ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
با انواع لوازم کاشت ناخن آشنا شوید!
  • آموزش

با انواع لوازم کاشت ناخن آشنا شوید!

  • 1403-02-18 22:18:06

 

همان طور که می دانید، امروزه، کاشت ناخن به یکی از پرطرفدار ترین حوزه ها در زمینه های مختلف آرایشی و زیبایی تبدیل شده و به همین خاطر افراد بسیاری اقدام به انجام این کار می کنند. به دلیل ظرافت و طراحی هایی خاصی که در کاشت ناخن انجام می شود، نیاز به لوازم و ابزار خاصی داشته که در ادامه ی مطلب، به بررسی لوازم کاشت ناخن پرداخته و انواع آن را نیز معرفی خواهیم کرد.      

بررسی انواع لوازم کاشت ناخن

  در نظر داشته باشید که برای خرید این لوازم، می بایست به یک فروشگاه معتبر و رسمی مراجعه کرده و به دلیل حساسیت این کار، از استفاده از ابزار فیک و تقلبی خودداری کنید. همچنین، دقت داشته باشید که استفاده از هر کدام از این ابزار ها، نیاز به تخصص و آموزش کافی داشته و می بایست پیش از استفاده، روش کار هر یک را فرا بگیرید. همچنین، پیش از اینکه اقدام به کاشت ناخن کنید، بهتر است ابتدا با روش های کاشت مختلف و همچنین مواد به کار رفته در آنها آشنا شوید. لازم به ذکر است که مقالات مرتبط با انواع روش های کاشت در همین وبسایت موجود بوده و می توانید آنها را مطالعه نمایید. 
 

لوازم برقی مورد نیاز برای کاشت ناخن :

 

دستگاه های UV و LED

همان طور که در مقالات دیگر هم به آن اشاره شد، از دستگاه یووی، برای خشک کردن ژل در کاشت ناخن استفاده می شود. این کار در مراحل پایانی صورت گرفته و پس از اینکه ژل برروی ناخن قرار گرفت، می بایست آن را به وسیله این دستگاه خشک کرده تا از زیبایی و استحکام مناسبی برخوردار باشد.

دستگاه UV

  این محصول، اولین نوع در این دسته بندی بود که برای اولین بار از آن در کاشت ناخن استفاده شد. همان طور که از نام این محصول مشخص است، در آن از لامپ های یووی استفاده شده که به وسیله آن، می توانید هر نوع ژل کاشت را خشک کنید. از بین معایب این محصول، می توان به عمر کم لامپ های به کار رفته در آن اشاره کرد که پس از استفاده نه چندان زیاد از کار افتاده و می بایست برای اینکه بتوانید دوباره از آن استفاده کنید، هزینه جداگانه ای را برای خرید مجدد لامپ پرداخت کنید. همچنین، در این محصول، زمان خشک کردن ژل ها بسیار زیاد بوده و به طور مثال برای هر لایه ژل، نیاز به حداقل 2 دقیقه می باشد. همچنین، مواد به کار رفته در ساخت بدنه این دستگاه ها چندان مقاوم نبوده و در صورت آسیب دیدن به راحتی دچار مشکل خواهند شد.  

دستگاه LED

  نسل بعد دستگاه ها، محصولات ال ای دی بوده که مشخصا در آنها از لامپ های ال ای دی استفاده شده است. همان طور که اشاره شد، محصولات یووی، دارای عمر لامپ بسیار کمی می باشند. این مشکل در دستگاه های ال ای دی برطرف شده و شما می توانید مدت زمان بسیار بیشتری از آن استفاده کنید. همچنین، با توجه به اینکه از لامپ های ال ای دی در آنها استفاده شده، مدت زمان خشک کردن ژل ها نیز به حدود 60 ثانیه رسیده است. البته لازم به ذکر است که به وسیله این دستگاه نمی توانید تمامی انواع مختلف ژل ناخن را خشک کنید و برای این کار به دستگاه یووی در کنار آن احتیاج خواهد داشت.  

دستگاه UV – LED

این دستگاه، جدیدترین سری محسوب شده که از هر دو نوع ال ای دی و یووی استفاده می کند. این دستگاه، طول عمر لامپ های ال ای دی را داشته و از طرفی، به وسیله آن می توانید انواع مختلف ژل را نیز خشک کنید. همچنین، مدت زمان مورد نیاز برای خشک کردن به زیر 60 ثانیه رسیده و به طور کلی می توان این محصول را یکی از کامل ترین ها در این حوزه دانست. نکته ای که می بایست در هنگام استفاده از این دستگاه به آن توجه داشته باشید، این است در صورتی که مشتری در ناخن و دست خود احساس داغی و سوختگی کرد، تنظیمات دستگاه را بر رویLOW HEAT MOOD قرار داده تا مشکلی ایجاد نشود.  

سوهان برقی

  یکی دیگر از مهم ترین محصولاتی که در بین لوازم کاشت ناخن جای می گیرد، سوهان برقی بوده که به نوعی در هر نوع کاشتی مورد نیاز می باشد. در هنگام خرید این دستگاه، به اصالت و اورجینال بودن آن توجه داشته و همچنین سعی کنید محصولی با دور موتور مناسب را انتخاب کنید. برای نگه داری هر چه بهتر این محصول، می بایست آن را به طور سالیانه سرویس کرده تا نیاز به تعمیر آن نباشد. همچنین، برای ضد عفونی کردن محصول خود، به صورت مستقیم از محلول ها استفاده نکنید، این کار می تواند منجر به آسیب های جدی در قطعات داخلی آن شود. لوازم غیر برقی مورد نیاز برای کاشت ناخن :  

نیپر

  در بین لوازم غیر برقی برای کاشت ناخن، نیپر یکی از کاربردی ترین ها بوده و برای انواع کاشت های مختلف به آن نیاز خواهید داشت. به طور خلاصه، کارکرد این محصول به این صورت بوده که به وسیله آن، پوست های اطراف ناخن را جدا کرده تا بتوانید کاشت راحت تر و زیبا تری را انجام دهید. در هنگام خرید نیپر، دقت داشته باشید که محصول شما دارای لبه های تیز باشد. کند بودن لبه ها منجر به آسیب دیدن پوست مشتری شده و همچنین سرعت کار شما را بسیار پایین خواهد برد.  

قالب کاشت ناخن

  یکی دیگر از لوازم کاشت ناخن، قالب بوده که هم در کاشت پودری و هم ژله ای مورد استفاده قرار گرفته و به آن نیاز خواهید داشت. البته دقت داشته باشید در صورتی که روش کاشت شما قالبی می باشد می بایست از این محصول استفاده کنید. در غیر این صورت، نیازی به خرید آن نمی باشد. در نهایت، همان طور که اشاره شد، سعی کنید برای خرید لوازم کاشت ناخن، به یک مجموعه ی معتبر و نام آشنا مراجعه کرده تا خطر ابتلا به عفونت ها و بیماری های مختلف را کاهش دهید 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام