ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
پودر کاشت ناخن مهمترین و اصلی ترین محصول برای کاشت ناخن
  • آموزش

پودر کاشت ناخن مهمترین و اصلی ترین محصول برای کاشت ناخن

  • 1403-02-28 15:28:45
پودر کاشت ناخن را باید به عنوان اصلی ترین و مهم ترین جزء کاشت ناخن در نظر بگیریم و باید در زمان خرید این محصول و استفاده از آن هشدار های لازم را بدانیم و با توجه به این هشدار ها برای خرید اقدام کنیم. نمونه های متنوعی از روش های موجود برای کاشت ناخن در دنیا مشاهده می شود و با پیشرفت علم در زمینه تولید مواد اولیه این خدمات آرایشی و بهداشتی هر روز شاهد روش های جدیدی در این زمینه هستیم. از روش های متعدد کاشت می توانیم به کاشت ژل، کاشت پودر و کاشت با ابزار های متنوع اشاره کنیم. کاشت پودر را در زمینه آموزش ناخن کاری و در سالن های زیبایی با نام کاشت مادر می‌شناسند و با آموزش این روش نیمی از آموزش های لازم برای ناخن کار شدن را به هنرجویان ارائه داده اند. پودر کاشت ناخن را در لوازم یک ناخن کار دارای انواع مختلف و نمونه های متنوعی است. در این مقاله قصد داریم ناخنکاران، مشتریان و علاقه مندان به این محصول را با این محصول، انواع آن و خرید اینترنتی آن آشنا کنیم. در این حالت می توانید بهترین نمونه و عالی ترین محصول را خریداری نمایید.

 

پودر کاشت یا پودر اکریلیک

این نمونه از محصول از دیرباز تا به امروز در سالن های متنوع آرایشی مخصوص ناخن مورد استفاده عموم قرار میگیرد، چرا که پودر کاشت ناخن که به آن پودر اکرلیک هم گفته می شود دارای سختی بالایی می باشد و از شکستگی ناخن های بلند جلوگیری خواهد نمود و از طرفی در صورت انجام روش های کاشت به صورت صحیح عدم حباب در این نمونه کاشت را می توانیم مشاهده کنیم و قطعا ناخن ها در صورت سوهان کشی صحیح دارای سطحی صاف و زیبا خواهند بود. بسیاری از افراد برای شکل دهی صحیح به ناخن ها و بلند نمودن قد یک ناخن طبیعی مورد استفاده قرار میگیرد. روش صحیح استفاده، غلظت ساخته شده با لیکوئید، زیرسازی صحیح و مانیکور و پدیکور و... . می تواند در زیبا بودن کاشت با پودر کاشت اکریلیک دخیل باشد. شما نیز می توانید از این پودر استفاده نموده و نمونه کاشت های زیبایی را برای خود و عزیزانتان انجام دهید.    

محلول لیکوئید چیست؟

محلول یا حلال لازم برای تر نمودن و قابل چسباندن کردن پودر کاشت به ناخن را با نام لیکوئید یا محلولی منومری میشناسند. این محصول در رنگ های یاسی رنگ و گاهی سفید و بی رنگ دیده می شود. این محصول نیز مانند پودر کاشت دارای نمونه های مختلف و متنوعی است و همچنین برند های تولید کننده مختلفی از این محصول را می توانیم در بازار مشاهده کنیم. بهتر است از بهترین نمونه این محصول و از بهترین نمونه پودر کاشت ناخن موجود در بازار برای خدمات ناخن مانند کاشت استفاده نمایید تا کیفیت نهایی کار افزایش یابد و رضایت مشتری و خود شما به عنوان ناخن کار از کارتان افزایش یابد.

کاشت با پودر کاشت ناخن بهتر است یا با ژل؟

بسیاری از افراد در دوراهی انتخاب نمونه از این دو روش برای کاشت قرار میگیرند و گاهی افراد زیادی را در این دو راهی سردرگم مشاهده خواهیم کرد. در نظر داشته باشید اگر قرار است برای کاشت ناخن اقدام نمایید، می توانید کاشت پودر و کاشت ژل را مورد بررسی قرار دهید و بعد از دریافت اطلاعات و تفاوت های بین دو روش برای کاشت اقدام نمایید. برای مثال در کاشت پودر برای خشک شدن نیازی به دستگاه یووی نداریم این در حالی است که برای خشک نمودن ژل از این دستگاه استفاده نماییم. بسیاری بر این باورند که سطح ژل صاف تر و براق تر است در حالی که سطح پودر کاشت کمی ناهموار تر خواهد بود. کاشت ها قدرت و ماندگاری بالاتری را نسبت به کاشت ژل دارند و استحکام آن ها نیز بیشتر است. با در نظر داشتن این تفاوت ها و موارد دیگر می توانید برای کاشت به وسیله یکی از این مواد اقدام نمایید. در نظر داشته باشید در این راستا برند تولید کننده و نوع پودر کاشت ناخن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.  

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

انواع پودر کاشت موجود در بازار و خرید اینترنتی

نمونه های مختلفی با توجه به رنگ، برند تولید کننده، ذرات موجود در پودر و ... قابل خریداری هستند و می توانید نمونه کاشت های متنوعی را به وسیله هر کدام به مشتری خود ارائه دهید. شما می توانید بعد از بررسی نمونه های موجود برای خرید اینترنتی این محصول و یا خرید حضوری آن از معتبر ترین سایت های اینترنتی اقدام نمایید و انواع کاشت های پودر را در سالن زیبایی خود به عموم مشتریان ارائه دهید. از طرفی نیز می توانید نمونه هایی از این محصول را به صورت حضوری نیز تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید.  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام