ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آموزش طراحی ناخن مخملی با پودر کاشت ناخن
  • آموزش

آموزش طراحی ناخن مخملی با پودر کاشت ناخن

  • 1403-02-19 00:31:56
امروز میخواهیم در این وبلاگ به شما ناخنکاران عزیز آموزش دهیم که با کمترین لوازم مورد نیاز میتوان زیباترین طراحی ها را روی ناخن یعنی طراحی ناخن مخملی  ایجاد کرد. اگر برای شما هم از طراحی های یکنواخت ناخن، خسته کننده می‌باشد و به دنبال طراحی هایی خاص و زیبا میگردید، میتوانید روی ناخن هایتان از طرح مخملی که به تازگی جزو طراحی های ناخن قرار گرفته است، استفاده کنید. پس با مجله مارکتمون همراه باشید:

لوازم مورد نیاز برای طراحی ناخن مخملی:

ابتدا به برسی وسایل مورد نیاز برای اجرای طرح مخملی می‌پردازیم. برای اجرای طرح مخملی، به وسایل زیاد و خاصی نیاز نمی‌باشد! شما با کمترین امکانات ممکن می‌توانید طرح های مخملی را پیاده سازی کنید. شما صرفاً با 3 مورد زیر می‌توانید طرح مخملی خاصی که مد نظر دارید را اجرا کنید.
  1. فویل
  2. چسب فویل
  3. پودر کلیر یا پودر رنگی

آموزش طراحی مخملی :

برای شروع کار باید ناخن ها را بطور کامل مانیکور کرده و مراحل کاشت ناخن را بطور صحیح انجام دهید. سپس بعد از خشک شدن لاک ژل یک لایه از چسب فویل را روی ناخن بزنید، کمی صبر کنید تا کاملا بی رنگ شود و بعد از آن فویل را روی چسب بچسبانید. با قلم طراحی و لاک ژل طرح مد نظر خود را روی سطح ناخن ایجاد کنید و کمی از پودر کلیر یا پودر رنگی را روی آن بریزید و اضافی آن را از اطراف ناخن بردارید و دست را به مدت 60 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار دهید. مخملی کردن ناخن با انواع رنگ هایی مانند رنگ آبی، صورتی، قرمز، بنفش، سبز، نارنجی، زرد، مشکی و سفید روی ناخن انجام میشود.   پیج اینستاگرام مارکتمون را دنبال کنید!

چه طرحی را برای ناخن هایم انتخاب کنم؟

خیلی از افراد خوش ذوق، همه کارهای خود اعم از کار های روزمره را با تمام جزئیات انجام می‌دهند و قصد آن ها از انجام و اجرای جزئیات، اجرای هدف به صورت کامل و ایده آل می‌باشد. شاید تا بحال شاهد این اتّفاق نبودین اما افرادی هستند که حتی در زمینه کاشت ناخن قبل از اجرای طرح، به دنبال بیشترین جزئیات برای خود می‌باشند. یکی از همین جزئیات که هنگام اجرای طرح های کاشت ناخن اتفاق میافتد، انتخاب طرح مناسب برای طرح ناخن های خود می‌باشند.

چه رنگی را برای طرح کاشت ناخن خود انتخاب کنم؟

حالا می‌خواهیم بپردازیم به محبوب ترین رنگ های کاشت ناخن که تا بحال اجرا شده اند. روانشناس ها بر این نتیجه رسیده اند که ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در روز انرژی هایی رد و بدل می‌شوند که ما متوجه آن ها نخواهیم شد و آن انرژی ها به صورت غیر مستفیم بر روی ما تاثیر می‌گذارند. رنگ ها هم از خود انرژی هایی را منتقل می‌کنند. پس شما می‌توانید علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه خود، به روانشناسی مربوط به رنگ هم اهمیت دهید. کسانی که به رنگ آبی علاقه دارند، معمولا افرادی با آرامش زیاد، صلح جو و احساساتی هستند. این افراد پشتکار زیادی در انجام کار ها دارند و کارهای آنها روی نظم و انظباط قرار دارد. کسانی که به رنگ صورتی علاقه دارند، از درک بالایی برخودار هستند و با اطرافیان خود به خوبی برخورد می کنند. کسانی که به رنگ قرمز علاقه دارند، افرادی بلند پرواز، پرشور و شاید کمی پرخاشگر باشند. همچین انسان هایی اغلب دوستداشتنی بوده و بین جمع خانواده محبوب می باشند. کسانی که به رنگ بنفش علاقه دارند، این افراد بسیار باهوش هستند و قدرت را بسیار دوست دارند. این افراد اراده بالایی دارند و تا حدودی کله شق نیز هستند. کسانی که به رنگ سبز علاقه دارند، شنوندگان خوبی بوده که همین امر موجب می شود مشاورانی بی نظیرباشند. کسانی که به رنگ نارنجی علاقه دارند، افرادی هستند که عاشق فضای بیرون از خانه مانند جنگل، ساحل ، دریا و... می باشند و درضمن حیوانات را نیز بسیار دوست دارند. کسانی به رنگ زرد علاقه دارند، این افراد دارای حس شوخ طبعی قوی، عاقل و تخیلی هستند و در زندگی خط قرمز هایی را رعایت می کنند. کسانی که به رنگ مشکی علاقه دارند، فردی ظریف و باشکوه بوده و نشان دهنده قدرت است. دوستداران این رنگ به خانواده و اطرافیان خود احترام فراوان می گذارند و همیشه در حال کمک به آنها هستند. کسانی که به رنگ سفید علاقه دارند، افرادی با روحی پاک و بیگناه می باشند که دارای خلاقیت و آرامش هستند که ترجیح میدهند دارای زندگی کامل باشند.
آیا شما تا به حال تجربه پیاده سازی طرح های مخملی بر روی ناخن خود داشته اید؟ شما ترجیح می‌دهید از کدام رنگ برای اجرای طرح بر روی ناخن های خود استفاده کنید؟ خوشحالیم می‌شویم اگر تجربیات خود را در قسمت نظرات بیان کنید و اگر این نوشته را مفید می‌دانید این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگزارید.  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام