ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
همه چیز درباره دستگاه لاک خشک کن + 4 تا از بهترین محصولات موجود در بازار
  • آموزش

همه چیز درباره دستگاه لاک خشک کن + 4 تا از بهترین محصولات موجود در بازار

  • 1403-02-18 18:50:35
ممکن است اغلب اشخاص به ویژه خانم ها با عنوان لاک خشک کن یا دستگاه UV-LED شناخت داشته باشند اما شاید کاربرد آن را کامل ندانند. این دستگاه بیشتر برای علاقه مندان در حوضه ی کاشت ناخن و ناخنکاران عزیز، فرآوری شده است که از ویژگی بارز این محصول میتوان به صفحه جداشونده و وجود لامپ ها یووی اشاره کرد. دستگاه لاک خشک کن یووی، بابت طراحی روی دست و پا به بازار می آید که به راحتی می توان انواع ژل را داخل آن خشک کرد. مصرف این لامپ ها در دستگاه یووی به این منظور گذاشته شده است تا هنگامی که لاک ژل را داخل دستگاه قرار می دهند، خشک شود و به واسطه ی پرتو های این لامپ ها ژل به راحتی سفت شود. نکته مهمی که میتوان در اینجا ذکر کرد،این است که از این دستگاه فقط برای خشک کردن انواع ژل و لاک ژل استفاده میکنند زیرا ژل در هوای آزاد خشک نمیشود و فقط با دستگاه لاک خشک کن، خشک می شود و نمیتوان لاک معمولی را با این دستگاه خشک نمود. لاک ژل، لاکی پیشرفته تر از لاک معمولی بوده که دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به لاک معمولی داسته و تا حدودا 3 هفته روی ناخن می ماند که همین علت؛ طرفداران زیادی بین خانم ها دارد. برای خرید دستگاه لاک خشک کن ابتدا باید دقت داشته باشید که از چه مدل لاک ژل قرار است استفاده کنید به دلیل آنکه برخی از لاک ژل ها صرفا برای کارکردن با دستگاه های یووی-ال ای دی، فرمول بندی شده اند. لاک خشک کن های یووی اکثرا برای ژلیش ها مناسب می باشند که حتی می توان ژلیش های ال ای دی را با دستگاه یووی خشک نمود چرا که دستگاه های یووی طیف گسترده تری از طول موج های فرا بنفش را در نظر دارند؛ ولیکن لاک ژل های یووی را با دستگاه ال ای دی نمیتوان خشک کرد.  بنابراین میتوان گفت خرید دستگاه لاک شک کن میتواند روی خرید لاک ژل مد نظرتان اثر بذارد؛ در نتیجه توصیه می شود لاک خشک کن های دوکاره یووی-ال ای دی خریداری شود تا اصلا شرایط و محدودیتی برای انتخاب برند لاک ژل وجود نداشته باشد.

تفاوت لاک خشک کن یووی با ال ای دی:

دستگاه لاک خشک کن یووی:

این دستگاه عمر باتری بسیار پایینی دارد، اما میتواند هر دو نوع ژل را خشک نماید.

معایب دستگاه یووی:

باید مدت زمان زیادی صبر داشته باشید تا ژل بطور کامل خشک شود. به همین خاطر اگر سرعت در اجرا طرح های اهمیت دارد، این می‌تواند کمی شما را آزرده کند.

دستگاه لاک خشک کن ال ای دی:

این دستگاه از عمر لامپ بالاتری برخودار است و ژل را زود تر از دستگاه یووی خشک می نماید. معایب دستگاه ال ای دی: متاسفانه این دستگاه نمی تواند تمام لاک ژل ها را خشک کند. 

دستگاه های ترکیبی یووی-ال ای دی:

اخیرا دستگاه هایی با نام  یووی-ال ای دی در بازار عرضه شده اند. این دستگاه ها لامپ های ترکیبی دارند که یکی از بهترین ویژگی آنها به شمار میرود. طول عمر لامپ این دستگاه ها 50.000 هزار ساعت است و به راحتی میتواند هر ژلی را با هر برندی در عرض 30 تا 60 ثانیه خشک کند.  

تعداد لامپ ها و قدرت دستگاه یووی-ال ای دی:

دستگاه های یووی-ال ای دی انواع فراوانی دارند؛ از دستگاهی با قدرت 48 وات و 24 لامپ وجود دارد تا دستگاهی با قدرت 192 وات و 40 لامپ. هر قدر قدرت و وات دستگاه بیشتر باشد، مواد زود تر و بهتر خشک میشوند.

سینی که در کف دستگاه است، چه کارایی دارد؟

دستگاه هایی که سینی کف آنها مگنتی یا کشویی است، قابلیت جداشدن داشته و میتوان برای خشک کردن ژلیش پا نیز از آنها استفاده کرد.  

در هنگام خرید دستگاه های یووی-ال ای دی، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

مهم ترین نکته, قدرت دستگاه و تعداد لامپ های دستگاه می باشد که هر چقدر تعداد لامپ ها بیشتر باشد و قدرت دستگاه بالاتر باشد، سرعت کار شما افزایش پیدا میکند و هر نوع ژل با هر برندی را با کیفتی بالا خشک میکند.  

طول عمر دستگاه یووی بیشتر است یا ال ای دی ؟

وقتی از دستگاه یووی یا ال ای دی صحبت می کنیم؛ در واقعیت به نوع لامپ های دستگاه اشارع داریم. لامپ های ال ای دی تا 50 هزار ساعت کارکرده ولی در صورت خراب شدن،تعویض ندارد. این دستگاه تا سال های سال می تواند دستگاه خوبی برایتان باشد تا زمانی که صدمه ی جدی به بدنه ی آن وارد نشود. اما طول عمر لامپ های یووی از ال ای دی کمتر بوده و با توجه به میزان استفاده شما ممکن است هر چد ماه یکبار نیاز به عوض کردن دستگاه برایتان پیش آید.

بهترین دستگاه لاک خشک کن UV-LED در بازار

همانطور که می‌دانید مارکتمون یکی از بهترین مرجع برای ناخنکاران میباشد به همین دلیل به تازگی محصولاتی یو وی ال ای دی جدید را موجود کرده است که شما می‌توانید آن را از همین جا خرید کرده و از استفاده از آن لذت ببرید.


دستگاه UV-LED XZM مدل NailLamp 5XS 168W

 برند XZM در بازار های جهانی هنوز خیلی مطرح نشده اما این بار با تولید محصولاتی همانند دستگاه UV-LED XZM مدل NailLamp 5XS 168W توانسته ثابت کنه که از رقیب های خود خیلی عقب نیست! کاشت ناخن در سالن های آرایشی رایج و پر طرفدار است و استفاده از تجهیزات مناسب در این کار بسیار در کیفیت کاشت ناخن اهمیت دارد.  دستگاه  UV یکی از ابزار های کاشت ناخن است. از ویژگی های خوب این دستگاه دارای حالت تنظیم زمان برای راحتی بیشتر ناخن کار است. در این دستگاه برای بهبود کارایی خود سه دکمه با زمان بندی های 10،30،60 ثانیه تعبیه شده است. دستگاه UV-LED XZM مدل NailLamp 5XS 168W یکی از بهترین جایگزین های دستگاه های قدیمی که شامل اشعه های بسیار مضر است می‌باشد. دستگاه های UVLED جدید دارای طول موج پراکنده ای است. ویژگی های دیگر دستگاه:
  • تعداد لامپ: 54
  • قدرت لامپ: 168 وات
  • دارای تایمر خودکار
  • دارای سنسور
  • رنگ نقره ای ، صورتی ، آبی
  • سینی جدا شونده
  • دارای گواهینامه CE اروپا
  • سنسور اینفرارد یا مادون قرمز
 

دستگاه UV-LED BLUEQUE مدل professional NailLamp V1 168W

دستگاه BLUEQUE مدل professional NailLamp V1[/caption]   BLUEQUE برندی هست که به تازگی در بازار های بین المللی فعالیت خود را به صورت تخصصی در حوزه لوازم برقی کاشت ناخن به خصوص دستگاه های لاک خشک کن شروع کرده است که یکی از محبوب ترین محصولات این برند دستگاه UV-LED BLUEQUE مدل professional NailLamp V1 168W می‌باشد. با اینکه این برند زمان زیادی نیست که فعالیت خود را شروع کرده است اما توانسته رتبه خوبی را در بازار برای خود کسب کند. برند بلوکیو هر روز به دنبال خلق محصولات جدید و با کیفیت است. می‌توان گفت این برند با نو آوری خود توانست محصول خود را به صورت بین المللی عرضه کند. ویژگی های دیگر دستگاه:
  • تعداد لامپ: 42
  • قدرت لامپ: 168 وات
  • دارای تایمر خودکار
  • رنگ سفید
  • سینی جدا شونده
  • دارای گواهینامه CE اروپا
  • سنسور اینفرارد یا مادون قرمز

دستگاه BLUEQUE UV-LED مدل professional NailLamp V3 168W

 دستگاه SUN مدلUVLED NailLamp DJ IV[/caption] BLUEQUE برندی هست که به تازگی در بازار های بین المللی فعالیت خود را به صورت تخصصی در حوزه لوازم برقی کاشت ناخن به خصوص دستگاه های لاک خشک کن شروع کرده است که یکی از محبوب ترین محصولات این برند دستگاه BLUEQUE UV-LED مدل professional NailLamp V3 می‌باشد. با اینکه این برند زمان زیادی نیست که فعالیت خود را شروع کرده است اما توانسته رتبه خوبی را در بازار برای خود کسب کند. برند بلوکیو هر روز به دنبال خلق محصولات جدید و با کیفیت است. می‌توان گفت این برند با نو آوری خود توانست محصول خود را به صورت بین المللی عرضه کند ویژگی های دیگر دستگاه:
  • تعداد لامپ: 42
  • قدرت لامپ: 168 وات
  • دارای تایمر خودکار
  • رنگ سفید
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • سینی جدا شونده
  • دارای گواهینامه CE اروپا
  • سنسور اینفرارد یا مادون قرمز

دستگاه UV-LED سان مدل NailLamp F-16 168W

 دستگاه UV LED NailLamp مدل F-16 کمتر ناخنکاری هست که نام برند محبوب سان | SUN  را نشنیده باشد. اکثر ناخنکارها با این برند سال هاست فعالیت داشته اند و شاید اگر برند سان وجود نداشت، هیچ وقت طرح های کاشت ناخن خود را به خوبی نمی‌توانستند اجرا کنند. مبداء برند سان کشور چین می‌باشد و به صورت تخصصی در زمینه لوازم برقی کاشت ناخن فعالیت میکند. از جمله لوازم محبوبی که این برند برای ناخنکاران تولید می‌‌کند، دستگاه های UV_LED و سوهان برقی می‌باشد و با توجّه به گفته ناخنکاران این دستگاه ها از بهترین کیفیت ممکن برخورد دار هستند. کاشت ناخن در سالن های آرایشی رایج و پر طرفدار است و استفاده از تجهیزات مناسب در این کار بسیار در کیفیت کاشت ناخن اهمیت دارد.  دستگاه  UV یکی از ابزار های کاشت ناخن است که این دستگاه دارای امواج ماوراء بنفش است . با قرار دادن ناخن در زیر این دستگاه باعث خشک شدن لاک و لاک ژل و سایر مواد کاشت ناخن می شود. دستگاه UV-LED سان مدل NailLamp F-16 168W با لامپ LED ، دارای ظاهر شیک و فن آوری جدید با رنگ بندی  سفید-مشکی که در بازار جهانی عرضه شده است. ویژگی های دیگر دستگاه:
  • تعداد لامپ: 54
  • قدرت لامپ: 168 وات
  • دارای تایمر خودکار
  • دارای سنسور
  • رنگ سفید

برای خرید لوازم برقی کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام