ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
معرفی و نحوه استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش
  • آموزش

معرفی و نحوه استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش

  • 1403-02-19 03:17:34
آرایش صورت بخش مهمی از مراقبت های زنانه برای زیبایی و جوانی است. به همین علت زیبایی و ثابت ماندن آرایش از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش برای حفظ زیبایی آرایش صورت، ضرورت بسیار زیادی دارد. زیرا این محصول می تواند تا ساعت ها آرایش را فیکس و ثابت نگه دارد. اگر توجه کرده باشید بازیگران، هنرمندان و سلبریتی ها برای مدت طولانی آرایش و گریم صورتشان دست نخورده و ثابت باقی می ماند. اگر می خواهید راز این زیبایی و ماندگاری بالای آرایش سلبریتی ها را کشف کنید، خواندن این بخش را از دست ندهید.  

چرا استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش ضرورت دارد؟

اگر بخواهید خودتان را برای یک مهمانی و یا مجلس خیلی مهم آماده کنید، قطعا آرایش و زیبایی چهره تان یک فاکتور بسیار مهم در آراستگی ظاهری تان است. به همین علت باید از فیکس و ثابت ماندن آرایشتان اطمینان حاصل کنید. در حالت کلی پس از آرایش احتمال تعریق، اشک، تغییرات آب و هوایی و... وجود دارد. همگی این عوامل باعث خراب شدن و یا کم رنگ شدن آرایش می شوند. در صورتی که شما امکان تمدید آرایشتان را نداشته باشید، در طول مهمانی یا مجلسی که در آن حضور دارید، با چهره ای نامرتب دیده می شوید. زیرا آرایشی که خراب شده باشد و یا فرم اولیه خودش را از دست داده باشد، جذابیت و شادابی چهره را از بین می برد. به همین علت استفاده از فیکساتور ضرورت بسیار زیادی دارد.  

پودر تثبیت کننده آرایش چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه عملکرد پودر تثبیت کننده آرایش را برایتان شرح دهیم، باید بگوییم یکی از انواع فیکساتور است که دوام آرایش را افزایش می دهد. این پودر فیکس از نظر ظاهری با سایر فیکساتورهای موجود در بازار مثل اسپری فیکس، متفاوت است. اما از نظر عملکردی کاملا شبیه به آن است و باعث فیکس شدن آرایش برای زمان طولانی می شود. شما می توانید از این پودر فیکس برای ثابت نگه داشتن آرایشتان برای زمان طولانی استفاده کنید. همچنین برای بالا بردن دوام آرایش لب ها، آرایش چشم ها و... نیز می توانید از این پودر فیکس کننده استفاده کنید. این پودر دارای ویژگی های بسیار زیادی است که هر کدام از آنها به نوعی مزیت به حساب می آیند. در ادامه این ویژگی ها را برایتان عنوان خواهیم کرد. 

مزیت استفاده از پودر فیکس چیست؟

آیا میدانید استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش چیست؟ علاوه بر کمک به فیکس ماندن آرایش صورت، استفاده از این پودر مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه برایتان عنوان خواهیم کرد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این پودر فیکس ها، کمک به کنترل ترشح چربی سطح پوست است. یکی از فاکتورهای تخریب کننده آرایش، چربی پوست است. زمانی که شما از پودر فیکس برای حفظ آرایشتان استفاده کنید، ترشح چربی در سطح پوست شما کنترل می شود. این یکی از مهمترین مزایای استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش است که باعث افزایش دوام و ماندگاری آرایش صورت می شود. از دیگر مزایا و ویژگی های مهم پودر فیکس، بی رنگ بودن آن است. به همین علت شما می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. زیرا هیچ رنگ اضافه ای به آرایش شما نمی دهد و باعث خراب شدن ترکیب رنگی آرایش شما نمی شود. به همین علت باید بگوییم این یک مزیت فوق العاده عالی است. زیرا شما می توانید برای کمک به افزایش دوام سایه چشم و افزایش دوام آرایش لب ها از این پودر استفاده کنید. خوردن و آشامیدن باعث پاک شدن یا کم رنگ شدن آرایش لب ها می شود. در صورتی که قبل از استفاده از رژلب از پودر تثبیت کننده آرایش استفاده کنید، دوام آرایش لب هایتان بالا می رود و با خوردن و آشامیدن رنگ رژلب شما به راحتی پاک نمی شود. 
 

چگونه از پودر تثبیت کننده آرایش استفاده کنیم؟

حالا که متوجه اهمیت استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش شدید، بهتر است شما را با نحوه استفاده از آن آشنا کنیم. به همین علت به شما پیشنهاد می دهیم، مواردی که در ادامه برایتان عنوان می کنیم را بررسی کنید. زمانی که آرایش صورت شما کاملا به پایان رسید، برای استفاده از پودر فیکس باید یک براش مناسب انتخاب کنید. بهتر است براش سایز بزرگی داشته باشد و البته فشرده باشد. زیرا در این صورت حجم بیشتری از پودر فیکس روی پوست شما قرار می گیرد و این به افزایش ثبات و دوام آرایش کمک زیادی می کند. با استفاده از براش کمی از پودر تثبیت کننده آرایش را بردارید و به صورت ضربه ای روی تمام نقاط صورت خود بزنید. سپس می توانید براش را به حالت دورانی روی صورت حرکت دهید تا پودر فیکس به خوبی جذب پوستتان شود. در صورتی که می خواهید دوام و ماندگاری سایه چشم و رژلب را بالا ببرید، بهتر است قبل از آرایش از پودر فیکس استفاده کنید. 

چند نکته مهم در رابطه با استفاده از پودر فیکس

  1. به طور کلی پودر تثبیت کننده آرایش در مقایسه با اسپری فیکساتور، ماندگاری بالاتری به آرایش می دهد.
  2. استفاده از پودر فیکس باعث براق شدن پوست نمی شود.
  3. این پودر مناسب کسانی است که پوست چربی دارند. زیرا هم باعث کنترل ترشح چربی در پوست می شود و هم چربی اضافه به پوست القا نمی کند.
  4. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که آب و هوای بسیار گرم یا شرجی دارد، حتما از پودر تثبیت کننده ای استفاده کنید که دارای SPF باشد.
  5. در استفاده از فیکساتور به هیچ عنوان زیاده روی نکنید و در حد اعتدال از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش امروزه به یک امر ضروری در آرایش و آراستگی چهره تبدیل شده است. زیرا معمولا خانم های شاغل و یا خانم هایی که برای مدت طولانی در جلسات، مهمانی ها و مجالس حضور دارند، زمان زیادی برای تمدید آرایش ندارند. به همین علت استفاده از پودر فیکس به خانم ها کمک می کند تا آرایش زیباتر و با دوام تری داشته باشند. در این بخش هر آنچه که لازم بود در خصوص این محصول آرایشی بدانید را برایتان عنوان کردیم. با استفاده از این نکات شما می توانید آرایشتان را تا ساعت ها فیکس و ثابت نگه دارید. 

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام