ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آموزش رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه و اکسیدان
  • آموزش

آموزش رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه و اکسیدان

  • 1403-02-29 22:37:05
در این مقاله از مجله مارکتمون می خوایم نگاهی به رنگ کردن مو با نسکافه و عسل جدید ترین مدل های ابرو ، رنگ کردن مو با نسکافه و روغن زیتون و رنگ کردن مو با نسکافه و کاکائو بپردازیم. همراه ما باشید ؛ رنگ کردن مو و ابرو همیشه برای خانم ها جذاب بوده و تاثیرات زیادی روی چهره آنها میگذارد.

رنگ کردن مو با نسکافه و عسل :

برای درست کردن این رنگ مو کافیست 3قاشق غذاخوری عسل و 3قاشق غذاخوری نسکافه و 2قاشق غذاخوری زردچوبه به خوبی ترکیب کنید. سپس به آنها1 عدد زرده تخم مرغ متوسط با نصف استکان روغن زیتون ترکیب کنید. این رنگ را در ظرف پلاستیکی مخلوط کنید و حدود 5 ساعت روی موهایتان قرار دهید و با آب ولرم موهایتان را بشورید.     

رنگ کرن مو با نسکافه و روغن زیتون :

روغن زیتون را با نسکافه و دو عدد تخم مرغ مخلوط کنید. سپس دو عدد اکسیدان به آن اضافه کنید. این ترکیب را 1 ساعت روی موهایتان قرار دهید و سپس موهایتان را با آب ولرم ، آبکشی کنید.    

رنگ کردن مو با نسکافه و کاکائو :

برای انجام این کار کافیست 2 قاشق غذاخوری نسکافه را با 2قاشق غذاخوری پودر کاکائو و 1 قاشق غذاخوری آب لیمو ترکیب کنید. این رنگ مو نیازمند 2 اکسیدان است. این ترکیب را 1 ساعت روی موهایتان قرار دهید سپس با آب ولرم بشورید.  
نظر شما در این درباره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام