ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چگونه بهترین رژ لب را بر اساس پایه رنگ پوست خود انتخاب کنیم؟
  • آموزش

چگونه بهترین رژ لب را بر اساس پایه رنگ پوست خود انتخاب کنیم؟

  • 1403-02-28 12:14:44
به معنای واقعی کلمه صدها رژ لب مختلف در رنگ‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارد، بنابراین پیدا کردن یکی که بیشتر دوست دارید می‌تواند بسیار دشوار باشد. حقیقتاً، بسیاری از رنگها  احتمالاً به صورت شما بیاید (به این ترتیب ناخواسته ده ها رژ لب قرمز جمع می کنید)، اما دانستن پایه رنگ پوست شما می تواند به محدود کردن این انتخاب ها و انتخاب بهترین گزینه کمک کند.  

چگونه پایه رنگ پوست خود را تعیین کنیم؟

چه به شدت رنگ پریده باشید و چه پوست بسیار تیره ای داشته باشید، ته رنگ ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: گرم، سرد و خنثی – و هر کدام از این ها دارای رنگ هایی هستند. خنک: مایل به آبی، قرمز یا صورتی خنثی: مخلوطی از گرم و سرد گرم: طلایی، هلویی یا زرد 

آیا به کمک برای یافتن پایه رنگ خود نیاز دارید؟

اگر پایه رنگ سرد دارید: رنگ پوست های روشن تر گلگون تر از طلایی می شوند. رنگ پوست های روشن تا متوسط ​​بیشتر از دارچین عمیق برنزه می شود. رنگ پوست های عمیق تر یا غنی تر، مایل به قرمز تر می شوند. اگر پایه رنگ خنثی دارید: پوست هیچ سایه غالبی ندارد. وقتی در آفتاب هستید، می توانید بسوزانید یا برنزه کنید. اگر پایه رنگ گرم دارید: رنگ پوست روشن تر هلویی را بیشتر برنزه می کند. رنگ پوست روشن تا متوسط ​​بیشتر طلایی می شود. رنگ پوست های عمیق تر یا غنی تر، کارامل بیشتری را برنزه می کنند.  
برای خرید انواع رژ لب جامد اینجا کلیک کنید‌.
 

چگونه رژ لب را بر اساس پایه رنگ پوست خود انتخاب کنیم؟

متأسفانه، هیچ فرمولی برای یافتن سایه مناسب رژ لب وجود ندارد: برای یافتن سایه مناسب باید یک سری را امتحان کنید. اما می توانید از ته رنگ پوست خود به عنوان راهنما استفاده کنید: سعی کنید دسته ای از سایه های یک رنگ را در قسمت داخلی ساعد دست خود مشاهده کنید و متوجه شوید که ته رنگ های مختلف در برابر پوست شما چگونه به نظر می رسند. برای رنگ‌های گرم: اگر ته‌رنگ‌های گرم یا زرد یا پوست زیتونی دارید، به دنبال سایه‌ای از رژ لب در رنگ‌های گرم متناظر باشید: قرمز نارنجی، قرمز آجری و سفالی پوست شما را زیباتر می‌کند. برای رنگ‌های آبی یا صورتی: بهترین مکمل برای پوست‌های سرد با ته‌رنگ‌های آبی یا صورتی، رژ لبی است که دارای ته‌رنگ‌های سرد نیز باشد: سایه‌های آبی مایل به آبی و بنفش. رنگ قرمز گیلاسی روشن را امتحان کنید که رنگ آبی بیشتری نسبت به نارنجی دارد. برای تن های خنثی: ته رنگ های خنثی با طیف وسیعی از سایه ها(طیف رنگی) کار می کنند. اگر رنگ پوست خنثی دارید یا مطمئن نیستید که ته رنگ شما چیست، برای پوست‌های متوسط ​​از رنگ‌های ارغوانی، برای پوست‌های روشن از رنگ‌های صورتی و برای پوست‌های تیره‌تر از سایه‌های توتی استفاده کنید. 

نحوه انتخاب رژ لب تیره

به گفته هنرمند آرایشی بابی براون، هر رژ لب تیره ای برای خانم های رنگین پوست بهتر به نظر می رسد. برای انتخاب بهترین رژ لب تیره یا تیره، مهم است که به رنگ لب و همچنین رنگ پوست خود توجه کنید. اگر برای اولین بار است که سایه های عمیق (طیف رنگی عمیق) را امتحان می کنید، این موارد را در نظر داشته باشید: یک راه عالی برای کاور کردن لب های با رنگ عمیق استفاده از براق کننده است. حتی خانم‌هایی که لب‌های روشن‌تری دارند، می‌توانند این رنگ‌ها را با افزودن براق کننده لب، از بین ببرند، و این یک ظاهر زیبا برای عصر است. مشابه هر شی براق، هر چیزی که درخشش داشته باشد، شدت رنگ عمیق را پخش می کند و آن را جذابتر می کند.  
برای خرید انواع رژ لب مایع اینجا  کلیک کنید‌.
 

بهترین رنگ رژ لب برای پوست تیره

"رژ لب هلویی، بنفش و قرمز برای پوست تیره شما عالی است"  تنها نکته این است که اگر سراغ رژ لب خیلی براق می‌رویدرنگ‌های زیادی روشن را انتخاب نکنید. در آخر توصیه ما این است که گاهی بدون در نظر داشته رنگ یا ته رنگ (Undertone)و یا پایه رنگ پوست خودتان، دنبال‌روی دلتان باشید و همان رنگی را انتخاب کنید که خوشحال‌تان می‌کند! اگر دلتان یک رژ لب نارنجی براق می‌خواهد یا دوست دارید یک رژ لب مات زرشکی را امتحان کنید، قواعد را کنار بگذارید و یک آرایش جدید را تجربه کنید.  

نحوه انتخاب رژ لب نوود

پیدا کردن یک رژ لب نوود خوب می تواند کار سختی باشد زیرا رنگ و سایه می تواند رنگ طبیعی لب شما را زنده کند یا شما را بیمار به نظر برساند. برای لب ها، نوود بودن لزوما به معنای "رنگ پوست" نیست. این در مورد یافتن رنگ لبی نیست که با رنگ واقعی لب های شما مطابقت داشته باشد – ایده بهتر این است که آنها را با رنگی که برای شما طبیعی به نظر می رسد برجسته کنید. یک نقطه شروع خوب برای تعیین سایه لب نوود "شما" این است که رنگی را پیدا کنید که با لب داخلی شما مطابقت داشته باشد یا یک درجه تیره تر از لب داخلی شما باشد. بالم ها و براق کننده های رنگی، کمی رنگ به لب های شما اضافه می کنند و با سایه طبیعی لب ها برای تقویت آنها کار می کنند. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام