ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
سایه چشم و آرایش چشم چیست؟
  • آموزش

سایه چشم و آرایش چشم چیست؟

  • 1403-02-19 04:26:10
یکی از اصلی ترین و زیبا ترین قسمت آرایش اکثر خانم ها ، آرایش چشم و یا سایه چشم است که در آن دقت زیادی به خرج می دهند. سایه چشم موجب درخشان شدن و جذاب تر شدن چشمانتان می شود . امروزه با انواع مختلفی از سایه چشم ، رو به رو هستیم که گاهی ما را دچار سردرگمی می کند؛ به همین علت تصمیم گرفتیم که شما را با ویژگی های بیشتر انواع سایه چشم آشنا کنیم , پس با مجله مارکتمون همراه باشید:

آرایش چشم

انواع سایه چشم  :

1-سایه چشم پودری 2- سایه چشم کرمی 3- سایه چشم مایع 4- سایه چشم پودری شل 5- سایه چشم مدادی   

سایه چشم پودری :

یکی از رایج ترین از رایج ترین سایه ها ، سلیه چشم پودری می باشد که بیشتر مناسب آن دسته از افراد که مهارت و تجربه زیادی در آرایش ندارند ، می باشند. این نوع سایه ها برای آرایش چشم ، معمولا به صورت پالت های فشرده تکی یا چهار تایی هستند. 

سایه چشم کرمی :

این سایه چشم برق بیشتری به چشمان شما هدیه می دهد و برای کسانی که میخواهند تجربه جدیدی به دست آورند ، مناسب است. این سایه مخصوص افرادی با پوست های خشک و نرمال می باشد . 

سایه چشم مایع :

بسته بندی سایه چشم مایع ، دقیقا شبیه به بسته بندی برق لب می باشد. این نوع سایه چشم ، مناسب همه افراد است و رنگ بندی های زیادی دارد. تنها نکته مهمی که در استفاده این نوع سایه وجود دارد این است که،سرعت خشک شدن این سایه ها روی چشم زیاد است. پس کنترل کردن آنها روی چشم کمی مشکل است .   

سایه چشم پودری شل :

این نوع سایه ، بدلیل حالت پودری بودن آن حین آرایش شما ،زیر چشم میریزد و موجب خراب شدن آرایش چشم شما می شود؛ پس توصیه می شود که آرایشگران حرفه ای از این سایه استفاده کنند .   

سایه چشم مدادی :

این سایه مناسب همه افراد است و راحت ترین نوع سایه است که دارای رنگ هایی جذاب و دوام بالا می باشد .       

برای خرید محصولات آرایشی چشم اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام