ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
انواع مدل های ناخن
  • آموزش

انواع مدل های ناخن

  • 1403-02-18 16:32:40
دست ها و بخصوص ناخن های ما ، عضوی تاثیرگذار در زندگی روزانه ما به شمار می روند. به گفته بسیاری از روانشناسان ؛ انواع مدل های ناخن ، نشان دهنده ی شخصیت افراد می باشد و هر فردی ناخن منحصر به فرد و خاصی را نسبت به خود داراست . اگر دوست دارید درباره ی انواع مدل های ناخن و نکاتی که در مورد آنها وجود دارد بیشتر بدانید،پیشنهاد میکنم با مجله مارکتمون همراه باشید :

مدل ناخن مربعی شکل :

 این مدل ناخن بیشتر مناسب افرادی است که به ناخن های خیلی بلند علاقه ای ندارند و ناخن کوتاه مورد پسند آنهاست . در این مدل ، ناخن ها زیباتر و کشیده تر نشان داده می شوند ولی احتمال شکسته شدن ناخن ، از کناره های ناخن خیلی زیاد است . این مدل جذابیت بسیاری نیز در بین جوانان دارد.  

مدل ناخن گرد :

  اگر ناخن های کوتاه را دوست دارید ، این مدل بهترین انتخاب برای فرم دهی به ناخن های شماست . این مدل از ناخن ، برای افرادی که ناخن های پهنی دارند و میخواهند دستان خود را کشیده تر نشان دهند نیز بسیار مناسب است.  

مدل ناخن بادامی :

 مدل ناخن بادامی ، یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین مدل های شناخته شده است. این فرم ناخن ، از بالا باریک تر می شود و دستان شما را ظریف تر نشان می دهد .  

مدل ناخن گلدونی :

 از این مدل ناخن باید زیاد مراقبت کرد؛ زیرا احتمال شکسته شدن ناخن خیلی زیاد است . این مدل خیلی مورد توجه جوانان است و استفاده از رنگ های نود روی آن، دست ها را بسیار شیک تر و زیباتر نشان می دهد .  

مدل ناخن بیضی :

 این مدل ، مناسب تمام افراد است ودرصد شکنندگی در روی این نوع ناخن ، بسیار کم است. لاک رنگ قرمز روی این فرم از ناخن ، جلوه ای خاص به دستان شما هدیه می دهد.    

مدل ناخن رژلبی :

 همانطور که از اسم آن مشخص است ، بالای این ناخن حالتی شبیه به رژلب دارد و نوک آن اریب است .    

مدل ناخن دشنه ای یا نوک تیز:

 این مدل ناخن نیازمند مراقبت های زیادی است و برای کارهای روزانه اصلا مناسب نیست . این مدل از ناخن نیز انگشتان شما را کشیده تر و باریک تر نشان می دهد.  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام