ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
نکات خرید ریمل و داشتن چشم هایی خیره کننده
  • آموزش

نکات خرید ریمل و داشتن چشم هایی خیره کننده

  • 1403-02-28 10:45:33

ریمل

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به زیبایی چشمان خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید مژه‌هایتان زیباتر، بلندتر و تیره‌تر از حالت طبیعی خود جلوه دهد، قطعا به ریمل نیاز خواهید داشت. ریمل جزو لوازم آرایشی به شمار می‌رود و برای آرایش چشم‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. ریمل‌ها عموماً به‌صورت مایع در یک ظرف استوانه‌ای‌ شکل با یک برس که در حالات مختلف با کارایی متفاوت وجود دارند، تولید و روانه بازار می‌شوند. استفاده از ریمل باعث تقویت مژه‌ها شده و آنها را تیره، ضخیم و بلندتر از اندازه واقعی نشان می‌دهد. انواع ریمل‌ها متناسب با کارایی و رنگی که دارند با فرمول‌های مختلف تولید می‌شوند، اما به طور معمول ساختار و مواد تشکیل‌دهنده ریمل‌ها موم، انواع روغن گیاهی، رنگ‌دانه و مواد نگهدارنده است. اگر می‌خواهید با این محصول پرطرفدار آرایشی مخصوص چشم بیشتر آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کاربرد ریمل برای زیبایی چشم‌ها

انسان‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر بیشتر به چشمان همدیگر نگاه می‌کنند تا بتوانند ارتباطی مؤثر با هم برقرار کنند. البته برخی از افراد از حالت چشمان خود راضی نیستند یا علاقه دارند چشمانی جذاب‌تر و گیراتر داشته باشند. ریمل محصولی آرایشی است که برای داشتن چشمانی زیبا مورداستفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، این محصول در حالت مایع بوده و از طریق برسی که درون آن قرار دارد روی مژه می‌نشیند. استفاده از ریمل برای افرادی که مژه کم‌رنگ یا کم پشت دارند باعث زیبایی دوچندان چشم‌ها می‌شود. به دلیل وجود تناقض رنگی بین چشم و مژه‌ها، با نشستن ریمل روی مژه، آنها بلندتر، خوش‌حالت‌تر و زیباتر از قبل به نظر می‌رسند. با روی کار آمدن برندهای مختلف تولیدکننده ریمل، این محصول در انواع و رنگ‌های متنوع تولید شده و مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است.

چگونه ریمل مناسب خود را انتخاب کنیم؟

اگر به دنبال خرید ریمل برای داشتن چشمان و مژه‌های زیبا هستید، باید در نظر داشته باشید که این محصول آرایشی در انواع مختلفی با کارایی‌ متفاوت تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. قبل از خرید ریمل بهتر است برخی از نکات ساده را بدانیم تا بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

انتخاب نوع ریمل

انتخاب نوع ریمل وابسته به شرایط آب‌وهوایی منطقه زندگی و مدت‌زمان آرایش فرد است. اگر مدت‌زمان زیادی از روز باید آرایش خود را حفظ خود و در محیطی زندگی می‌کنید که هوای شرجی دارد، باید از ریمل ضد آب استفاده کنید. اگر نیازی به داشتن آرایش چشم در تمام طول روز و شب ندارید، بهتر است از ریمل محلول در آب استفاده کنید. ریمل محلول در آب به‌آسانی و سریع‌تر از روی مژه‌ها پاک می‌شود، اما پاک‌کردن ریمل ضدآب زمان‌بر و کمی دشوار است.

رنگ ریمل

ریمل‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و مورداستفاده قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید چشمان و مژه‌هایتان طبیعی جلوه کند، استفاده از ریمل مشکی رنگ پیشنهاد می‌شود؛ در غیر این صورت متناسب با رنگ پوست و رنگ چشمانتان می‌توانید ریمل رنگی را انتخاب و خریداری کنید.

انتخاب ریمل مناسب برای چشمان حساس

در صورت داشتن چشم‌های حساس و استفاده از لنز، باید در انتخاب ریمل دقت کنید. هنگام خرید به مواد تشکیل‌دهنده آن توجه کنید تا در صورت وجود مواد حساسیت‌زا از خرید ریمل اجتناب کنید. استفاده از ریمل نامناسب می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را برای چشم به همراه داشته باشد.

بررسی بو و بافت ریمل

قبل از خرید باید به بو و بافت ریمل دقت کنید. اگر ریمل مدنظر بو و رایحه تند و قوی داشت، احتمال بروز حساسیت به هنگام استفاده از آن بالا است. ریملی که بافت روان و نرم با رایحه ملایم دارد، از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر ریمل بوی تند و بافت سفت و درهم داشته باشد، احتمال فاسد بودن یا بی‌کیفیت بودن آن زیاد است. تفاوت استفاده از ریمل برای زیبایی مژه‌ها

انتخاب برس ریمل متناسب با نوع مژه

از مهم‌ترین نکات برای خرید ریمل انتخاب نوع برس متناسب با حالت مژه است. به همین خاطر در این قسمت به آشنایی با انواع مژه پرداخته‌ایم. مژه نازک: استفاده از برس بزرگ برای حجم‌دهی دوبرابری مژه کوتاه: استفاده از برس بلند و نازک برای بلند دیده ‌شدن مژه مژه صاف: استفاده از برس منحنی برای حالت پرکنندگی مژه چشم‌های ریز و کوچک: استفاده از برس منحنی و پر  

با انواع ریمل آشنا شوید

ریمل‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که به شرح زیر هستند: بلندکننده: در ساختار این نوع از ریمل‌ها الیاف به‌کار رفته است که هنگام استفاده از آن الیاف موجود در مایع آن روی مژه نشسته و آن را بلندتر از حالت اولیه نشان دهد. فر کننده: این نوع از محصول حالت فر و برآمده را به مژه‌های صاف می‌بخشد تا مژه به حالت فر دیده شود. حجم دهنده: ریمل حجم‌دهنده مژه‌ها پرپشت و ضخیم‌تر از حالت عادی نشان می‌دهد. ریمل ضدآب: این محصول از موادی ساخته می‌شود که ریمل موجود بر مژه با گریه کردن یا تماس با آب از بین نرود و پخش نشود. آشنایی با برس‌های مختلف انواع ریمل

قیمت ریمل

حالا که در مورد انتخاب ریمل متناسب با نیاز خود اطمینان حاصل کردید، نوبت به بررسی قیمت ریمل می‌رسد. قیمت این محصول آرایشی با توجه به فاکتورهای مختلف، متفاوت است. کشور سازنده، برند تولیدکننده، نوع ریمل و سایر ویژگی‌‌های آن از جمله عواملی هستند که بر قیمت نهایی این محصول تاثیر می‌گذارند. فراموش نکنید که انتخاب ریمل بی‌کیفیت، احتمال آسیب‌دیدگی چشم‌ها را به طور قابل توجهی بالا می‌برد. پس در انتخاب ریمل با قیمت مناسب دقت به خرج دهید و برای داشتن چشمانی خیره‌کننده‌تر هزینه لازم را پرداخت کنید.

برای خرید محصولات آرایش چشم اینجا کلیک کنید.

کلام آخر

اگر نسبت به داشتن چشم و مژه‌های زیبا و خوش فرم حساس هستید، بدون داشتن وسیله مخصوص زیبایی چشم، مانند ریمل نمی‌توانید به چشمان و مژه‌های ایده‌آل خود برسید. با توجه مطالبی که در این مطلب ذکر شد می‌توانید محصولی متناسب با حالت چشم خود انتخاب کنید، چرا که اطلاعات موردنیاز دررابطه‌با انتخاب ریمل مناسب در اختیارتان قرار گرفت. با خرید ریمل مناسب چشم خود می‌توانید به زیبایی مژه و چشم‌هایتان بیفزایید. 
 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام