ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
ضروری ترین ابزار کاشت ناخن که شما به عنوان ناخن کار به آن نیاز خواهید داشت
  • آموزش

ضروری ترین ابزار کاشت ناخن که شما به عنوان ناخن کار به آن نیاز خواهید داشت

  • 1403-02-14 06:33:32
ابزار کاشت ناخن به عنوان قدم ابتدایی است که شما برای آموزش باید آن را بردارید. برای خرید این محصولات می توانید مغازه های آرایشی بسیاری را انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید خرید مواد کاشت مناسب و با کیفیت می تواند کیفیت کار شما را نیز افزایش دهد. به همین دلیل بهتر است برای تهیه نمودن این محصولات به مغازه ها و یا سایت های اینترنتی معتبر سری بزنید و بعد از بررسی این ابزار ها برای خرید اقدام نمایید. امروزه شاید خرید اینترنتی ابزار کاشت ناخن در بسیاری از سایت های اینترنتی می باشیم. در نظر داشته باشید در صورت خرید اینترنتی محصولات دارای کیفیت را انتخاب کنید و قبل از نهایی نمودن خرید خود از معتبر و قانونی بودن سایت اطمینان حاصل نمایید. در این مقاله قصد داریم انواع ابزار مورد نیاز برای کاشت ناخن را معرفی نموده و ویژگی های برترین ابزار ها را بررسی کنیم. در این حالت خوانندگان می توانند بهترین نمونه را خریداری نموده و برای مشتریان خود مورد استفاده قرار دهند.  

ابزار کاشت ناخن

ابزار متعددی برای انجام یک کاشت ناخن مورد استفاده است. گاهی ممکن است با توجه به نوع کاشت ابزار های اضافه دیگر و مواد دیگری را نیازمند باشید. ابزار کاشت ناخن هر کدام به تنهایی دارای نمونه های مختلفی می باشند. رنگ بندی، سایز بندی و طرح بندی متنوعی از این محصولات را می توانیم در بازار فروش مشاهده کنیم. این ابزار ها در کشور های متنوعی ساخته می شوند. به همین دلیل می توانیم کیفیت های مختلف با قیمت های متنوعی را نیز در بازار مشاهده نماییم. 

در صورت نبودن ابزار کاشت ناخن آیا امکان انجام کاشت وجود دارد؟

برای انجام کاشت ناخن یکی از خدمات مهم در سالن های زیبایی که به بانوان ارائه می شود، وجود ابزار کاشت ناخن مهم و ضروری است. در صورت نبودن ابزار هایی مانند پودر کاشت، پلی ژل که ماده اولیه انجام کاشت هستند، قطعا کاشت مختل خواهد شد. نه تنها در زمینه ماده اولیه بلکه ابزار هایی که به آن ها نیازمند هستیم نیز وجود ضروری را شامل می شوند. برای نمونه در صورت نبودن ابزار اصلی مانند سوهان برقی نمی توانیم سطح ناخن، پوسته های اضافه دور ناخن و ... را از بین ببریم و در صورت انجام این عمل به صورت دستی امکان صاف شدن سطح ناخن بسیار کم خواهد بود و مشکلات بسیار دیگری را در پی خواهد داشت. نه تنها در این زمینه بلکه در صورت نبودن هر کدام از ابزار کاشت ناخن امکان ایجاد یک مشکل اساسی در روند کاشت وجود خواهد داشت.  

ضروری ترین ابزار کاشت ناخن که شما به عنوان ناخن کار به آن نیاز خواهید داشت

از مهم ترین و ضروری ترین ابزار کاشت ناخن می توانیم موارد زیر را نام ببریم، در نظر داشته باشید در زمان خرید این محصولات دقت بالایی به خرج دهید تا در زمان ارائه خدمات به مشتری دچار مشکل نشوید: از مهم ترین و ضروری ترین ابزار کاشت ناخن می توانیم موارد زیر را نام ببریم، در نظر داشته باشید در زمان خرید این محصولات دقت بالایی به خرج دهید تا در زمان ارائه خدمات به مشتری دچار مشکل نشوید:
  • سوهان برقی : نمونه های بسیاری از این ابزار کاشت ناخن در بازار موجود است. نمونه های برقی و باتری از انواع آن هستند. همچنین می توانیم نمونه های متنوعی با توجه به کیفیت و کارایی این محصول در بازار مشاهده کنیم. این محصول بهتر است دارای دسته های سبکی باشد، در این حالت دست شما در حین کار اذیت نخواهد شد.
 
  • دستگاه uv و led : این دو دستگاه در حالت کلی از یک دیگر جدا می باشند، اما با پیشرفت علم در این زمینه می توانیم دستگاه هایی با دو نمونه کاربری را نیز مشاهده کنیم. دستگاه های uv که در گذشته بیشتر از آن ها استفاده می شد دارای چراغ های یووی هستند و با اشعه ژل را خشک خواهند کرد. این در حالی است که در ابزار کاشت ناخن به نام دستگاه ال ای دی می توانیم لامپ ال ای دی را برای خشک کردن ژل مشاهده کنیم.
  • پوشر یا عقب زن : این محصول برای عقب زدن کوتیکول های دور تا دور ناخن استفاده می شوند. این ابزار دارای دو طرف می باشد، طرف اول برای عقب زدن کوتیکول های اضافی که در اثر رشد ناخن ایجاد می گردند، استفاده می شود. طرف دیگر این ابزار برای کندن گوشه های ناخن و یا تمیز کردن زیر آن استفاده می شود. دو نمونه چوبی و فلزی این محصول را می توانید از طریق خرید اینترنتی تهیه نمایید.
 
  • نیپر : از این ابزار برای جدا کردن پوست اطراف ناخن استفاده می شود. نیپر را برای مانیکور بیشتر نیاز خواهیم داشت. در این حالت می توانیم زیبایی بیشتری به ناخن مشتری ببخشیم.
 
  • قیچی مانیکور : این محصول نیز دارای نمونه های متعددی می باشد. از این ابزار نیز برای مانیکور ناخن و از بین بردن پوسته های اطراف ناخن استفاده می شود.
 
  • تیپ ها : این محصول برای بلند نمودن قد ناخن استفاده می شود. افرادی که ناخن های کوتاهی دارا هستند و قصد دارند تا با بلند نمودن ناخن های خود مواد کاشت را بر روی آن ها قرار دهند از این محصول یعنی تیپ استفاده می کنند. تیپ ها قابلیت تنظیم اندازه دلخواه را دارا می باشند. از طرفی رنگ های متفاوتی از آن ها را می توانیم مشاهده کنیم. در این حالت می توانید با توجه به نوع کاشت یکی از این تیپ ها را انتخاب کنید.
 
  • فورمر : از دیگر محصولاتی است که در زمان کاشت با ژل و کاشت با پودر برای بلند نمودن قد ناخن از آن استفاده خواهد شد.
 
  • قالب کاشت : از این محصول برای کاشت های پلی ژلی استفاده می شود، نه تنها در این روش در روش پودری نیز از این قالب ها نیز استفاده خواهد شد. مواد کاشت در قالب قرار داده می شود و بعد از زیرسازی به ناخن اتصال پیدا می کند.
 
  • مواد اولیه کاشت : این مواد بسته به نوع کاشت با یکدیگر متفاوت هستند.
با در نظر داشتن این موارد باید در زمان خرید به مواردی مانند کیفیت، کارایی و جنس این ابزار ها توجه نمایید تا در نهایت بهترین نمونه موجود را خریداری کنید. 
برای خرید ابزارهای کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.
 

خرید اینترنتی ابزار کاشت ناخن

امروزه یکی از روشهایی که می توانید برای خرید این محصولات انتخاب کنید، روش خرید اینترنتی است. در این حالت باید ابتدا موارد مورد نیاز خود را لیست نمایید، بعد از بررسی در زمینه کیفیت، قیمت و ... می توانید نمونه ای را که نیاز دارید خریداری کنید. خرید اینترنتی ابزار کاشت ناخن می تواند به شما در انتخاب بهترین محصولات کمک نماید. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام