ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
BB کرم چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟
  • آموزش

BB کرم چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

  • 1403-02-14 01:17:33
 حتما بارها و بارها نام BB کرم را شنیده اید. اما آیا دقیقا می دانید این کرم چه کارایی دارد و چرا بی بی نامگذاری شده است؟ بی بی کرم نوعی بالم زیبایی است که با عنوان بالم ضد لک نیز از آن یاد می شود. این کرم آرایشی با هدف آبرسانی به پوست و مقابله با پیری زودرس پوست مورد استفاده قرار می گیرد و در دنیای آرایش و میکاپ کاربرد فراوانی دارد. همانطور که می دانید پوست صورت همواره با مشکلاتی همچون جوش، جای جوش، لک، کک و مک و... روبرو است. زمانی که می خواهید چهره تان را به زیبایی آرایش کنید و خودتان را برای حضور در جمع های مختلف آماده کنید، قطعا باید یک آرایش کامل و بدون عیب و نقص داشته باشید. استفاده از BB کرم پوست شما را فوق العاده صاف و یکدست نشان می دهد و تمامی مشکلات و عیب و ایرادهای پوست شما را کاور می کند. البته در خصوص این کرم یک نکته جالب وجود دارد و آن هم این است که علاوه بر پوشش دهی بالا برای پوست شما فواید بسیار زیادی نیز دارد. بنابراین شما با یک تیر دو نشان می زنید، هم پوستتان را به زیبایی آرایش می کنید و هم به سلامت پوست صورتتان که یک عنصر مهم در زیبایی است کمک می کنید.  

مزایای استفاده از BB کرم چیست؟

در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم که استفاده از بی بی کرم مزایای بسیار زیادی برای شما دارد. اما آیا می دانید مزایای استفاده از این کرم چیست؟ به مواردی که در ادامه برایتان عنوان می کنیم، توجه کنید.  
  1. آبرسانی پوست

یکی از مهمترین مزایای استفاده از BB کرم آبرسانی پوست است. استفاده از این کرم به هیچ عنوان پوست صورت را خشک و ملتهب نمی کند. علاوه بر آن این کرم دارای ترکیباتی است که هر کدام از آنها باعث آبرسانی پوست می شوند. این موضوع هم به زیبایی و هم به سلامت پوست شما کمک زیادی می کند.  
  1. کمک به روشن کردن پوست

از دیگر مزایای استفاده از بی بی کرم، کمک به روشن کنندگی پوست است. در ترکیبات این کرم ویتامین هایی نظیر ویتامین سی وجود دارد که یکی از خواص این ویتامین ها برای پوست کمک به روشن شدن و رفع تیرگی پوست است.   
  1. جلوگیری از پیری زودرس

خوب است تا بدانید BB کرم از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. آیا می دانید چرا؟ به این علت که در این کرم ویتامین هایی نظیر ویتامین آ و ویتامین ای وجود دارد. به همین علت پوست حالت ارتجاعی اش را حفظ می کند و چین و چروک های پوستی شانسی برای نمایان شدن نخواهند داشت. همچنین ویتامین ای موجود در این نوع کرم، به حفظ سلامت پوست و زیبایی پوست کمک زیادی می کند.  
  1. پوشش دهی عالی

از دیگر مزایای استفاده از بی بی کرم، پوشش دهی عالی آن است. این کرم به خوبی و حتی فراتر از کرم پودرهای معمولی مشکلات پوستی را پوشش می دهد. خال، لک، کک و مک، جای جوش و... همگی جزو مشکلات پوستی هستند که زیبایی چهره را تحت تاثیر خود قرار می دهند. به همین علت اگر از کرم با پوشش دهی مناسب استفاده نشود، آرایش جذاب و خیره کننده به نظر نمی رسد. استفاده از بی بی کرم با کاور و پوشش دهی عالی برای پوست به زیبایی آرایش و چهره کمک زیادی می کند.  
  1. حاوی اسید هیالورونیک و ضد آفتاب

از یک کرم فوق العاده قوی و عالی باید انتظاراتی فراتر از مزایای بالا داشت. BB کرم دارای خاصیت ضد آفتاب برای پوست است. به همین علت از پوست در برابر فاکتورهای آسیب زا محافظت می کند. همچنین اسید هیالورونیک موجود در این کرم به جوانی و زیبایی پوست صورت کمک زیادی می کند. به طور کلی بی بی کرم یک محصول چند کاره است که خرید آن کاملا به نفع شماست.  
  1. دارای بافت سبک و طبیعی

اصلی ترین و منحصر به فردترین مزیت استفاده از بی بی کرم این است که بر خلاف پوشش دهی بالایی که دارد، بافت آن بسیار سبک و طبیعی است. بنابراین استفاده از این کرم چهره شما را غیر طبیعی و مصنوعی نمی کند و برای استفاده روزانه گزینه بسیار مناسبی است.  

چه زمانی باید از بی بی کرم استفاده کنیم؟

حال که متوجه شدید BB کرم چه مزایایی دارد، آیا می دانید چه زمانی باید از این کرم استفاده کنید؟  
  • زمانی که می خواهید سفر کنید

یکی از موارد استفاده از بی بی کرم، زمانی است که شما می خواهید سفر کنید و نمی توانید وسایل زیادی را با خود حمل کنید. در این صورت استفاده از این کرم چند کاره برای شما گزینه مناسبی است. زیرا هم مرطوب کننده پوست است، هم ضد آفتاب و هم پوشش دهی بالایی دارد.  
  • زمانی که عجله دارید

از دیگر موارد استفاده از بی بی کرم زمانی است که شما فرصت زیادی ندارید و می خواهید در سریع ترین زمان ممکن خودتان را آماده کنید. در این صورت شما می توانید به جای استفاده از کرم پودر، پنکیک، کانسیلر و... از بی بی کرم خود استفاده کنید و ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید.  
  • زمانی که پوست شما قرمز و ملتهب است

گاهی اوقات ممکن است بنا به دلایل مختلفی پوست شما قرمز و ملتهب باشد. در این صورت برای یکدست کردن پوست خود با استفاده از کرم ها و وسایل آرایشی دیگر، نیاز به زمان زیادی خواهید داشت. به همین علت می توانید از BB کرم استفاده کنید تا تمام سطح پوستتان صاف و یکدست شود. 
 

BB کرم مناسب چه پوست هایی است؟

همانطور که می دانید کرم و سایر محصولات مراقبت پوستی باید کاملا متناسب با جنس پوست انتخاب و استفاده شوند. آیا می دانید بی بی کرم برای چه پوست هایی مناسب است؟ از دیگر مزیت این کرم مناسب بودن برای انواع پوست های خشک، چرب، نرمال، مستعد جوش و آکنه و... است. بنابراین بی بی کرم تنها محصولی است که شما فارغ از نوع و جنس پوستتان می توانید از آن استفاده کنید. تنها موضوعی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید رنگ پوستتان است. به همین علت باید از BB کرم با رنگی استفاده کنید که با پوست صورت شما کاملا همخوانی داشته باشد و متضاد رنگ پوست شما نباشد.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام