ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
نکاتی برای همه مبتدیان که می خواهند آرایش کنن ‌‌!
  • آموزش

نکاتی برای همه مبتدیان که می خواهند آرایش کنن ‌‌!

  • 1403-02-18 08:10:14
آیا تا به حال متوجه شده اید زمانی که دارید محصولات آرایشی جدید می خرید سوالات متفاوتی برای شما پیش می آید و گیج می شوید مثل آیا واقعاً باید صورت خود را کانتور کنید و برنزه کنید؟ تفاوت بین مداد ابرو و ژل ابرو چیست (و چگونه ابروهای خود را پر می کنید)؟ پس از مدتی، اقلام آرایشی موجود در سبد خرید شما می توانند زائد و تقریبا خسته کننده به نظر برسند. خبر خوب؟ اگر چنین احساسی دارید، تنها نیستید. و چه در مورد آرایش مبتدی باشید و چه دوست دارید تمام آخرین روندهای زیبایی را امتحان کنید، ما همه چیزهایی را که برای شروع باید بدانید در اختیار شما قرار داده ایم‌. ما در حال آموزش شما هستیم با دوره کوتاه آرایشی ساده برای مبتدیان. بیاموزید که چگونه بر تکنیک آرایش خود مسلط شوید و نکات و ترفندهای آرایشگر را بخوانید تا به شما در رسیدن به یک پایان بی عیب و نقص کمک کند‌.

محصولات آرایشی چیست؟

چه به آرایش روزمره خود کاملاً تسلط داشته باشید یا یک مبتدی باشید، همه ما می‌توانیم در مورد لوازم آرایشی خود از یک طراوت کننده استفاده کنیم. با راهنمای جامع ما در زیر، اصول آرایش خود را بررسی کنید.  

‌محصولات پوست صورت

  پرایمر: پرایمرها (به صورت ژل، کرم یا اسپری) با پر کردن خطوط ریز و منافذ بزرگ، یک بوم یکنواخت را برای آرایش شما ایجاد می کنند.   کرم پودر : در سه نوع مایع، کرم و پودری وجود دارد، رنگ پوست شما را یکدست می کند و عیوب را صاف می کند. مطمئن نیستید کدام فرمول برای شما مناسب است؟ یکی دیگر از عواملی که در انتخاب  کرم پودر باید در نظر بگیرید سطح پوششی است که می خواهید. می توانید کرم پودرهای متنوعی از پوشش شفاف (مانند رنگ پوست یا مرطوب کننده رنگی) گرفته تا فونداسیون با پوشش کامل داشته باشید.   کانسیلر: منظور از کانسیلر برای افزودن پوشش اضافی بر روی نواحی انتخابی مانند حلقه‌های تیره، جوش‌ها، جای آکنه و موارد دیگر است. بسته به ظاهری که می خواهید به دست آورید، می توانید کانسیلری را با روکش مات یا شبنم دار انتخاب کنید. درست مانند کرم پودر ، کانسیلرها سطوح مختلفی از پوشش را ارائه می دهند. میخواهی بیشتر بدانی؟ در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از کانسیلر است‌.   هایلایتر و کانتور: این دو راز پشت چهره های کاملاً تراشیده شده هستند که اغلب در افراد مشهور و اینفلوئنسرها می بینیم. رابرت سسنک میکاپ آرتیست می گوید: رنگ های کانتور همیشه عقب می نشینند، به این معنی که به عمق می افزایند، جایی که هایلایت نور را به جلو می آورد. آنها با هم یک بعد کلی را اضافه می کنند. هایلایتر و کانتور هر دو در فرمول های مایع، پودری و کرم هستند‌.   رژگونه و برنزه کننده: در حالی که از کانتور برای ایجاد سایه استفاده می شود، برنزه یک درخشش طبیعی و آفتابی ایجاد می کند که استخوان گونه و سایر ویژگی های شما را برجسته و بلند می کند. برنزرها به صورت مایعات، کرم‌ها و پودرها عرضه می‌شوند (نکات ما را برای نحوه استفاده از برنزر در اینجا بررسی کنید!). در طرف مقابل، رژگونه برای اضافه کردن رنگ به گونه های شما استفاده می شود و در فرمول های مایع، پودر و کرم موجود است‌.   تنظیم محصولات: شما چند گزینه برای تنظیم آرایش خود دارید پودر لایه بردار ظاهر شما را تنظیم می کند و آن را در جای خود قفل می کند، پودر تکمیل کننده خطوط ریز را صاف می کند و منافذ را برای یک روکش برس دار محو می کند، و اسپری تنظیم کننده همه چیز را با درخشش شبنم تری قفل می کند. سسنک می‌گوید: «[تنظیم آرایش] مرحله‌ای است که من هرگز از آن نمی‌گذرم، حتی اگر مشتری ظاهری درخشان داشته باشد. فقط نواحی انتخاب شده (مانند ناحیه T و زیر چشمانتان) را پودر کنید و بقیه را شبنم کنید‌.  
برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

محصولات چشم

  پرایمر سایه چشم: در حالی که بیشتر پرایمرهای پوست شما حاوی سیلیکون یا آب هستند، پرایمرهای سایه چشم چسبندگی بیشتری دارند. این باعث می شود آرایش چشم شما در تمام طول روز در جای خود بماند.  پرایمرها ماندگاری سایه چشم شما را تضمین می کنند، اما با برخی از سایه های کرمی یا مدادهای لکه دار سازگاری ندارند.   سایه چشم: سایه چشم پودر یا کرم رنگدانه‌ای است که روی پلک‌های شما اعمال می‌شود تا چشم‌ها را برجسته‌تر کند. رنگ‌ها در فرمول‌ها و سایه‌های مختلفی وجود دارند، از مات تا درخشان و دورنگی و ساتن. آنها همچنین حاوی سطوح مختلفی از رنگدانه هستند.   خط چشم: خط چشم برای مشخص کردن چشم ها، تقویت فرم آنها و ایجاد ظاهری متفاوت استفاده می شود. وقتی نوبت به خط چشم می رسد، می توانید ژل، مایع یا مداد را انتخاب کنید.   ریمل: ریمل برای تقویت مژه ها استفاده می شود. بسته به فرمول، می‌توانید مژه‌هایتان را پرتر، ضخیم‌تر، بلندتر یا تیره‌تر نشان دهید.  
برای خرید محصولات آرایش چشم اینجا کلیک کنید.

محصولات ابرو

  ژل ابرو: ژل ابرو موهای ابرو را در جای خود نگه می دارد. فرمول آن معمولاً یا شفاف یا رنگی، طبیعی یا نگهدارنده است‌.   مداد ابرو: مداد ابرو برای کشیدن موها استفاده می‌شود و به شما امکان می‌دهد به طبیعی‌ترین ظاهر برسید.‌   پودر ابرو: پودر برای پرکردن نقاط پراکنده عالی است و برای مبتدیان بسیار مناسب است. در واقع، اگر پودری در دست ندارید، می توانید از سایه چشم برای رسیدن به همان اثر استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که سایه ای را انتخاب کنید که شبیه به رنگ ابرو شما باشد‌.  
برای خرید محصولات آرایش ابرو اینجا کلیک کنید.

محصولات لب

  پرایمر لب: پرایمر لب برای نگه داشتن محصولات لب شما در جای خود استفاده می شود   مداد لب: مداد لب ها شکل لب های شما را بهبود می بخشد و به عنوان طرح کلی برای تنظیم پارامترها قبل از استفاده از رژ لب استفاده می شود.   رژ لب: رژ لب به لب ها رنگ می بخشد و دهان شما را بیشتر تقویت می کند. این در اشکال مختلف، از رژ لب مایع گرفته تا رژ لب مات، در دسترس است و در هر سایه ای زیر نور خورشید عرضه می شود.   بالم لب: بالم لب، روکشی براق ایجاد می کند و در سایه های مختلف، از کاملا شفاف تا رنگدانه های زیاد، ارائه می شود.  
برای خرید محصولات آرایش لب اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام