ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
استفاده از رژگونه دبورا چه مزایایی دارد؟
  • آموزش

استفاده از رژگونه دبورا چه مزایایی دارد؟

  • 1403-02-18 16:17:50
رژگونه دبورا یکی از محصولات آرایشی با بافت بسیار سبک و مخملی است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این رژگونه رنگ طبیعی به پوست القا می کند و پوشانندگی آن بسیار بالا است. به همین علت طرفداران بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این رژگونه، ضد حساسیت بودن آن است. به همین دلیل افراد با هر جنس پوستی که دارند، می توانند از آن استفاده کنند. رژگونه برند دبورا دارای ماندگاری بسیار مطلوبی است. به همین دلیل شما می توانید از آن برای آرایش های خاصتان استفاده کنید. این محصول آرایشی دارای کیفیت بسیار مطلوبی است. به همین دلیل افراد زیادی که برای خرید رژگونه اقدام می کنند، برند دبورا را انتخاب می نمایند. شما می توانید این رژگونه را در رنگ های انتخابی خود خریداری کنید و برای یک آرایش جذاب و خیره کننده از آن استفاده کنید.  

رژگونه دبورا چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که متوجه شدید رژگونه دبورا یکی از رژگونه های پرطرفدار و بسیار محبوب است. اما آیا میدانید چه ویژگی ها و مزایایی در این رژگونه وجود دارد که باعث محبوبیت آن شده است؟ به مواردی که در ادامه عنوان می کنیم، توجه داشته باشید.
  1. ماندگاری و دوام بالا

یکی از مهمترین ویژگی های رژگونه برند دبورا ماندگاری و دوام بسیار بالای آن است. معمولا رژگونه های پودری به سرعت از روی پوست پاک می شوند. اما رژگونه دبورا دارای ماندگاری و دوام بسیار بالایی است و تا ساعت ها روی پوست ماندگاری دارد.
  1. پوشانندگی بالا

رژگونه دبورا از پوشانندگی بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید مقداری از این رژگونه را روی پوست خود بزنید تا متوجه پوشانندگی بالای آن شوید. 
  1. کمک به افزایش برجستگی گونه ها

از دیگر ویژگی های این رژگونه، کمک به افزایش برجستگی گونه ها است. با استفاده از این رژگونه، رنگی طبیعی روی گونه هایتان ایجاد می شود و در عین حال گونه های شما برجسته تر و زیباتر دیده می شوند.
  1. بدون ایجاد حساسیت

خوب است بدانید این رژگونه به دلیل فرمولاسیون ویژه ای که دارد، به هیچ عنوان حساسیت زا نیست. به همین علت شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید، بدون آنکه نگران بروز حساسیت های پوستی شوید.
  1. کمک به براق و درخشان تر کردن گونه ها

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید رژگونه های برند دبورا در عین مات بودن، براقیت و درخشانی بسیار جذابی به پوست القا می کنند. به همین دلیل شما می توانید با استفاده از آن گونه های زیبا، درخشان و خیره کننده داشته باشید.  

چگونه از رژگونه دبورا استفاده کنیم؟

برای استفاده از این رژگونه زیبا و جذاب باید ابتدا زیرساز مناسبی برای پوستتان استفاده کنید. در واقع مرحله اول برای رژگونه زدن، آماده سازی پوست است. پس از استفاده از کرم پودر مناسب برای پوست، می توانید با استفاده از یک براش مناسب مقداری از رژگونه را بردارید و از امتداد و زیر استخوان گونه ها تا دکمه گوش، کشیدن رژگونه را ادامه دهید. پس از اینکه خط مورد نظر را روی گونه ها ایجاد کردید، حالا باید با استفاده از براش به خوبی آن را محو کنید تا روی گونه هایتان هیچ خط تیز و زاویه داری باقی نماند. در این مرحله آرایش گونه های شما به پایان می رسد و می توانید از زیبایی آرایش و طبیعی بودن آن لذت ببرید.  

در انتخاب رژگونه مناسب به موارد زیر توجه کنید

اگر قصد خرید رژگونه دبورا را دارید، بهتر است به یک سری نکات و موارد مهم توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. بنابراین حتما مواردی که در ادامه عنوان می کنیم را با دقت بررسی کنید.  
  • انتخاب رنگ رژگونه متناسب با رنگ پوست

یکی از اصلی ترین و مهمترین مواردی که شما برای انتخاب و خرید رژگونه باید در نظر بگیرید، انتخاب رنگ آن متناسب با رنگ پوستتان است. در واقع زمانی رژگونه زیبا و جذاب به نظر می آید که رنگ آن با رنگ پوست سازگار باشد. کسانی که رنگ پوستشان روشن است، می توانند از رژگونه با رنگ های صورتی، هلویی، نارنجی کم رنگ و... استفاده کنند. در مقابل کسانی که پوست تیره یا گندمی دارند، باید از رژگونه با تناژ رنگی هلویی و رنگ هایی که تناژ زردی دارند، استفاده کنند. زیرا در این صورت آرایش گونه هایشان طبیعی تر و جذاب تر دیده می شود. 
  • به رنگ سایر اجزای آرایشتان توجه کنید

از دیگر مواردی که هنگام خرید رژگونه باید در نظر بگیرید، رنگ سایر اجزای آرایشتان است. به طور مثال رنگ لب ها تاثیر بسیار زیادی در آرایش و ترکیب مناسب آرایش چهره دارد. پس حتما رنگ رژگونه تان را با رنگ رژلب هماهنگ کنید تا ترکیب چهره تان بهم نخورد.  
  • به نوع پوستتان توجه کنید

حتما هنگام خرید رژگونه دبورا به جنس و نوع پوستتان توجه کنید. البته برند دبورا انواع رژگونه های پودری را به بازار عرضه کرده است. بنابراین شما می توانید برای پوست چرب، حساس یا مختلط خود این رژگونه را تهیه کنید. خوب است تا بدانید مزیت استفاده از این رژگونه، جلوگیری از خشکی پوست است. پس اگر پوست شما خشک است، باز هم می توانید از این نوع رژگونه استفاده کنید. زیرا نه تنها خشکی پوست شما را تشدید نمی کند، بلکه باعث آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست شما نیز می شود.  

نکاتی که برای استفاده از رژگونه دبورا باید در نظر بگیرید

پس از اینکه خرید موفقیت آمیزی داشتید، برای استفاده از این رژگونه باید به یک سری نکات مهم توجه کنید. زیرا رعایت این نکات باعث زیباتر شدن آرایش شما و طبیعی تر دیده شدن آن می شود.  
  • از براش مناسب استفاده کنید

یکی از مهمترین مواردی که برای استفاده از رژگونه دبورا باید آن را در نظر بگیرید این است که حتما از براش مناسب استفاده کنید. براش باید الیاف نرم و فشرده داشته باشد. زیرا در این صورت به خوبی رژگونه را روی صورت شما محو می کند و خط و خطوط ریز روی گونه های شما ایجاد نمی کند.  
  • زیرساز آرایش مناسب باشد

از موارد دیگری که باید به آن توجه کنید این است که زیرساز آرایشتان مناسب باشد. به خاطر بسپارید رژگونه روی آرایش پوست قرار می گیرد. پس در صورتی که آرایش پوست شما زیبا باشد، قطعا رژگونه روی پوستتان جلوه بهتری خواهد داشت. 

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام