ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آنچه همه باید درباره کانسیلر بدانند
  • آموزش

آنچه همه باید درباره کانسیلر بدانند

  • 1403-02-19 05:32:45
یکی از زیبا ترین محصوصل آرایشی در دنیای مد،کانسیلر است. در این مقاله میخوایم به برسی " کانسیلر چیست ، انواع کانسیلر ها و چگونه کانسیلر مناسب صورت خود را انتخاب کنیم " بپردازیم. کانسیلر ترمیم کننده و تصحیح کننده ی رنگ صورت شناخته شده است. بیشتر از کانسیلر برای از بین بردن ایرادات پوستی استفاده می کنند . پس اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره کانسیلر بدانید ، با مجله مارکتمون همراه باشید .  

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر ها به نوعی کرم پودر های رنگی هستند که شما می توانید قبل یا بعد از کرم پودر خود از آنها استفاده کنید. البته بیشتر افراد می گویند که بهتر است بعد از کرم پودر از کانسیلر استفاده کرد . 

چگونه کانسیلر مناسب صورت خود را انتخاب کنیم ؟

کانسیلر زرد :

این رنگ برای هر نوع پوستی مناسب است و لکه های تیره روی صورت و بخصوص سیاهی دور چشم را محو می کند .  

کانسیلر نارنجی :

برای افرادی با پوست های سبزه ، این رنگ بسیار مناسب است .  

کانسیلر سبز :

از این کانسیلر برای برطرف کردن قرمزی پوست استفاده می کنند . اگر روی صورت خود جای ماه گرفتگی یا جوش دارید ، این رنگ کانسیلر مناسب پوست شماست .  

کانسیلر بنفش :

این کانسیلر ، برای کسانی که پوستشان تمایل به زردی دارد ، بسیار مناسب است.   

انواع کانسیلر ها :

کانسیلر های کرم :

این کانسیلر ها پوشش مناسب و حالتی فشرده دارند و بیشتر مناسب افرادی هستند که نیازی به پوشاندن لکه های پوستی خود ندارند . همچنین این کانسیلر ها از دوام بالایی بر خوردارند.

 

کانسیلر های مایع :

کانسلیر های مایع ، همانند کرم پودر های مایع هستند. از این نوع کانسیلر ها ، برای ایجاد لایه ای روی پوست استفاده می کنند. این کانسیلر ها ارزان قیمت هستند و ممکن است در ماندگاری بالایی که روی پوست دارند ، پوسته پوسته شوند . 

کانسیلر های پودری :

یکی از بهترین نوع کانسیلر است که معمولا در ظرف هایی مخصوص ، فشرده شده اند. می توان برای زدن این کانسیلر پودری ، کانسیلر را با کرم پودر مایع روی پوست استفاده کرد . 

کانسیلر های استیکی :

این کانسیلر ها مانند رژلب طراحی شده اند و حالتی کرمی دارند. این نوع کانسیلر را هرگز بطور مستقیم روی پوست نزنید و همیشه با استفاده از یک براش این کار را انجام دهید . این نوع کانسیلر ارزان قیمت هستند و ماندگاری بالایی ندارند .   

کانسیلر های مدادی :

این کانسیلر ها بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند پوشش مناسبی را روی پوست خود ایجاد کنند. از این کانسیلر ها بیشتر در تابستان استفاده می کنند ؛ بدلیل اینکه در هوای گرم حالت جامد بودن خود را روی پوست نگه می دارد .     

برای خرید انواع کانسیلر اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام