ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
اشتباهات آرایشی که موجب پیری پوست صورت میشود
  • آموزش

اشتباهات آرایشی که موجب پیری پوست صورت میشود

  • 1403-02-30 01:32:26
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به معرفی : اشتباهات آرایشی که موجب پیری پوست صورت میشود  بپردازیم . همراه ما باشید ؛

1-استفاده بیش از حد از کرم پودر:

یکی از مهم ترین عوامل پیری صورت می تواند استفاده ی زیاد از کرم پودر روی صورت باشد. اگر از کرم پودر زیاد تر از حد روی صورت استفاده شود، باعث به وجود آمدن چین و چروک روی صورت میشود.   

2-عدم استفاده از ضدآفتاب:

یکی دیگر از عوامل پیری صورت ، استفاده نکردن از کرم های ضد آفتاب در فصول گرم سال میباشد. در کرم های ضد آفتاب بدلیل وجود {اس پی اف} ، مانع آسیب رساندن نور خورشید به پوست صورت می شود.

3-استفاده از براش های آرایشی آلوده:

آلوده و کثیف بودن براش های آرایشی نیز در پیری پوست تاثیر داردو بدلیل اینکه مواد آرایشی را به خوبی روی پوست صورت پخش نمیکند میتواند به علت وجود کثیفی روی براش، موجب ایجاد حساسیت ، التهابات پوستی و آکنه های پوستی شود. پس توصیه می شود براش های آرایشی خود را بطور منظم بشورید.

4-استفاده نادرست از لیف و دستمال مرطوب:

یکی از حساس ترین عضو بدن ، صورت می باشند که نیازمند مراقبت های ویژه ای میباشد. پس برای این منظور ، برای پاک کردن آرایش از روی پوست صورت نباید مواد پاک کننده آرایشی را محکم روی پوستتان بکشید و باید با ملایمت و به آرامی با پوستتان برخورد کنید.   
    نظر شما درباره ی ” اشتباهات آرایشی که موجب پیری پوست صورت میشود ” چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام