ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چگونه متناسب با فرم چشم آرایش چشم انجام دهیم؟
  • آموزش

چگونه متناسب با فرم چشم آرایش چشم انجام دهیم؟

  • 1403-02-14 05:30:05
در حالی که ممکن است فکر کنید استفاده از آرایش چشم کمی بی‌معنا است، آیا می‌دانستید که تغییر تکنیک بر اساس شکل چشم‌تان می‌تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند؟ درست مانند شلوارهای جین مختلف که برای تیپ های بدنی مختلف طراحی شده است و می تواند ظاهر جذاب تری ارائه دهد، همین امر در مورد هماهنگی آرایش چشم با فرم چشم شما نیز صادق است. مطمئناً، می‌توانید سایه چشم و خط چشم را به طور موثری ارتقا دهید، اما وقتی شکل چشم‌های خود را بشناسید و بر اساس آن اعمال کنید، مانند قبل ظاهر نمی‌شوند. خیلی چشم نواز به نظر می رسد، درست است؟ ما این راهنمای فوق العاده جامع را ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کنیم تا همتایان خود را برای داشتن بهترین ظاهرشان جذاب کنید - به زودی شکل چشمان خود و نحوه برجسته کردن آن را مانند یک حرفه ای خواهید دانست!  

چگونه شکل چشم خود را تعیین کنید

قبل از اینکه تکنیک آرایش چشم خود را تغییر دهید، باید مشخص کنید که چه فرم چشمی دارید. نحوه آرایش چشم های بادامی شکل ممکن است با نحوه آرایش چشم های رو به پایین متفاوت باشد. مطمئن نیستید چه فرم چشمی دارید؟ با لیست زیر همراه باشید

چشم بادامی

چشم‌های بیضی شکل با گوشه‌های بیرونی کمی رو به بالا که شبیه – درست حدس زدید - بادامی است. به دلیل متقارن بودن فوق العاده معروف است، می توانید چشم بادامی را به عنوان شکلی جهانی در نظر بگیرید که تقریباً با همه چیز به خوبی جفت و هماهنگ می شود. برای این نوع چشم ها آرایش ویژه ای را باید در نظر گرفت.

چشم های گرد

چشم های گرد. در آینه نگاه کن  چی میبینی؟ اگر می توانید کل عنبیه خود را بدون پوشش توسط پلک بالایی ببینید، به چشمان گرد و درشت و زیبای خود سلام کنید. 

چشم های رو به بالا

اینها چشمهای بادامی با حالت منحنی  هستند. به‌جای داشتن گوشه‌های کمی رو به بالا، در چشم‌های رو به بالا پلک پایینی بزرگ‌تر از بالا به نظر میرسد.

چشم‌های رو به پایین

اینها برعکس چشم‌های رو به بالا هستند - به این معنی که گوشه‌ها پایین می‌آیند و پلک بالایی بزرگ‌تر از پایین‌تر به نظر می‌رسد.

چشم های کلاه دار

تا به حال فکر کرده اید که چرا نمی توانید چین چشم خود را به طور کامل ببینید؟ وقتی چشم‌های کلاه‌دار دارید، پوستی که از استخوان ابروی شما بیرون می‌آید کمی آویزان می‌شود تا چین‌های گوشه چشم شما را پنهان کند. اکنون که ایده بهتری از شکل چشم خود دارید، زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چه کاری می توانید انجام دهید تا آنها را واقعاً تقویت کنید. خط چشم و پالت سایه چشم مورد علاقه خود را بگیرید و دنبال کنید! 
 

بهترین تکنیک سایه چشم برای فرم چشم شما

آرایش چشم انواع و اقسام متفاوتی دارد که به ترتیب به تشریح آن برای انواع چشم میپردازیم.  

بهترین سایه چشم برای چشم های بادامی

شما یک زن خوش شانس هستید! با چشم های کمی برآمده و فوق متقارن شما، تقریباً هر سایه و مدلی فوق العاده به نظر می رسد. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ به شما پیشنهاد میشه که آرایش اسموکی (دودی) نوود کلاسیک را امتحان کنید که از قهوه‌ای مات متوسط روی پلک شما استفاده می‌کند و با سایه‌ای کمی تیره‌تر که در چروک انتهای چشم شما ترکیب شده است.

بهترین سایه چشم برای چشم های گرد

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سایه متوسط تا تیره را روی وسط پلک های خود بزنید و سپس گوشه های داخلی و خارجی خود را با سایه روشن تر برجسته کنید. این روش توجه را به مرکز چشم شما جلب می کند تا ظاهری فوق العاده جذاب داشته باشید و آرایش چشم خیره کننده ای داشته باشید.

بهترین سایه چشم برای چشم های رو به بالا

با کمک یک سایه تیره یا خط چشمی که در گوشه بیرونی خط مژه پایینی قرار گرفته است، چشم‌های رو به بالا را بکشید. در مرحله بعد، یک سایه با رنگ متوسط روی پلک خود بمالید، قبل از اینکه سایه را با یک هایلایت ظریف روی استخوان ابروی خود بپوشانید. 
 

بهترین سایه چشم برای چشم های رو به پایین

  اگر چشم‌هایتان رو به پایین است باید به دو نکته توجه کنید: اول اینکه سایه‌های چشم را بیش از حد بالای چین انتهایی چشم قرار ندهید، زیرا می‌تواند روی شکل چشم‌های شما کمی نامرتب به نظر برسد. ثانیاً، بهترین راه برای تقویت چشم‌های رو به پایین این است که آنها را با رنگ‌های طبیعی سایه بزنید که چشم‌ها را روشن و باز می‌کنند. برای خرید سایه چشم به بخش فروشگاهی سایت مارکتمون مراجعه نمایید.

بهترین سایه چشم برای چشم های کلاه دار

تصور نکنید که فرم چشم شما مانع از هرگونه آرایش چشمی می شود! فقط باید کمی خلاقیت به خرج دهید. برای اینکه چشمانتان را فریب دهید و به نظر برسید که فضای پلک بیشتری برای کار کردن دارند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابروهایتان را به خوبی حفظ کنید و سایه چشمتان را تا انتهای استخوان ابرو ببرید. برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی به سایت مارکتمون مراجعه نمایید. اصالت کالا و ارسال سریع از ویژگیهای مارکتمون است.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام