ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
خرید پالت کرم پودر و برخورداری از مزایای آن
  • آموزش

خرید پالت کرم پودر و برخورداری از مزایای آن

  • 1403-02-30 01:51:43
آیا تا به حال استفاده از پالت کرم پودر را امتحان کرده اید؟ آیا میدانید استفاده از آن چه مزایایی دارد؟ به طور کلی کسانی که لوازم آرایششان را به صورت پالت تهیه می کنند، تنوع زیادی در آرایششان می دهند. زیرا این روزها یکی از اصلی ترین دغدغه خانم های جوان، آرایش و زیبایی پوست است. شاید در گذشته افراط در استفاده از لوازم آرایش مورد پسند واقع می شد. اما امروزه داشتن پوستی زیبا، رمز و راز یک آرایش کامل و بدون عیب و نقص است.  

استفاده از پالت کرم پودر برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی بیشترین متقاضیان خرید پالت کرم پودر، آرایشگران هستند. زیرا آنها افراد مختلفی را آرایش می کنند که هر یک از آنها رنگ پوست منحصر به فرد خود را دارند. اما استفاده از این پالت فقط محدود به آرایشگران نمی شود. بلکه خانم هایی که می خواهند یک وسیله آرایشی کامل برای برطرف کردن عیوب پوستی خود داشته باشند از این پالت استفاده می کنند. کرم پودرهایی که در یک پالت وجود دارند، معمولا برای انواع پوست مناسب هستند. بنابراین در صورتی که پوست شما شرایط خاصی ندارد، می توانید از کرم پودرهای موجود در پالت استفاده کنید. استفاده از این کرم پودرها به خوبی عیوب و مشکلات پوستی را پوشش می دهد. به همین علت شما با استفاده از آن می توانید پوستی زیبا، صاف و یکدست داشته باشید. 

خرید کرم پودر به صورت پالت چه مزایایی دارد؟

آیا میدانید چرا خرید پالت کرم پودر به نفع شماست؟ در این بخش می خواهیم به مزایای استفاده از کرم پودرهای درون یک پالت اشاره کنیم. با ما همراه باشید. همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم، معمولا سالن داران و آرایشگران از پالت کرم پودر استفاده می کنند. زیرا این پالت تنوع رنگی بالایی دارد. بنابراین برای آرایش پوست های روشن و پوست های تیره مناسب است. به همین منظور باید بگوییم برای تولید این پالت ها، از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه استفاده می شود. زیرا:
  • ماندگاری کرم پودرهای درون یک پالت بالا است. به همین منظور اکثر آرایشگران این پالت ها را خریداری می کنند. در ساخت و تهیه کرم پودرهای درون پالت از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. بنابراین می توان گفت دوام آنها بالاست و برای پوست آسیب به همراه ندارند.
  • در این پالت ها تنوع رنگی بسیار زیاد است. معمولا پالت کرم پودر بین 4 تا 12 رنگ مختلف را شامل می شود. به همین علت شما می توانید مطابق با سلیقه تان، پوست خود را آرایش کنید. در صورتی که مایل باشید در آرایش خود تنوع ایجاد کنید و به عنوان مثال آرایش برنز داشته باشید، دغدغه خرید کرم پودر جدید را ندارید.
  • شما می توانید برای گریم صورتتان نیز از کرم پودرهای درون پالت استفاده کنید. از آنجایی که درون این پالت ها کرم پودرهای رنگ روشن و رنگ تیره وجود دارد، دیگر نیازی به کانسیلر و هایلایتر نخواهید داشت. شما می توانید از رنگ متوسط تر برای آرایش کلی صورت، از رنگ روشن تر برای هایلایتر و از رنگ تیره تر برای کانتور پوستتان استفاده کنید. همانطور که میدانید رنگ کانسیلر و هایلایتر تنها باید یک درجه با رنگ اصلی کرم پودر اختلاف داشته باشد. پس شما با خرید یک پالت می توانید به طور کامل و حرفه ای صورتتان را آرایش کنید.
  • ویژگی بعدی پالت های کرم پودر، استفاده آسان است. از آنجایی که این وسیله آرایشی چند منظوره است، شما می توانید آن را به سادگی حمل کنید. به همین علت در مسافرت دیگر دغدغه برداشتن چند وسیله آرایشی را ندارید. تنها با استفاده از این پالت می توانید پوستتان را به خوبی آرایش کنید و عیوب و نواقص پوستی تان را برطرف کنید.

نحوه استفاده از پالت کرم پودر چگونه است؟

حال که با مزایای استفاده از پالت کرم پودر آشنا شدید، قطعا قصد خرید یک پالت حرفه ای را دارید. زیرا از هر نظر خرید این پالت به سود شماست. به این ترتیب می خواهیم نحوه استفاده از این محصول آرایشی را برایتان عنوان کنیم تا با آن آشنا شوید. برای آرایش پوستتان ابتدا باید صورتتان را با استفاده از یک شوینده مناسب بشویید. سپس روتین پوستی خود را اجرا کنید. منظور از روتین پوستی استفاده از فیس واش، تونر، مرطوب کننده و ضد آفتاب است. تمام محصولاتی که استفاده می کنید باید کاملا مناسب و سازگار با جنس پوستتان باشند. زیرا در غیر این صورت باعث خشکی پوست می شوند. به همین ترتیب آرایش شما زیبایی و طراوت خودش را از دست می دهد و کرم پودر جلوه مناسبی روی پوستتان نخواهد داشت. حالا مقدار مناسبی کرم پودر را بردارید و به تمام نقاط پوست خود بزنید. حال که پالت کرم پودر در اختیار دارید، باید کرم پودری را انتخاب کنید که به رنگ طبیعی و واقعی پوستتان بسیار نزدیک باشد. سپس با استفاده از یک اسفنج فشرده یا براش فشرده کرم پودر را روی پوست خود فید کنید. در صورتی که از اسفنج آرایشی استفاده می کنید، بهتر است آن را کمی مرطوب کنید. با این کار کرم پودر بهتر به خورد پوست شما می رود و آرایشتان زیباتر دیده می شود. پس از اینکه تمام نقاط پوستتان را به خوبی با کرم پودر پوشش دادید، می توانید از پالت، کرم پودر روشن تری را انتخاب کنید و به عنوان هایلایتر از آن استفاده کنید. نقاطی که نیاز به برجسته تر شدن دارد را با استفاده از کرم پودر روشن، هایلایت کنید. پس از آن کرم پودری که یک درجه از رنگ پوستتان تیره تر است را به عنوان کانسیلر انتخاب کنید و به نقاط مختلف پوستتان بزنید. از این رنگ کرم پودر می توانید برای زاویه دار کردن فک و صورتتان استفاده کنید. همچنین اگر پیشانی بلندی دارید، می توانید از کرم پودر تیره تر برای کوتاه تر نشان دادن پیشانی تان استفاده کنید. پس از آن می توانید سایر اجزای صورتتان را آرایش کنید و در نهایت برای ماندگارتر شدن آرایشان از فیکساتور استفاده کنید. بدین ترتیب آرایش صورت شما به پایان می رسد و شما توانستید با استفاده از یک پالت، آرایش پوستتان را کامل کنید. در انتخاب رنگ های مناسب برای هایلایتر و کرم پودر دقت کنید تا آرایش شما زیباتر و جذاب تر دیده شود.  

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام