمو و 1 قاشق چای خوری روغن زیتون را ترکیب کنید و این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی صورتتان قرار دهید سپس صورتتان را با آب ولرم بشورید.  

4- ماسک گیاهی مناسب پوست خشک:

مراقبت از پوست خشک همیشه دشوار بوده ، چون پوست خشک هیچ رطوبتی ندارد. به همین دلیل بر روی  پوست خشک همیشه باید مرطوب کننده و آبرسان استفاده شود. برای درست این ماسک باید نصف خیار رنده شده را به همراه 2 قاشق غذاخوری ژله آلوئه ورا ترکیب کنید و به مدت 20 دقیقه روی صورتتان قرار دهید. سپس با آب سرد صورتتان را بشورید.       
  نظر شما درباره ی " مراقبت از پوست صورت ” چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام