ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
موارد استفاده و نوع عملکرد پرایمر کاشت ناخن
  • آموزش

موارد استفاده و نوع عملکرد پرایمر کاشت ناخن

  • 1403-02-14 03:54:11

همه اطلاعات مورد نیاز در زمینه پرایمر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن با توجه به عملکردی که در کاشت ناخن خواهد داشت ، یکی از مواد اولیه مهم در زمان انجام این خدمات شناخته می شود . برای آن که به عنوان ناخن کار دارای عملکرد صحیحی باشید، ابتدا باید بدانید از این محصول چه زمانی، به چه میزانی باید استفاده شود. نه تنها این موضوع بلکه باید انواع پرایمر کاشت ناخن را بشناسید، مارک های متنوع را مورد بررسی قرار دهید، هشدار ها و موارد قبل از استفاده از این محصول را مورد بررسی قرار دهید و بعد از این محصول استفاده نمایید. در این حالت می توانید بهترین نمونه را خریداری کرده و در زمان کاشت برای مشتری خود استفاده نمایید. در این حالت ماندگاری و زیبایی ناخن های مشتری شما تضمین شده خواهد بود و هم شما و هم مشتری از خدمات ارائه شده و خدمات دریافت شده خشنود خواهید بود. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در زمینه این مواد اولیه مهم در اختیار شما خوانندگان و مصرف کنندگان قرار دهیم. همچنین در زمینه خرید اینترنتی این محصولات اطلاعاتی را عنوان خواهیم کرد.  

موارد استفاده و نوع عملکرد پرایمر کاشت ناخن

همانطور که از نام کلی این محصول مشخص است، این محصول را برای انواع کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن استفاده می کنند، در نتیجه می توانیم ناخن کاران را استفاده کنندگان عمده این محصول معرفی نماییم. شما به عنوان ناخن کار در زمان آموزش با نحوه صحیح استفاده از این ماده، موارد استفاده آن و نوع عملکرد آشنا خواهید شد. از مهم ترین موارد استفاده این ماده یعنی پرایمر کاشت ناخن می توانیم به استفاده در زمان کاشت، کاور، ترمیم، لمینت، ژلیش و ... اشاره کنیم. نوع عملکرد پرایمر در سه نکته مهم خلاصه خواهند شد:
  • این ماده یعنی پرایمر کاشت ناخن باعث آبگیری سطح ناخن خواهد شد و رطوبت و چربی را از سطح ناخن های شما از بین می برد، در نتیجه سطح ناخن شما برای بهتر چسبیدن اکریلیک یا لاک آماده خواهد شد. همچنین باکتری های موجود را نیز از بین خواهد برد، در این حالت احتمال آسیب به ناخن کمتر خواهد شد.
  • مانند چسب عمل خواهد کرد و سطح ناخن های شما با یک لایه بیشتر پوشانده خواهد شد در این حالت قدرت ناخن های شما بیشتر خواهد بود. این لایه همچنین از ایجاد حباب در بین دو لایه لاک و مواد کاشت جلوگیری خواهد کرد.
  • ایجاد کننده سطح ناصاف است، به عبارتی مانند چسب های دو طرفه عمل خواهد نمود. همین موضوع باعث بهتر چسبیده شدن لاک و اکریلیک خواهد شد.
با توجه به این سه عملکرد می توانید دریابید که پرایمر کاشت ناخن برای چه زمان هایی استفاده خواهد شد. با توجه به این دلایل خرید این محصول به عنوان یکی از مواد اولیه مهم و اصلی در اولویت خواهد بود. در نتیجه بهتر است با کیفیت ترین این محصول را از طریق خرید اینترنتی و یا حضوری تهیه نمایید. 

انواع پرایمر کاشت ناخن موجود در بازار

در زمان کاشت ناخن باید از پرایمر مناسبی استفاده نمایید. از انواع پرایمر های موجود در بازار می توانیم نمونه های زیر را معرفی کنیم:
  1. پرایمر اسیدی
  2. پرایمر های غیر اسیدی
پرایمر های غیر اسیدی در فرمول شیمیایی خود اسید را دارا نیستند و به همین دلیل ضرر و زیان نسبتا کمتری به ناخن ها وارد خواهند کرد. از طرفی پرایمر های اسیدی به عنوان پرایمر های قدیمی تر مورد استفاده قرار میگیرند. به دلیل آن که پرایمر های اسیدی ایجاد کننده تخلخل بیشتری هستند، امکان چسبندگی مواد به لاک را بیشتر خواهند کرد، در این حالت امکان ایجاد حساسیت به دلیل زیاد بودن اسید در این ترکیب بسیار بیشتر از پرایمر کاشت ناخن غیر اسیدی است. برای تشخیص این دو نمونه از پرایمر ها باید روی ظرف را مطالعه نمایید، روی پرایمر های غیر اسیدی نان اسید نوشته شده است، این در حالی است که بر روی پرایمر های اسیدی متا اکریلات درج شده است.
 

زمان استفاده از پرایمر در کاشت ناخن

همان طور که بیان نمودیم این ماده مانند چسب عمل خواهد کرد به همین منظور باید در مرحله دوم بعد از زدن ضد قارچ در زمان کاشت از آن استفاده نماییم. این موضوع امکان اتصال لایه اصلی کاشت به ناخن را بیشتر خواهد کرد. اگر یک لایه اشتباه از این ماده استفاده شود بیس کاشت ناخن شما دچار مشکل خواهد شد. در نظر داشته باشید در زمان خرید اینترنتی و یا حضوری این ماده به کیفیت آن توجه نمایید. در صورت کیفیت بالای این محصول نتیجه نهایی کاشت شما عابلی خواهد بود و ماندگاری ناخن نیز بیشتر خواهد شد.  

مواردی که قبل از استفاده پرایمر باید بدانید

در زمان استفاده از پرایمر و قبل از آن باید اطلاعات متعددی را دارا باشید و به آن ها توجه نمایید. از مهم ترین موارد می توانیم به نمونه های زیر اشاره کنیم:
  • در زمان استفاده از این ماده ناخن کار باید موارد ایمنی مانند تمیز نمودن ناخن ها، استفاده از عینک و دستکش را رعایت نماید.
  • در زمان استفاده به نحوه استفاده درج شده بر روی محصول دقت نمایید، در برخی از انواع کاشت ها مانند کاشت فیبر و فایبرگلاس به این محصول نیازی نیست.
  • بعد از زدن پرایمر منتظر بمانید تا کاملا خشک شود و بعد لایه بعدی را بر روی ناخن قرار دهید.
با توجه به موارد عنوان شده می توانید از پرایمر کاشت ناخن استفاده نموده و ناخن های مشتری خود را زیبا نمایید.  

خرید اینترنتی پرایمر کاشت ناخن

برای خرید این ماده مهم و اساسی برای کاشت می توانید از طریق خرید اینترنتی و یا خرید حضوری استفاده نموده و بعد از بررسی های متعدد می توانید پرایمر مورد نظر خود را تهیه نمایید. خرید اینترنتی امکان بررسی بیشتر را به شما خواهد داد، در مدت زمان کوتاه تری می توانید بهترین نمونه موجود در بازار را خریداری نمایید و بعد از بررسی قیمت های متعدد موجود در بازار نمونه ای که قیمت مقرون به صرفه ای را دارا خواهد بود، خریداری می کنید. در نظر داشته باشید در زمان خرید اینترنتی به معتبر بودن سایت مد نظر دقت نمایید. در این حالت از خرید خود مطمئن خواهید بود و رضایت مشتریان خود را به عنوان ناخن کار جلب خواهید نمود.

برای خرید مواد کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام