ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چطور اکستنشن ناخن را به خوبی انجام دهیم؟
  • آموزش

چطور اکستنشن ناخن را به خوبی انجام دهیم؟

  • 1403-02-14 05:46:54
همه ما عاشق دست ها و پاهای مرتب شده ایم، و امروزه اکستنشن ناخن به عنوان راهی همه گیر توسط خانمها مورد استقبال قرار گرفته است. از زمان‌های قدیم، زنان ناخن‌های خود را رنگ می‌کردند و تزیین می‌کردند. از نظر تاریخی، ناخن های بلند نشان دهنده موقعیت و ثروت در مصر باستان بود. در حالی که برخی دارای ناخن های قوی و زیبا هستند، برخی دیگر باید توجه زیادی به مانیکور معمولی خود داشته باشند تا ظاهری مرتب و زیبا داشته باشند. در نتیجه، ناخن های مصنوعی یا اکستنشن در صنعت مد فعلی محبوبیت دارند. شخصیت های جهانی مانند بیلی آیلیش، کاردی بی، بیانسه و بسیاری دیگر اغلب با ناخن های بلند دیده شده اند. آنها با اکریلیک، فایبرگلاس یا ژل ساخته می شوند.   اکستنشن ناخن اکریلیک: ناخن‌های اکریلیک از ترکیب مونومر مایع و یک پلیمر پودری ایجاد می‌شوند که در صورت ترکیب یک لایه محافظ سخت روی ناخن طبیعی ایجاد می‌شود. این ناخن ها هنگام قرار گرفتن در معرض هوا سفت می شوند. برای اکستنشن یک ناخن مصنوعی قبل از استفاده از مخلوط اکریلیک روی ناخن اضافه می شود. پس از آن، اکستنشن ناخن  ، برای پوشش براق به آن دادن شکل میگیرند.   ژل اکستنشن ناخن: ژل نوعی قوام ژل مو است که یا روی اکستنشن ناخن مصنوعی یا مستقیماً روی بستر ناخن طبیعی اعمال می‌شود تا ناخن را تقویت کرده و رشد طبیعی ناخن‌های بلند را تقویت کند. تفاوت آن با اکریلیک از این نظر است که برای ایجاد ژل نیازی به مخلوط کردن نیست و ناخن ها باید در یک لامپ UV پخته شوند تا اکستنشن های ژل قوی ایجاد شود.   اکستنشن ناخن فایبرگلاس یا سیلک: این یک روش کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. این فرآیند شامل بریدن قطعات فایبرگلاس یا سیلک برای قرار گرفتن روی بستر یا نوک ناخن، قبل از چسباندن آنها با استفاده از رزین یا چسب است. اینها سه نوع مختلف اکستنشن ناخن هستند که می توان برای داشتن ناخن های بلندتر انجام داد، اما همه آنها به کمک یک هنرمند حرفه ای و ناخن کار زبردست و یک سالن ناخن مناسب نیاز دارند. 

چگونه می‌توانید اکستنشن ناخن را در خانه اعمال کنید زیرا انجام آن در سالن‌ها بسیار گران است؟

انواع مختلفی از ناخن مصنوعی برای کاشت ناخن در خانه در بازار موجود است. می توانید با این موارد امتحان کنید: کاشت ناخن مصنوعی در خانه- برای کاشت ناخن در منزل به موارد زیر نیاز دارید:

1- ناخن مصنوعی یا تیپ: انواع مختلفی از ناخن مصنوعی و یا اصطلاحا تیپ ناخن در بازار موجود است مانند سفید، شفاف، رنگی، براق، با طرح و غیره. این نوک ها اساسا از پلاستیک ساخته شده اند. موردی را که دوست دارید تهیه نمایید.
2-چسب ناخن: چسب های ناخن اکنون به راحتی در دسترس هستند.
3-کیت مانیکور: سوهان ناخن، بافر، فشار دهنده کوتیکول و نیپر.
4- قیچی یا کاتر نوک ناخن 
 

آموزش گام به گام:

مرحله 1: برای شروع، ابتدا ناخن های طبیعی خود را آماده کنید. دست های خود را بشویید، هرگونه پولیش یا چسب یا هر چیز دیگری را با کمک استون پاک کنید.
مرحله 2: کوتیکول های خود را به عقب فشار دهید.
مرحله 3: حالا ناخن طبیعی خود را به آرامی صاف کنید تا درخشندگی و رطوبت روی آن نباشد.
مرحله 4: اگر ناخن‌های طبیعی شما بلند هستند، آن‌ها را کوتاه کنید و گوشه‌های آن را کوتاه کنید تا ناخن‌های مصنوعی بهتر چسبیده شوند.
مرحله 5: اکنون مرحله مهم، انتخاب اندازه مناسب ناخن مصنوعی است. این مرحله مهم است زیرا اگر سایز اشتباهی انتخاب کنید بسیار بد به نظر می رسد. وقت بگذارید و اندازه دقیق نوک را انتخاب کنید که با منحنی c بستر ناخن طبیعی (از چپ به راست) مطابقت دارد. اگر نوک کمی پهن تر است، می توانید آن را به سمت پایین سوهان دهید.  این مرحله مهمی برای اکستنشن ناخن است.
مرحله 6: هنگامی که نوک خود را انتخاب کردید، روی قسمت توخالی نوک چسب بزنید و آن را روی ناخن ها بمالید. برای جلوگیری از حباب های هوا، کمی به آن فشار دهید. مراقب باشید چون چسب آن بسیار چسبنده است.
مرحله 7: بگذارید 30 ثانیه روی آن بماند. سپس با کمک قیچی یا کاتر نوک آن را کمی بیشتر از طول دلخواه خود ببرید. (از آنجایی که سوهان و شکل دادن طول آنها را کوچکتر می کند.) ناخن را با قیچی کاتر نوک برش دهید
مرحله 8: نوک و کناره های ناخن مصنوعی را شکل دهید (تا دقیقاً روی بستر ناخن قرار بگیرند). آن ها را صاف کنید تا تمام شوند.
مرحله 9: حالا بافر خود را بردارید و به آرامی در جایی که ناخن مصنوعی با ناخن طبیعی برخورد می‌کند شروع کنید تا سطحی یکدست شود. ناخن های طبیعی را صاف نکنید، سعی کنید این کار را فقط با نوک مصنوعی انجام دهید. این کار را به آرامی انجام دهید تا بتوانید ببینید چه کاری انجام می دهید و به طور تصادفی کل ناخن مصنوعی را در بستر ناخن قرار دهید.
مرحله 10: ناخن خود را تمیز کرده و پایه را بمالید. استفاده از طرح لاک ناخن؛ روی ناخن های بلند جدید ناخن کار کنید. به کمی تمرین نیاز دارد اما خیلی راحت یاد خواهید گرفت. برای از بین بردن نوک ها، کافی است 10 دقیقه در استون آنها را خیس کنید تا نوک ها به راحتی جدا شوند. اگر بعد از 2 تا 3 روز حوصله تان سر رفت، می توانید مانیکورهای مختلف را با همان نکات انجام دهید.
 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام