ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
کانتور مایع و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید
  • آموزش

کانتور مایع و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

  • 1403-02-29 22:27:01
کانتور مایع یکی از انواع کانتور است که شما می توانید با استفاده از آن متعادل سازی چهره را انجام دهید. همانطور که میدانید امروزه متعادل سازی چهره اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین علت شما باید از کانتور برای زاویه دار کردن صورتتان استفاده کنید. این گونه چهره شما زیباتر و متعادل تر به نظر می رسد. خوب است تا بدانید کانتور صورت بخش اصلی و اجتناب ناپذیر آرایش چهره به حساب نمی آید، اما انجام آن صورت را زیباتر و خوش فرم تر می کند. بنابراین شما می توانید با استفاده از کانتور، تعادل مناسبی را در چهره تان برقرار کنید.  

کانتور مایع مناسب چه کسانی است؟

همانطور که میدانید کانتور انواع مختلفی دارد. کانتور مایع یکی از انواع کانتور است که بیشتر برای کسانی که پوست خشک و حساسی دارند، مناسب است. این نوع کانتور به دلیل چربی که دارد، از خشک شدن و آسیب پذیرتر شدن پوست های خشک و حساس جلوگیری می کند و به خوبی روی پوست فید می شود. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از این کانتور بیشتر برای افراد مبتدی مناسب است. بنابراین کسانی که مهارت خاصی در استفاده از کانتور ندارند می توانند متعادل سازی چهره را از کانتور مایع شروع کنند. 

کانتور مایع چه کاربردی دارد؟

استفاده از کانتور در آرایش صورت ضروری نیست؛ اما در صورتی از این وسیله آرایشی استفاده شود، زیبایی چهره چند برابر می شود. آیا میدانید کانتور مایع چه ویژگی ها و چه کاربردی دارد؟ برای آشنایی با کاربرد این وسیله آرایشی مواردی که در ادامه برایتان عنوان می کنیم را بررسی کنید.  
  • کمک به تغییر فرم صورت

یکی از اصلی ترین و مهمترین کاربردهای کانتور مایع، کمک به تغییر فرم صورت است. قطعا اگر بعضی از نقاط صورت زاویه دار شوند، چهره زیباتر دیده می شود. ایجاد یک سری سایه های تیره در صورت و خطای دید، باعث زاویه دار شدن و فرم گرفتن صورت می شود. بنابراین شما می توانید با استفاده از کانتور این خطای دیده را در چهره تان ایجاد کنید و زیبایی خیره کننده ای را از آن خود کنید.
  • تغییر فرم بینی

اگر از فرم بینی خود ناراضی هستید و قصد دارید در آرایش آن را کمی تغییر دهید، می توانید از کانتور استفاده کنید. با کمک کانتور می توانید قسمت نوک بینی را باریک تر و کوچک تر کنید. این یک تغییر بزرگ در آرایش چهره شما است.

برای کدام قسمت از صورت می توان از کانتور مایع استفاده کرد؟

حال که متوجه کاربرد کانتور مایع شدید، بهتر است به بررسی این موضوع بپردازیم که کانتور مایع برای چه قسمت هایی از صورت استفاده می شود؟
  • خط گونه

کسانی که می خواهند خط گونه روی صورتشان ایجاد کنند و به نوعی چاقی صورت را محو کنند، می توانند کانتور مایع را زیر خط استخوان گونه بزنند و به خوبی فید کنند. در این صورت خطای دید ایجاد شده، صورت را زاویه دارتر، خوش فرم تر و لاغرتر نشان می دهد. همچنین باعث برجسته تر دیده شدن گونه ها می شود.
  • خط پیشانی

از دیگر قسمت های صورت که شما می توانید آن را کانتور کنید، خط پیشانی است. خصوصا افرادی که پیشانی بلندی دارند و یا در قسمت خط رویش موهایشان، بسیار کم مو هستند، می توانند از این روش برای مخفی کردن قسمت های کم مو استفاده کنند. همچنین می توانند با استفاده از کانتورینگ، پیشانی خود را کوتاه تر و خوش فرم تر نشان دهند. 
  • بینی

از دیگر اجزای صورت که می توان با استفاده از کانتور آن را خوش فرم تر نشان داد، بینی است. با استفاده از کانتورینگ بینی می توان اطراف بینی را باریکتر نشان داد. این تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و خوش فرمی بینی می گذارد.
  • زاویه دار کردن استخوان فک

شما می توانید با استفاده از کانتور، استخوان فک را به گونه ای آرایش کنید که چاقی صورتتان دیده نشود. همچنین با خطای دیدی که کانتورینگ روی صورت شما ایجاد می کند، فک زاویه دارتر دیده می شود. بنابراین از کانتور مایع می توان برای زاویه دار کردن فک نیز استفاده کرد. 
 

نکاتی که برای خرید کانتور مایع باید بدانید

اگر قصد خرید کانتور مایع را دارید باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید تا انتخاب و خریدی ایده آل داشته باشید. اولین و مهمترین موضوع در خصوص انتخاب و خرید کانتور این است که حتما به رنگ آن توجه داشته باشید. در حالت کلی کانتور باید تیرگی روی پوست ایجاد کند. اما اگر این تیرگی با رنگ طبیعی پوست شما اختلاف زیادی داشته باشد، قطعا آرایشتان فوق العاده مصنوعی و غیر طبیعی به نظر می رسد. پس حتما به خاطر داشته باشید که رنگ کانتور تنها یک یا دو درجه با رنگ طبیعی پوستتان اختلاف داشته باشد، کافی است. از آنجایی که کانتور و کانسیلر مکمل یکدیگر هستند، باید در هنگام خرید کانتور، رنگ کانسیلر را نیز معیار قرار دهید. استفاده از کانتور و کانسیلر برای زیبایی و متعادل سازی بهره به شدت مهم است. پس سعی کنید کانتور را تنها دو درجه تیره تر و کانسیلر را دو درجه روشن تر از رنگ واقعی پوست خود خریداری کنید. حتما توجه داشته باشید که جنس پوست شما از چه نوعی است؟ کسانی که پوست خشک و ملتهبی دارند، می توانند از کانتور مایع استفاده کنند. افرادی که پوستشان چرب است، هرگز نباید از این وسیله آرایشی استفاده کنند. زیرا چربی بیش از حدی روی پوست ایجاد می کند و باعث براق شدن بیش از حد پوست می شود. بنابراین در صورتی که پوست شما چرب است، باید سراغ انواع دیگر کانتور بروید.  

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

کلام آخر

استفاده از کانتور تاثیر زیادی در متعادل سازی و زاویه دار کردن چهره دارد. این وسیله آرایشی در انواع مختلفی در بازاری موجود است. ما در این بخش به طور کامل کاربرد و ویژگی های کانتور مایع را برای شما عنوان کردیم. شما می توانید با توجه به معیارهایی که برای انتخاب کانتور عنوان کردیم، نسبت به خرید این وسیله آرایشی اقدام کنید. اما حتما در هنگام خرید به رنگ و نوع آن توجه کنید. زیرا باید با پوست شما بیشترین سازگاری و هماهنگی را داشته باشد. در نهایت باید بگوییم بهتر است در استفاده از کانتور اغراق نکنید تا آرایشتان مصنوعی و غیر طبیعی دیده نشود. 
 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام