ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چطور آرایش چشم زیبای اسموکی داشته باشیم؟
  • آموزش

چطور آرایش چشم زیبای اسموکی داشته باشیم؟

  • 1403-02-14 06:37:45
آرایش چشم دودی با استفاده از سایه پر زرق و برق روشی عالی برای ایجاد ظاهری درخشان و دراماتیک است. طیف گسترده ای از سایه چشم های براق وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که چه رنگ سایه ای را می خواهید. برای مثال، اگر می‌خواهید ظاهری ظریف‌تر ایجاد کنید، سایه‌ای را امتحان کنید که کاملاً با رنگ پوست طبیعی شما مطابقت داشته باشد. این روش باعث می شود که چشمان شما درخشان به نظر برسد. به خاطر داشته باشید که برای ظاهر اسموکی و یا دودی به 3 سایه همرنگ نیاز دارید. به عنوان مثال، می توانید از کرم، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره پر زرق و برق استفاده کنید. اگر می خواهید رنگ چشم خود را برجسته کنید، سایه چشم براق می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. برای برجسته کردن چشم های قهوه ای، از یک سایه کرم استفاده کنید. برای درخشش چشم‌های سبز، سایه‌ای را با رنگ مایل به قرمز امتحان کنید. اگر چشمان آبی دارید، رنگ طلایی یا مسی درخشان را امتحان کنید. از هر کدام از این پالت های رنگی می توان برای ایجاد چشم دودی استفاده کرد. خاکستری برای چشم های دودی نیز عالی است و روی بسیاری از رنگ های پوست به خوبی کار می کند. برای پوست های گرم، سایه چشم قهوه ای را انتخاب کنید. آرایش چشم های براق به اشکال مختلفی وجود دارد. می توانید مداد سایه چشم، پودر یا ژل بخرید. اگر اولین بار است که از آرایش اسموکی استفاده می کنید، سعی کنید یک پالت سایه چشم بخرید. این به شما امکان می دهد چندین سایه را آزمایش کنید.  

آرایش چشم زیبای اسموکی :

 
  • هنگامی که سایه براق مناسب را انتخاب کردید، زمان آن رسیده که به ظاهری که می خواهید برسید. چند دقیقه وقت بگذارید تا مطمئن شوید همه چیز مورد نیاز خود را دارید. برای شروع، به سایه و ابزاری نیاز دارید که به شما در اجرای آن کمک کند. می توانید با انگشت، اسفنج، برس یا Q-tip سایه چشم بزنید. بسیاری از مردم ترجیح می دهند از برس سیلیکونی استفاده کنند زیرا محکم تر است و می تواند وزن سایه های براق را بهتر تحمل کند. دستمال کاغذی در نزدیکی خود داشته باشید تا به شما کمک کند تا هرگونه مواد زرق و برق دار پخش شده را تمیز کنید. مطمئن شوید که یک پاک کننده ملایم آرایش چشم در اختیار دارید تا در صورت نیاز به برداشتن سایه و شروع مجدد از نو نمایید.
  • از پرایمر استفاده کنید. پرایمر پایه ای است که قبل از آرایش واقعی خود از آن استفاده می کنید. این معمولاً یک مایع شفاف خواهد بود، اما گاهی اوقات به شکل پودر یا ژل است. با انگشت خود، مقدار کمی پرایمر سایه را به هر یک از پلک های خود بزنید. این یک پالت صاف برای سایه شما ایجاد می کند و ماندگاری آن را بیشتر می کند. پرایمر سایه چشم را می توانید از هر داروخانه یا فروشگاه بزرگی و یا سایت مارکتمون خریداری کنید.
 
  • سایه پایه را اعمال کنید. هنگامی که چشمان و ابزار شما آماده شد، زمان آن است که سایه براق را روی چشمان خود قرار دهید. سعی کنید از چندین سایه مختلف برای ایجاد یک جلوه دراماتیک استفاده کنید. با استفاده از یک سایه خاکستری زغالی شروع کنید. از یک برس متوسط ​​برای پوشاندن پلک خود با سایه استفاده کنید.
 
  • برای رنگ کردن گوشه بیرونی چشم از سایه کمی تیره تر استفاده کنید. این به ایجاد یک کانتور کمک می کند. سپس کمی از سایه روشن تر را به گوشه داخلی پلک خود بزنید تا برجسته شود. اگر می‌خواهید چشم‌هایتان کوچک‌تر به نظر برسد، سایه تیره‌تر را بیشتر روی پلک خود بیاورید.
 

سایه های مختلف :

  • سایه های مختلف چیزی است که ظاهر دودی را ایجاد می کند. در مرحله بعد، می خواهید تیره ترین سایه خود را اعمال کنید، یعنی همان رنگی که روی پلک بیرونی خود اعمال کرده اید. با استفاده از یک برس، یک خط نازک سایه تیره را روی چین پلک خود بزنید. این به ایجاد اثر دودی کمک می کند. به یاد داشته باشید، اضافه کردن سایه بیشتر از حذف آن آسان تر است. با کمتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید شروع کنید. همیشه می توانید بیشتر درخواست دهید. رنگ ها را با هم ترکیب کنید. ترکیب رنگ های مکمل به ایجاد ظاهری نرم تر و در عین حال دراماتیک کمک می کند. برای این مرحله می توانید از انگشت یا قلم مو استفاده کنید. هر کدام از رنگ ها را به آرامی به هم بچسبانید تا دیگر واضح مشخص نشوند
  • پلک پایین را رنگ کنید. برای ایجاد یک چشم دودی واقعی، باید روی پلک پایینی خود نیز تمرکز کنید. برای این مرحله از سایه بان متال استفاده کنید. از یک برس کوچک و محکم استفاده کنید و سایه را در امتداد خط پلک پایین خود فشار دهید. برای اینکه ظاهر خیلی شدید نباشد، از یک سایه نقره ای روشن استفاده کنید تا جلوه کلی را روشن کنید
 
  • لوازم مناسب را تهیه کنید. چشم گربه ای می تواند یک عامل شگفت انگیز اضافی به ظاهر شما اضافه کند. برای اینکه چشم گربه ای بیشتر به چشم بیاید، از خط چشم هایی با زرق و برق استفاده کنید. برای ایجاد چشم گربه ای عالی، به دو نوع مختلف سایه نیاز دارید. شما به یک پالت خط چشم ژلی نیاز دارید. شما همچنین به یک برس خط چشم نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، به یک خط چشم مایع با نوک نمدی نیاز دارید. یکی یا هر دوی این خط چشم ها می توانند براق باشند
 
  • طرح کلی خود را ایجاد کنید با خط ژل و برس ابرو شروع کنید. برس را در پالت سایه فرو کنید. با قلم مو از گوشه بیرونی چشم به سمت شقیقه خطی بکشید. سعی کنید خطی به طول تقریبی 1/8 اینچ بکشید که به سمت بالا و خارج زاویه داشته باشد. اگر بخواهید می توانید آن را طولانی تر کنید. این "دم" چشم گربه ای شماست. با استفاده از همان خط ژل، یک سری نقطه در امتداد خط مژه بالایی خود ایجاد کنید. نقطه ها را در حدود 1/4 مسیر از گوشه داخلی چشم شروع کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام