ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
لوازم آرایش صورت شامل چه محصولاتی می شود؟
  • آموزش

لوازم آرایش صورت شامل چه محصولاتی می شود؟

  • 1403-02-17 04:57:01
لوازم آرایش صورت این روزها بیشترین کاربرد را دارند. زیرا خانم ها توجه ویژه ای به آراستگی و زیبایی ظاهری شان دارند. به همین علت از محصولات آرایشی مختلف استفاده می کنند تا نواقص صورتشان را بپوشانند. آیا میدانید لوازم آرایش چند قلم دارد؟ یا چگونه باید از آنها استفاده کنید؟ این بخش را اختصاص دادیم به توضیح کامل لوازم آرایشی که برای پوست و زیبایی صورتتان از آنها استفاده می کنید.  

با انواع لوازم آرایش صورت آشنا شوید

لوازم آرایش صورت به چند دشته مختلف تقسیم می شوند. دسته اول آنها که مربوط به آرایش پوست است، به چند نوع مختلف تقسیم می شود. آیا میدانید چرا؟ به این دلیل که در آرایش زیباسازی و متعادل سازی پوست به شدت مورد اهمیت و توجه قرار می گیرد. از این رو بهتر است شما با توجه به نوع نیازتان از انواع محصولا آرایشی که برای پوست صورت است استفاده کنید. اینکه شما با تمام اقلام لوازم آرایش صورت آشنایی داشته باشید، بسیار خوب است. اما شاید نیازی به استفاده از تمام آنها نداشته باشید. پس بهتر است با کارایی انواع آن آشنا شوید تا بتوانید متناسب با نوع نیازتان از آنها استفاده کنید. به غیر از آرایش پوست، بیشتر اقلام لوازم آرایش صورت به محصولات آرایشی برای چشم باز می گردد. چشم ها نقطه اصلی و مرکزی زیبایی صورت هستند. به همین علت آرایش آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید با استفاده از اقلام مختلفی که برای آرایش چشم وجود دارد، زیبایی خیره کننده ای را به چشم هایتان بدهید. فقط کافیست تا با لوازم آرایش مخصوص چشم آشنا شوید و تکنیک استفاده از آنها را بدانید. پس از آرایش پوست و چشم، بخش بعدی لوازم آرایش صورت به لوازمی برمی گردد که مخصوص آرایش لب ها است. البته باید بگوییم تنوع برای لوازم آرایش مخصوص لب چندان بالا نیست. اما در هر صورت زیباسازی و فرم دهی به لب ها نیز در آرایش به شدت مورد توجه قرار می گیرد. حال که متوجه شدید اقلام مختلف لوازم آرایش صورت به چند دسته تقسیم می شوند، بهتر است به معرفی آنها بپردازیم و شما را با کاربرد و کارایی آنها آشنا کنیم.

انواع لوازم آرایش مخصوص پوست

  • پرایمر

یکی از لوازم آرایش مخصوص پوست، پرایمر است. پرایمر در مرحله ابتدایی آرایش به پوست زده می شود تا پوست را برای پذیرش کرم و آرایش آماده کند. همچنین منافذ باز پوستی را می بندد و پوست را صاف و یکدست می کند.
  • کانسیلر

از دیگر لوازم آرایش صورت و پوت کانسیلر است. کانسیلر برای پوشش دهید لک ها، تیرگی ها و به طور کلی نواقص پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول آرایشی انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به جنس و نوع پوستتان از آن استفاده کنید.
  • کانتورینگ

کانتور از دیگر اقلام آرایشی مخصوص پوست است که به برجسته سازی و زاویه دار کردن اجزای مختلف صورت کمک زیادی می کند. استفاده از کانتور باعث زاویه دار شدن و فرم گرفتن اجزای صورت می شود.
  • هایلایتر

هایلایتر که به گونه ای مکمل کانتور است، باعث ایجاد درخشش و روشنی در بعضی از نقاط پوست می شود. از دیگر لوازم آرایش صورت و پوست رژگونه است. این محصول آرایشی به گونه ها رنگ و روح می بخشد. شما می توانید رژگونه را در رنگ های مختلف تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.
  • کرم پودر

یکی از معروف ترین اقلام آرایشی کرم پودر است. این محصول آرایشی باعث صاف و یکدست شدن پوست صورت و همچنین اصلاح رنگ پوست می شود. شما می توانید برای پوشش دهید تمام قسمت های پوست از این محصول آرایشی استفاده کنید.
  • پنکک

پنکک نیز تا حدودی کارایی و کاربرد کرم پودر را دارد. با این تفاوت که به صورت پودری است. 

لوازم آرایش مخصوص چشم و ابرو

  • مداد و سایه ابرو

مداد و سایه ابرو از دیگر اقلام مخصوص آرایش صورت هستند. این محصولات که کاربرد و کارایی مشابهی دارند، به ابروها رنگ می بخشند. همچنین قسمت های خالی ابرو را به خوبی پر می کنند و پوشش می دهند. یکی دیگر از لوازم آرایش صورت که به آرایش چشم ها مربوط می شود، سایه چشم است. سایه پودری تنوع رنگی بسیار بالایی دارد. شما می توانید آن را در نوع مات یا براق تهیه کنید. همچنین با استفاده از سایه چشم، پلک هایتان را به زیبایی آرایش کنید.
  • ریمل

به جرات باید بگوییم اصلی ترین بخش آرایش چشم ها به استفاده از ریمل بر می گردد. داشتن مژه هایی زیبا و خوش حالت در آرایش و جذابیت چشم ها تاثیر بسیار زیادی دارد. استفاده از ریمل برای حالت دهی، رنگ بخشی و پرپشت کردن مژه ها به شدت توصیه می شود. خط چشم نیز از دیگر محصولات آرایشی است که می توان آن را جزو لوازم آرایش صورت به حساب آورد. شما می توانید آن را در انواع مختلفی از جمله رنگی، مدادی، ماژیکی و... تهیه کنید و بن مژه زیبایی را بکشید.  

لوازم آرایش مخصوص لب ها

  • رژلب

آرایش لب ها به سادگی و با استفاده از چند رنگ رژلب انجام می شود. شما می توانید در تنوع رنگی بسیار بالا انواع رژلب را تهیه کنید. رژلب های مدادی که از آنها می توانید به عنوان خط لب نیز استفاده کنید. رژلب های مایع که معمولا ماندگاری بالاتری دارند. رژلب های جامد که جزو پرطرفدارترین رژلب های موجود در بازار هستند و... همی جزو لوازم آرایش لب ها به حساب می آیند. شما با توجه به رنگ سایر لوازم آرایش صورت می توانید رنگ رژلب را انتخاب کنید تا به چهره تان زیبایی و نشاط ببخشید.

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

در این بخش انواع لوازم آرایش صورت را برای شما عنوان کردیم. استفاده از هر یک از این لوازم آرایش برای متعادل سازی و اصلاح عیوب چهره لازم و ضروری است. به خاطر داشته باشید خرید لوازم آرایش زیاد تاثیری در زیبایی چهره شما نخواهد داشت. بلکه شما باید با توجه به سبک آرایش و نوع نیازتان لوازم آرایشی خریداری کنید. همچنین تکنیک استفاده از آنها را به خوبی بدانید تا بتوانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. در نهایت باید بگوییم سعی کنید همیشه از برندهای معتبر خرید لوازم آرایش صورت را انجام دهید تا به سلامت و زیبایی شما صدمه ای وارد نشود.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام