ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
رنگ های مختلف CC کرم چه کارایی دارند؟ از معرفی تا کاربرد سی سی کرم
  • آموزش

رنگ های مختلف CC کرم چه کارایی دارند؟ از معرفی تا کاربرد سی سی کرم

  • 1403-02-19 00:39:45
CC کرم یکی از پرکاربردترین کرم های آرایشی است که برای تصحیح رنگ پوست از آن استفاده می کنند. اما آیا می دانید منظور از تصحیح رنگ پوست چیست؟ همانطور که می دانید همه ما روی پوست خود نقاط تیره رنگی داریم. به طور مثال اطراف بینی، زیر چشم روی چانه و... نقاطی هستند که ممکن است رنگشان با سایر نواحی پوست متفاوت باشد. حتی گاهی ممکن است بروز جوش ها و لک های پوستی، رنگ نواحی مختلف پوست را تحت تاثیر خود قرار دهند. به همین علت برای پوشانندگی بهتر پوست و برای یکدست شدن رنگ پوست از سی سی کرم استفاده می شود. حتما به خوبی می دانید که BB کرم یک کرم چند منظوره و فوق العاده عالی برای پوست است. در واقع CC کرم همان بی بی کرم است اما نسخه پیشرفته تر و بهتر بی بی کرم. شما با خرید یک سی سی کرم در واقع یک پرایمر، یک مرطوب کننده و یک ضد آفتاب مناسب برای پوستتان خریداری کرده اید. پوست دارای رنگ های مختلفی می باشد. همچنین گاهی ممکن است نواقص پوستی به یک رنگ نباشند. به طور مثال بعضی از افراد لکه یا کبودی روی پوستشان داشته باشند. به همین منظور سی سی کرم در انواع مختلفی به بازار عرضه شده است تا هر کس با هر رنگ پوستی بتواند کرم دلخواهش را خریداری کند. در ادامه این بخش به بررسی انواع سی سی کرم می پردازیم.  

انواع CC کرم - هر رنگ سی سی کرم چه کاربردی دارد؟

سی سی کرم با توجه به رنگ، انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها کارایی متفاوتی با یکدیگر دارند. در این بخش قصد داریم کاربرد هر کدام از رنگ های این کرم فوق العاده را برایتان عنوان کنیم.  
  • CC کرم صورتی

یکی از انواع رنگ های سی سی کرم، رنگ صورتی است. این رنگ برای کسانی مناسب است که می خواهند پوستشان را روشن و شاداب کنند. رنگ صورتی تاثیر بسیار زیادی بر روشنی و شادابی پوست دارد.  
  • CC کرم زرد

سی سی کرم زرد رنگ برای کسانی مناسب است که پوستشان یک رنگ نیست. افرادی که روی پوستشان لکه های قهوه ای رنگ دارند یا بعضی نقاط صورتشان به دلیل جوش های پوستی به رنگ قرمز است، می توانند از این رنگ برای صاف و یکدست شدن پوستشان استفاده کنند. سی سی کرم زرد رنگ به طور کلی برای خانم هایی مناسب است که پوستشان سبزه و تیره است.  
  • CC کرم سبز

اگر می خواهید علاوه بر پوشش دهی بالا آرایش ماندگاری نیز داشته باشید از سی سی کرم با رنگ سبز استفاده کنید. این کرم به خوبی قرمزی و کبودی پوست را خنثی می کند و مانند یک پرایمر باعث صاف و یکدست شدن پوست می شود.  
  • CC کرم بنفش

این نوع سی سی کرم برای افرادی مناسب است که پوست زرد گونه ای دارند. به طور کلی رنگ بنفش در سی سی کرم خنثی کننده زردی پوست است. افرادی که پوست آنها سبز مایل به زرد است، می توانند برای پوشش دهی کامل پوستشان از این کرم استفاده کنند. 
 

CC کرم با سایر کرم های دیگر چه تفاوتی دارد؟

شاید بسیاری از کرم های موجود در بازار کارایی سی سی کرم را داشته باشند. اما آیا می دانید این کرم با سایر کرم ها مانند بی بی کرم چه تفاوتی دارد؟ شاید شما ویژگی های سی سی کرم را در سایر کرم های دیگر مشاهده کنید اما اصلی ترین تفاوت این کرم با سایر کرم های دیگر این است که CC کرم مناسب افرادی است که سن بالاتری دارند. این محصول آرایشی علاوه بر پوشش دهی بالایی که دارد برای مدت طولانی تری روی پوست می ماند. به همین علت برای مدت طولانی تری از پوست در برابر فاکتورهای آسیب زا محافظت می کند. فرمولاسیون سی سی کرم در مقایسه با سایر کرم های دیگر مانند BB کرم، بسیار سنگین تر است. این کرم حتی برای پوست های چرب نیز مناسب است. بنابراین کسانی که پوست چربی دارند نیز می توانند از این کرم استفاده کنند. 

برای خرید انواع BB کرم اینجا کلیک کنید.

سی سی کرم چه کاربردی دارد؟

حال که متوجه شدید CC کرم چیست و انواع آن را شناختید، بهتر است به طور دقیق به بررسی این موضوع بپردازیم که سی سی کرم چه کاربردی دارد؟  
  1. پوشاندن نواقص پوستی

بسیاری از افراد روی پوستشان نواقص مختلفی دارند. لکه ماه گرفتگی، لک های پوستی، لکه های ناشی از آفتاب سوختگی، لکه های باقی مانده از سوختگی و... همگی جزو مشکلات بسیار جدی هستند که زیبایی پوست صورت را مختل می کند. به همین علت پوشش دادن این لکه ها به یک کرم قدرتمندتر و حرفه ای تر از یک کرم پودر معمولی نیاز دارد. سی سی کرم همان کرمی است که تمام این لکه ها را پوشش می دهد و پوست را صاف و یکدست نشان می دهد.  
  1. پوشش دهی چین و چروک های پوستی

اگر دقت کرده باشید در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم که سی سی کرم برای افرادی که سن بالایی دارند مناسب است. آیا می دانید چرا؟ چون طبیعتا پوست افرادی که سن و سال بالایی دارند، دارای چین و چروک است. سی سی کرم تا حد مطلوبی می تواند چین و چروک های پوستی را پوشش دهد و پوست را یکدست و زیبا نشان دهد.  
  1. محافظت از پوست در برابر نور خورشید

CC کرم دارای SPF است. به همین خاطر از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند. این کرم علاوه بر اینکه باعث زیبایی پوست می شود، به سلامت پوست و حفاظت از آن در برابر فاکتورهای آسیب زا نیز کمک زیادی می کند.  
  1. آبرسانی به پوست

یکی دیگر از کاربردها و در واقع مزیت های CC کرم این است که پوست را خشک نمی کند و برای آن خاصیت آبرسانی به همراه دارد. سی سی کرم ها وظیفه تامین رطوبت مورد نیاز پوست را دارند. زیرا پوست خشک زمینه مناسبی برای بروز بسیاری از مشکلات را فراهم می کند.  

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

CC کرم یکی از محصولات آرایشی است که هم برای پوست جنبه مراقبتی و هم جنبه زیبایی دارد. این کرم به دلیل فرمولاسیون سنگین تری که در مقایسه با سایر کرم های مشابه دارد، برای افرادی مناسب است که سن بالایی دارند. از این کرم چند منظوره می توان برای برطرف کردن مشکلات پوستی استفاده کرد. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام